MotorSport - [PPRC] - klasa narodowa, czyli taniej być nie może ???
sajfer - Czw 11 Paź, 2012 Hahhaa, no ja. Jajca? CHRZANEK - Czw 11 Paź, 2012 No pamiętam Cie, jeżdziłeś w rallycrossie przed wyścigami.
Przewinąłeś się przez kilka samochodów w RC
No jajca jajca - to był dobry czas w polskim rallycrossie, nawet jeździły w tym sporcie gwiazdy polskiego ekranu Anonymous - Czw 11 Paź, 2012 Ja mam pytanko ,jak wygląda takie BK2?Trzeba wyciągnąć silnik czy skrzynie i rozebrane dostarczyc im na stół??
Co sie dzieje z resztą torów RC w Polsce ??Kenet - Czw 11 Paź, 2012 Czy wjadę tam Astro? Żeby nie było handicapu to oba okna otwarte Chloru - Czw 11 Paź, 2012 CHRZANEK, mówisz o tych gwiazdach ekranu które zapoznały się z torem w Słomczynie na Dobre i na Złe
Pamiętam początki mojego oglądania RC. Jakoś koło 2002 to było... klasa małkersów, sporo CC i SC, handicapy. Eliminację MERC w słomczynie to chyba 8 lat z rzędu obowiązkowo odwiedzałem. Potem mi przeszło ale trzymam kciuki za odbudowanie tego wszystkiego co było fajne
P.S. Właśnie mi się przypomniało, że nawet jakieś foty mojego autorstwa trafiły na http://rallycross-sport.comsiema - Czw 11 Paź, 2012 Tak czytam i czytam i wydaje mi się, że Kuner może mieć niezły pomysł na wynajem tych SC. Sam osobiście z chęcią zrobiłbym licencję i wystartował w kilku rundach dla zabawy. Na cały sezon ani walkę o jakieś puchary na pewno nie miałbym czasu, ale raz na jakiś czas wynająć SC od Kunera i pobawić się na Słomczynie- fajna opcja.GeKo - Czw 11 Paź, 2012
rabarbar napisał/a:
Ja mam pytanko ,jak wygląda takie BK2?Trzeba wyciągnąć silnik czy skrzynie i rozebrane dostarczyc im na stół??
Co sie dzieje z resztą torów RC w Polsce ??
BK wygląda tak, ze przychodzi Pan Nowak lub Szczechura i każą pokazać homologację, następnie, ściągnąć obudowe filtra, mierzą przepustnicę, wjeżdzasz na podnośnik oddkręcają otwór inspekcyjny od kata wjeżdza kamera sprawdzaja czy jest wkład.
Następnie mierzy sie wysokość pojazdu (N), liczy przełożenia skrzyni, sprawdza srednice i grubosc tarcz czy tłoczków i to w sumie koniec.
Chyba że ktoś złoży protest i podaje pod wątpliwość Twoj silnik. Wtedy Ty lyb Twój mechanik rozbieracie silnik przy komisji technicznej. Panowie sobie wszystko mierzą i dostajesz z powrotem silnik w kartonie. Jak nic nie znaleźli to kaucja którą wpłacił Twój rywal przechodzi na Twoje konto. I to w sumie tyle.
Sędzia na BK2 oczywiście może w każdej chwili wymyślić rozbieranie silnika czy dowolnej części.
Generalnie w RPP jak komuś każą rozbierać silnik to mówi dziękuje i wycofuje się z zawodów bo powtórne złożenie motoru kosztuje więcej niż start w danym rajdzie.Rasputin - Czw 11 Paź, 2012
CHRZANEK napisał/a:
Może powrócą "maluchy" i klasa "1600cm3" z udziałem wszystkiego co kiedykolwiek miało homologację...
Kurde gdyby malczany tez się pojawiły to już totalna darmocha była by Jakąś zdrową budę znalazłbym pod domem. Znowu w klase do 1600 Fiesta sie idealnie wpisuje Aczkolwiek z częściami do tego zabytku były by mega problemy więc raczej mało sensowne rozwiązanie.
