Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [Szukam auto] Temat - koncert życzeń
Marek23 - Wto 18 Wrz, 2012 RCZ jest w dieslu na PL, nawet sie takim kulnąłem. I tyle...nic nie jestem w stanie o tym aucie powiedzieć Mick - Wto 18 Wrz, 2012 Justyna Steczkowska wygłasza same pozytywne opinie na temat tego samochodu
Szczególnie jak oddaje do serwisu i dają jej zastępcze bmw PiTT - Śro 19 Wrz, 2012 Marek
dobra opcja na taką bejcę 118d
143 kuca, wygląda na mpakiet
6 tysia przelotu
(fota robiona w Wawie a na 3 fury, 2 na obcych blachach )
Walle - Śro 19 Wrz, 2012
PiTT napisał/a:
Marek
dobra opcja na taką bejcę 118d
143 kuca, wygląda na mpakiet
6 tysia przelotu
(fota robiona w Wawie a na 3 fury, 2 na obcych blachach )
Świetnie mi się jeździło 118d, 120i też zresztą fajnie. Polecam.Marek23 - Śro 19 Wrz, 2012 A w sumie tak a propo auta zony... Pytanie jak takie bmw sie zachowuje w sytuacjach krytycznych. Kiedys gdzies wyczytalem,ze ze wzgledu na krotki rozstaw osi takie cos w wersji 1M jest abrdzo nadsterowne i mega sie tym jaralem. I sie zastanawiam czy przy wiekszych speedach na jakiejs kaluzy,sniegu auto nie zlozy sie w drift i nawet esp nie pomoze. Sam chetnie bym pojezdzil, ale jednak zonki nie chce zabic...
reasumując czy dzisiejsze esp jest tak "mocne",ze pomijając grubo przesadzoną prędkość jest w stanie ogarnąć w takim małym rwd każda sytuację gdzie nawierzchnia, położenie pedału gazu, kierownicy powodują,że auto ma tył grubo uciec. Uff, długie zdanie...no name - Śro 19 Wrz, 2012 Nie wiem jak jedynka ale moją trójkę systemy
bardzo dobrze wyciągały. Fajne było to że pozwalały na delikatne
poślizgi ale później bardzo szybko wkraczały do akcjiitr 911 - Śro 19 Wrz, 2012 Jakiś czas temu byłem na imprezie bmw na ułęzu i smigałem wszystkimi modelami bmw w najmocniejszych wersjach (poza M ) i powiem tyle, że to auta debilo odporne
ESP jest tak skalibrowane, że nie pozwala na nic a reakcje są tak szybkie, że tylko widać po mrugającej kontrolce, że auto straciło stabilność.
W mojej emce (no to inne lata są) esp było tak skalibrowane, że uslizg móg być i kaganiec nie wraczał do akcji i za to kocham te auta
W m1 jes podobnie bo to ostatnia prawdziwa emka no name - Śro 19 Wrz, 2012 Jeszcze trzeba pamiętać że jest możliwość wyłączenia systemów w 100%
co jest plusem jak chcę się polatać ostrzejRasputin - Śro 19 Wrz, 2012 Z racji,że szwagier ma M'ke to miałem okazje zrobic już trochę kilosów nią i karwa jest ona mega kozakiem. Jeździłem trójką M ale jakoś 1 bardziej do mnie przemawia.
Na codzień fura jest tak delikatna,że możesz nawet babcie puścić po bułki.
Nawet mało rozgarniety kierowca da sobie rade z 1 M na codzien.
Na szczęście po wyłączeniu systemów jest to straszny wariat (jak każde BMW w M):jupi:
Swego czasu miałem też okazje pojeździć trochę 135i i podobnie. Dopóki trzymają systemy nic nadzwyczajnego sie nie dzieje.
Więc te mity na temat nieprzewidywalności można sobie wsadzić między książki.Shymek - Śro 19 Wrz, 2012 Szukam auta dla mojej narzeczonej. Ma być nie duże ale szybkie przy jak najmniejszej pojemności i wadze Jej będzie służyło na codzień - mi w weekendy
Logicznym wyborem byłby jakis Civ z silnikiem 1,5 ale.... znalazłem coś takiego jak Suzuki Ignis Sport.
Pojemność niecałe 1,5 109KM 8,9s do 100 w serii przy 935kg
Czy ktoś może mi popdowiedzieć coś o tym aucie? Da się coś zmodzić by ten silnik miał więcej mocy?Barejka - Śro 19 Wrz, 2012 Shymek, saxo zalezy do jakiej sumy szukasz Shymek - Śro 19 Wrz, 2012 Sraxo ma za dużą pojemność do jednego do czego m.in. będę ja potrzebował to auto max pojemność to 1550 a Ignis ma 1490 z tego co się nie mylę
Co do sumy - pojęcie względe Za dużo na auto nie chce wydawać - chyba że sprzedam 1 z moich 3 anjas - Śro 19 Wrz, 2012 Napiszę zupełnie serio - Yaris T-Sport.
Ignis też OK ale IMHO yarek fajniejszy.Rasputin - Śro 19 Wrz, 2012 +1 i to całkiem serio zefir - Śro 19 Wrz, 2012 ja tez bym wjezdzal w Yarisa TS