speed555 - Czw 01 Kwi, 2010 ja założyłem 283mm tarcze i na seryjnym klocku jest git:) kiedys moze zainwestuje w cos lepszego. na małym hamulcu nie raz poszła chmura dymu z hamulców a na obecnym setupie jescze mi sie to nie zdarzyło:Djarek-malopolska - Czw 01 Kwi, 2010 no dlatego Kamil pisze ze zwykłe ATE lub zwykłe/gładkie BREMBO + ferodo premier.. Dlatego ze wrzucam większy zacisk bedzie seria tarcz i klocek, tylko nie wiem czym serie tarcze i klocek zalac.. jakim płynem ?? Mam zamiar przepłukać układ hamulcowy i zalać na nowo tylko nie wiem czy tym czym jest saxo/106 seryjnie zalewane (a czym jest ??) czy już isc w coś innego, ale oczywiscie nie sportowego bo przewody nie beda w oplocie kamil - Pią 02 Kwi, 2010 weź sobie ferodo 5.1 lub ATE. Jak mówię do takiego zestawu spokojnie możesz zastosować standardowe elementy, ale jakościowe.jarek-malopolska - Pią 02 Kwi, 2010 No dokładnie tak chce zrobić, seria klocek, tarcza, płyn... ale nie seria no name PiTT - Pią 02 Kwi, 2010 mi się bardzo dobrze jeździ na seryjnej tarczy + klocek ds performance
w porówaniu z seryjnym klockiem (nie wiem jaki miałem) jest zdecydowana poprawa
plyn chyba też ferodo 5.1kamil - Pią 02 Kwi, 2010 ale ty masz standardowa tarcze, a Jarek wstawia większą...Różnica w średnicy będzie już wystarczająca w hamowaniu.PiTT - Pią 02 Kwi, 2010
kamil napisał/a:
ale ty masz standardowa tarcze, a Jarek wstawia większą...Różnica w średnicy będzie już wystarczająca w hamowaniu.
a no to tak, pewnie
mimo wszystko polecam ds performance bo nie spodziewałem się że będzie jakakolwiek różnica, a jednak się myliłem kamil - Pią 02 Kwi, 2010 myślę, że większa różnicę byś zauważył zakładając tarcze i zaciski od Cupry. W szczególności, że samochodów używamy w 90 % do jazdy codziennej. DS performance to już klocek, który zmniejsza ryzyko przegrzania hamulców. Oczywiście w twoim przypadku to działa i koszt klocków vs. tarcz/zacisków jest niewspółmierna.PiTT - Pią 02 Kwi, 2010
kamil napisał/a:
myślę, że większa różnicę byś zauważył zakładając tarcze i zaciski od Cupry. W szczególności, że samochodów używamy w 90 % do jazdy codziennej. DS performance to już klocek, który zmniejsza ryzyko przegrzania hamulców. Oczywiście w twoim przypadku to działa i koszt klocków vs. tarcz/zacisków jest niewspółmierna.
o zestawie z cupry/s3 już kiedyś rozmawialiśmy
koszt jest spory a do tego pozostaje nierozwiązana kwestia przeprogramowania sterownika abskamil - Pią 02 Kwi, 2010 dlatego w twoim przypadku ds to optymalne rozwiązanie, ale jak już ktoś zostaje przy większym zestawie to DS jest juz moim zdaniem nie potrzebne i seryjny klocek i tarcza w zupełności wystarczaLoko - Pią 02 Kwi, 2010
kamil napisał/a:
dlatego w twoim przypadku ds to optymalne rozwiązanie, ale jak już ktoś zostaje przy większym zestawie to DS jest juz moim zdaniem nie potrzebne i seryjny klocek i tarcza w zupełności wystarcza
W saxo ten zestaw o oczko większy nie robi żadnych cudów, więc ds jest fajnym uzupełnieniem tym bardziej że to też jest mocno podstawowy klocek. Najlepiej widać jak seria nie daje rady na moich starych klockach, gdzie premier przegrał walkę z ciepłem, a ds performance mam nadzieje że wytrzyma.Jakarti - Pią 02 Kwi, 2010
Loko napisał/a:
gdzie premier przegrał walkę z ciepłem, a ds performance mam nadzieje że wytrzyma.
u mnie na wyrazowie podobnie. to samo bylo w punto na lublinie.
premier poległ. szybciutko..qbica - Pią 02 Kwi, 2010 Czy ktos mi podpowie jak wykrecic urwany odpowietrznik z zacisków? W oby dwoch przednich zaciskach mam urwane odpowietrzniki, na rowno z zaciskiem kubas - Pią 02 Kwi, 2010 A będzie pomógł ?kubas - Pią 02 Kwi, 2010 Dajesz do ślusarza który ci rozwierci i nagwintuje na większy odpowietrznik koszt w przybliżeniu za dwa zaciski to około 30zł