To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Dolot

Vlodarsky - Czw 08 Mar, 2007

dzik napisał/a:
Ja proponuje takie rozwiazanie, bierzesz drugi czujnik temperatury powietrza i wpinasz w niego wtyczke z kompa, zamiast do wlasciwego, niech wisi sobie gdzies. Podpinasz sie miernikiem w czujke w dolocie i sprawdzasz rozne rozwiazania. Jaka jest temperatura w korku, jaka podczas jazdy itp.


wiedziałem, że coś wykombinujesz, żeby nie było za prosto...

M - Czw 08 Mar, 2007

Vlodarsky napisał/a:
dzik napisał/a:
Ja proponuje takie rozwiazanie, bierzesz drugi czujnik temperatury powietrza i wpinasz w niego wtyczke z kompa, zamiast do wlasciwego, niech wisi sobie gdzies. Podpinasz sie miernikiem w czujke w dolocie i sprawdzasz rozne rozwiazania. Jaka jest temperatura w korku, jaka podczas jazdy itp.


wiedziałem, że coś wykombinujesz, żeby nie było za prosto...

No ale to mozna sie wpiac równolegle w czujnik imho :)

dzik - Czw 08 Mar, 2007

eM napisał/a:

No ale to mozna sie wpiac równolegle w czujnik imho :)


No miernikiem w sumie tak, inne masy wiec sie nie pogryza.
Ja mysle jak wpiac oryginalne zegary i MS'a w jeden czujnik :/

M - Czw 08 Mar, 2007

dzik napisał/a:
eM napisał/a:

No ale to mozna sie wpiac równolegle w czujnik imho :)


No miernikiem w sumie tak, inne masy wiec sie nie pogryza.
Ja mysle jak wpiac oryginalne zegary i MS'a w jeden czujnik :/

Chyba nie będzie problemu? Tzn jesli zegary sa jak miernik w sensie impedancji.

dzik - Pią 09 Mar, 2007

eM napisał/a:

Chyba nie będzie problemu? Tzn jesli zegary sa jak miernik w sensie impedancji.


Ok, ale tutaj mamy wspolna mase.
Powiedzmy ze zegary puszczaja 12v na czujnik, MS dziala z kolei na innej zasadzie i chyba puszcza 5v na czujniki. Bardzo ciekaw jestem co z tego wyjdzie :) Nie chcialbym uwalic MS'a.

M - Pią 09 Mar, 2007

Tzn mi chodzilo ze bedzie ok jest są to pasywne pomiary... 12 V i 5V ze wspolną mase... to napewno nie bedzie dobrze :)
Vlodarsky - Pią 16 Mar, 2007



Na początek sama puszka. Wewnątrz jest stożek. Z lewej i z prawej strony są wloty powietrza które będą dostawały wiaterek z nadkola i wlotu w atrapie a na środku widzimy łułę do przepustnicy. Taki mój mały pomysł. Puszka jest od silnika DW8 ale po małych modyfikacjach pasuje idealnie do mojego stożka.


Co o tym myślicie ?

strick - Pią 16 Mar, 2007

Mnie sie podoba, ale ja sie nie znam :D
nox - Sob 17 Mar, 2007

hmmm pucha która będzie dostawać dwa źródła powietrza niebędzie tam jakiś zakłuceń ??:)

ale wydaje mi się ze jako chwilowe rozwiązanie jest ok ale ja bym wolał zainwestować w np:



Vlodarsky - Sob 17 Mar, 2007

Wiesz ja się zastanawiam czy takie puszki się nie nagrzewają za bardzo. A poza tym chciałbym się w to pobawić trochę i zobaczyć czy to nie będzie dobre co wymyśliłem bo ta puszka którą wcześniej pokazałem jest już w śmietniku... Był brzydki dźwięk i słabo mi pasowała na dole przy skrzyni. Wczoraj od 19:00 do 23:00 zrobiłem coś nowego od początku. Puszkę okrągłą, dwa wloty jak wcześniej z tym, że jest mniejsza czyli na kształt stożka i jest w niej rezonator tak że będzie ciszej... Dzisiaj ją skończę po pracy i założe. Ciekawe jak to będzie chodziło.
dzik - Sob 17 Mar, 2007

Wepnij sie w ten czujnik temperatury i nie wroz z fusow.
Vlodarsky - Sob 17 Mar, 2007

dzik napisał/a:
Wepnij sie w ten czujnik temperatury i nie wroz z fusow.


nie zachowuj się jak dziecko neostrady... człowiek uczy się na błędach. Chcę się pobawić i samemu stwierdzić jak będzie dobrze bez żadnych kombinacji i innych dupereli. Za nowoczesny się robisz dla mnie Dzik :)

dzik - Sob 17 Mar, 2007

Ale jak to chcesz stwierdzic, dupohamownia?
To kiepski pomysl, gtech tez duzo nie powie.
Jak urwiesz kilkadziesiat stopni w dolocie to przeklada sie to na realna moc.

Vlodarsky - Sob 17 Mar, 2007

dzik napisał/a:
Jak urwiesz kilkadziesiat stopni w dolocie to przeklada sie to na realna moc.


i tak urwe... do tej pory miałem powietrze prosto z chłodnicy... a teraz będe miał z nadkola i centralnie z przodu samochodu - nic lepszego nie wymyśle na 100% chyba, że będe okładał puszkę filtra lodem i jeszcze na nią dmuchał.

M - Sob 17 Mar, 2007

Vlodi co do nagrzewania sie tej puszki.
Empirycznie powiem Ci ze jak juz to zrobisz z tymi wlotami do puszki to nie masz co sie martwic ze sie ona cokolwiek nagrzeje - jak przejedziesz przez miast o otworzysz maske to ta puszka bedzie miala temperature powietrza na zewnatrz a moze nawet troche mniej ;)
SPRAWDZONE :)

U mnie jest taki patent i musze przynzac ze nawet rura ktora jest doslownie przed przepustnicą jest zimna.

Dla przeciwnikow zimnego nawiewu na stozek z zewnatrz (kwestia syfu).
- rury ktore doprowadzaja powietrze do boxa sa (spiro aluminowe) w poprzeczne bruzdy i caly syf kropelkowy sie wytrąca na całym odcinku rury a box w srodku jest czysciutki :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group