Kurdę nie wiem czy dziewiąta fura by przeszła bez echa Ale troche jeszcze jest czasu więc spokojnie da się urobić odpowiednią osobę-sponsorkę GeKo - Czw 11 Paź, 2012 Rasputin, Z tą taniością to trochę przeginasz. Malce w RC miały moce dochodzące do 50KM Nie wiem czy regulamin pozwalał stosować Abarthowskie głowice, ale ogólnie RC, GSMP i WSMP mają to do siebie że żeby sie ścigać w czubie trzeba mieć motor na tiptop zrobiony a to zawsze kosztuje.Chloru - Czw 11 Paź, 2012 GeKo, z tego co wiem to motory w topowym małkersach to było 50+ KM. Chyba p. Krawczak m. in. budował takie potwory roj - Czw 11 Paź, 2012
siema napisał/a:
Tak czytam i czytam i wydaje mi się, że Kuner może mieć niezły pomysł na wynajem tych SC. Sam osobiście z chęcią zrobiłbym licencję i wystartował w kilku rundach dla zabawy. Na cały sezon ani walkę o jakieś puchary na pewno nie miałbym czasu, ale raz na jakiś czas wynająć SC od Kunera i pobawić się na Słomczynie- fajna opcja.
to jedna opcja dla mechaników (całkiem niezła), druga (może nawet lepsza), budować fury do takiej klasy RC.
jeśli ktoś regularnie na stanie miałby takiego seja do sprzedania i wszystko byłoby tiptop (czyli zgodnie z regulaminami i bez "min" - złożony z byle czego ale z sercem ) jestem pewien, że szybko by się rozeszła fama
- chcesz jeździć? masz tu nr tel, zadzwoń,
kup seja, opony i heja (joł!)
myślę, że nawet sam Szaja by polecał takiego dostawcę gokartów
Gratulacje i szacun dla Chrzanka (i Micka) za propagowanie tego co dobre i dążenie w bardzo dobrym kierunku!
przy okazji: czemu w tym roku nie było MERC na torze Słomczyn?CHRZANEK - Czw 11 Paź, 2012
GeKo napisał/a:
BK wygląda tak, ze przychodzi Pan Nowak lub Szczechura i każą pokazać homologację, następnie...
Tak dokładnie to wygląda jak Geko powiedział.
rabarbar napisał/a:
Co sie dzieje z resztą torów RC w Polsce ??
Był Słomczyn oraz Toruń. O innych nie słyszałem.
W Toruniu dawno nie byłem, rallycrossu tam już nie było ze 4 lata, ale tor chyba jeszcze jest.
W Słomczynie tor jest i jest używany głównie do pojeżdżawek.
GeKo napisał/a:
Malce w RC miały moce dochodzące do 50KM Nie wiem czy regulamin pozwalał stosować Abarthowskie głowice
Tego to i ja nie wiem, ale chyba nie. Byly w RC dwie klasy: A-grupa (czyli klasa 1) oraz potwory niczym B-grupa gdzie ograniczeniem była jedynie pojemność do 1000cm3 oraz to żeby blok był seryjny (czyli klasa 2). Największe potwory to były malczestery Pana Antoniego Skudło, oraz Jacka Chojnackiego. Rozwierty na 850cm3 i jakaś abstrakcyjna (jak na malucha) moc rzędu 80KM ...
Wracając na ziemię, pomysł Kunera wydaje mi się strzałem w 10 choć ostrzegam że są i inni którzy mają gdzieśw garażu jakieś seje które też będa do wynajmu jeżeli tylko będzie chętny.
Klasa <1600cm3 była arcyciekawa, jeździły w niej przeróżne samochody: Ford Fiesta XR2, Toyota Corolla AE86 oraz GTI, Peugeoty 205, 106, Saxo, Vw Polo, a nawet FIaty 125P, Łady i Polonezy...
Jednym słowem pełen przegląd motoryzacji i powiem Wam że fun był...Rasputin - Czw 11 Paź, 2012
GeKo napisał/a:
moce dochodzące do 50KM
To akurat nie problem Anonymous - Czw 11 Paź, 2012
CHRZANEK napisał/a:
Klasa <1600cm3 była arcyciekawa, jeździły w niej przeróżne samochody: Ford Fiesta XR2, Toyota Corolla AE86 oraz GTI, Peugeoty 205, 106, Saxo, Vw Polo, a nawet FIaty 125P, Łady i Polonezy...
Jednym słowem pełen przegląd motoryzacji i powiem Wam że fun był...
szkoda ze to leży wszystko w tej chwili Mick - Czw 11 Paź, 2012
roj napisał/a:
przy okazji: czemu w tym roku nie było MERC na torze Słomczyn?
Jeśli chodzi o MERC i inne mistrzostwa to w związku z zaistniałą sytuacją w klubie nic się nie odbyło.
Mamy nowy zarząd, nowe podejście i wszyscy chcemy, żeby ten klub znów trafił na wyżyny.
Miejmy nadzieje, że wszystko wróci do ładu i składu i wejdą też nowe pomysły