Anonymous - Nie 28 Lut, 2010 Akurat z tego co wiem to ten tylny zacisk to patent BOSH'a kaziu1985pn - Nie 28 Lut, 2010 dzieki za fote bo za chiny nie wiedziałem jak sie zabrac za wymiane klocków z tylu.Anonymous - Nie 28 Lut, 2010
agentczor napisał/a:
Akurat z tego co wiem to ten tylny zacisk to patent BOSH'a
Raczej jesteś w błędzie.Istotnie zaciski te w 106/saxo i clio, po chyba 2000 roku są produkcji bosch'a ,ale jest to wymysł bendixa.Niemy - Nie 28 Lut, 2010 Piotruś wszystko wie Anonymous - Nie 28 Lut, 2010 Anonymous - Nie 28 Lut, 2010 Racja - swoją drogą nieskuteczny wymysł...Anonymous - Wto 02 Mar, 2010 Panowie, potrzebuję szybkeij pomocy: jak zamontować "kopnięte klocki"? znaczy którą stroną na górę, którą na dół, bo paszą i tak i tak Anonymous - Wto 02 Mar, 2010 Ta, dzięki chłopaki za pomoc
wygooglałem sprawę i wyszło na to że przez 1,5 roku jeździłem ze źle zamontowanymi klockami, i dlatego miałem problem z zabezpieczeniem hahahahahahah kooorwa
te klocki są naprawdę kopniete, prawidłowy montaż wygląda jak wyjęty spod wszelkich zasad logiki Anonymous - Pon 22 Mar, 2010 Na 59 stronie wspominałem cos o testach płynów hamulcowych dokopałem sie do nich
mamy porównanie płyny do aut seryjnych i sportowych , przytoczę tylko sportowe
Z płynów do aut seryjnych najlepszy jest/był Elf Ferlub 650 dot 4 : tem. wrzenia 261Anonymous - Pon 22 Mar, 2010 płyn już kupiłem, nie będzie pomuka
był tam wynik ate typ200?Anonymous - Pon 22 Mar, 2010
Cytat:
był tam wynik ate typ200?
NieAnonymous - Pon 22 Mar, 2010 a jak dam pomuka to będzie? Anonymous - Pon 22 Mar, 2010 Nie kurfa ,
To jest test z Wrc , w którym porównywali dosłownie 8 płynów , z których 5 jest tutaj Anonymous - Pon 22 Mar, 2010 a ten to tez mam, jest prawie przedwojenny Anonymous - Pon 22 Mar, 2010