GeKo - Czw 25 Lut, 2010 Dolna część sprężynki tam gdzie kąt prosty druta, ma być wsunięty pod to ucho od klocka, a jej górna część takie odwrócone U ma być jakby w powietrzu nad klockiem. Ja próbowałem najpierw żeby sie klocek opierał na tym odwróconym U i to był błąd.Anonymous - Czw 25 Lut, 2010 yyy nie widzę tego, mówisz o tym takich sprężynkach jak na obrazku na górze?
martin.h - Czw 25 Lut, 2010
Janusz napisał/a:
w sumie myślę ze w sprawie hamulców można by się martina podpytać, jemu się chyba jeszcze nie zdarzyło przypalić klocków, ani zagotować płynu.... wiec na pewno ma coś do polecenia
Januszku przede wszystkim zmień klocki, bo to co miałeś na autodromie to kupa
Bendixa mam z tyłu w pugu, klocki zmieniałem na jesień i jeszcze tam są, jeśli dobrze założymy sprężynkę to nie ma prawa wylecieć.Anonymous - Czw 25 Lut, 2010
Janusz napisał/a:
w sumie myślę ze w sprawie hamulców można by się martina podpytać, jemu się chyba jeszcze nie zdarzyło przypalić klocków, ani zagotować płynu.... wiec na pewno ma coś do polecenia
Po pierwsze martin nieźle napier.dala i jest wyznawcą zasady " hamujesz - przegrywasz" ,a po drugie on ma klocki karbonlorejn ,a one jak wiemy się nie paląmartin.h - Czw 25 Lut, 2010
p106rallye napisał/a:
Janusz napisał/a:
w sumie myślę ze w sprawie hamulców można by się martina podpytać, jemu się chyba jeszcze nie zdarzyło przypalić klocków, ani zagotować płynu.... wiec na pewno ma coś do polecenia
Po pierwsze martin nieźle napier.dala i jest wyznawcą zasady " hamujesz - przegrywasz" ,a po drugie on ma klocki karbonlorejn ,a one jak wiemy się nie palą
Może zachowasz sobie takie komentarze dla siebie, co? Ja nigdy nie pisałem, że jestem mistrzem kierownicy. Poza tym własny samochód mam od niedawna i wiem ile mnie kosztowało jego posiadanie.strick - Czw 25 Lut, 2010 O tym ze mistrzem to nie, ale przeciez upalasz caly czas...martin.h - Czw 25 Lut, 2010
strick napisał/a:
O tym ze mistrzem to nie, ale przeciez upalasz caly czas...
Tak mój aniele stróżu.GeKo - Czw 25 Lut, 2010 AndreXSi, Dokładnie te sprężynki
Bierzemy na tapetę tą pierwszą z góry.
Od lewej masz ten kąt prosty druta
a po prawej to odwrócone U. Rozjaśniło się? Jak nie to jutro padnę na kolana przed zadkiem Ireny i zrobię foto Anonymous - Czw 25 Lut, 2010 spoko, coś tam kminię jak sobie nie poradzę to poproszę o klękanie Janusz - Pią 26 Lut, 2010
martin.h napisał/a:
Januszku przede wszystkim zmień klocki, bo to co miałeś na autodromie to kupa
ej no sportowe w końcu co nie czerwone nawet były ale to prawda ze sa kupa.... choć w sumie paliły się, ale hamowały dobrze..... Bo twardy hamulec jak beton to raczej nie wina klocka... a płynu, bądź przewodów ade - Pią 26 Lut, 2010
Janusz napisał/a:
martin.h napisał/a:
Januszku przede wszystkim zmień klocki, bo to co miałeś na autodromie to kupa
ej no sportowe w końcu co nie czerwone nawet były ale to prawda ze sa kupa.... choć w sumie paliły się, ale hamowały dobrze..... Bo twardy hamulec jak beton to raczej nie wina klocka... a płynu, bądź przewodów
przewody i plyn powoduja raczej mientki a nie twardy...
jak twardy to wlasnie raczej klocki:]Anonymous - Pią 26 Lut, 2010 Pogoda nie dopisała ,dlatego zdjęcie z neta. 1- zakładam sprężynkę(delikatna ekwilibrystyka ) na klocek znajdujący się w zacisku ,nie przekładam przez klocek dolnej cześci - tzn nie napinam jej, bo klin nie wejdzie. 2 wbijam klin 3 . Napinam sprężynkę przekładając dolną cześć przez klocek
Bendix to największe gówno pod słońcem.Dużo się pisało o swapie przednich hamulców. A co z tylnymi - ktoś coś wie , z C2 podchodzą,chętnie bym je zmienił .k-mart - Pią 26 Lut, 2010
p106rallye napisał/a:
Bendix to największe gówno pod słońcem
Anonymous - Pią 26 Lut, 2010 Dzięki jeszcze raz mówię żebyć zgłosił się po pomuk
Kuźwa czasem jak napinam to myślę sobie czy te klocki mi aby nie wylecą , troche ryje psychę GeKo - Pią 26 Lut, 2010 To ja bylem mistrzem udało mi się założyć górne ucho spręzynki miedzy jarzmo a klocek Też chce PomuK