Co do reszty, nie ma sie co licytowac,kazdy ma swoje racje.
No oczywiście, przecież racje mam ja
A tak serio to myśle ze Ty saxolotem pojechał byś na ostro.
Dodatkowo zgodzę się z Tobą pod jednym warunkiem, jeżeli planujesz pojechać 2-3 rajdy w roku to pewnie będzie taniej. W innym przypadku załatwiaj sponsora bo tej kasy nie odzyskasz (i proszę ustal wszystko pisemnie przed wypozyczeniem)Marek23 - Wto 30 Kwi, 2013 Ja juz raz jechalem wypozyczonym vti rajd tyski. Po skoku na ERGU stracil moc,ale cos tam jechal dalej. Dojechalem na 4 w generalce, oddalem, dziekuje. W umowie mialem wszystko wyszczegolnione. Zadowolony, jak teraz tak to powspominam.
Daj sie kiedys na testach saxo przejechac Ja Ci za to sprzet snowboardowy na zime wypozycze.
Ok,spadam zrobic fotki clio cywila, zaraz bedzie na sprzedaz...Anonymous - Wto 30 Kwi, 2013 Marek a jak sie jechało vti vs clio ??(nie na temat i moze juz pisałes ale chciałbym wiedziec)Bad-i - Wto 30 Kwi, 2013
Marek23 napisał/a:
Ja juz raz jechalem wypozyczonym vti rajd tyski. Po skoku na ERGU stracil moc,ale cos tam jechal dalej. Dojechalem na 4 w generalce, oddalem, dziekuje. W umowie mialem wszystko wyszczegolnione. Zadowolony, jak teraz tak to powspominam.
Myślałem ze idziesz w wynajem jakiegoś kocura
Min r3 albo c2Marek23 - Wto 30 Kwi, 2013 vti vs sport, vti lepiej wedlug mnie
vti vs ragnotti, ragnotti lepiej
VTI jest bardzo neutralne,z lekke nadsterownoscia, clio bardziej podsterowne.
Ale ragnotti prowadzie sie maskrycznie i tu juz bez 2 zdan stawiam na renaultBad-i - Wto 30 Kwi, 2013
Marek23 napisał/a:
Daj sie kiedys na testach saxo przejechac Ja Ci za to sprzet snowboardowy na zime .
Wiesz ze ja tylko narty maxi
Jutro cały dzień latam z nowym nauczycielem. Dogadalismy się na cały sezon to zobaczę co z tego wyjdzie.106 - Wto 30 Kwi, 2013
Bad-i napisał/a:
Jeżeli wierzysz ze naprawa klowki to mała kasa to jesteś w błędzie.
zalezy co... i kto to robi.
na lausitz zakleszczyla nam sie klowka... zrobilismy to w pl - rozlozenie i zlozenie
skrzyni chyba 1000 + wymiana uszkodzonego elementu 50gr pewnie gdyby
poslac to do czecha koszty nie byly by tak niskie.
mozna przypuszczac, ze w tej samej sytuacji rajdowania skasowala by klienta
3x tyle za naprawe klówki... bo to przeciez tanie nie jest Bad-i - Wto 30 Kwi, 2013 No o tym właśnie pisze. Dlatego proszę Marka żeby się zabezpieczyl umowa.
Chociaż nie wierze ze jakakolwiek wypożyczalnia zgodzi się na zapis typu
"W przypadku uszkodzenia skrzyni biegów z winy kierowcy, koszt naprawy pokrywa wypożyczalnia"
Tym samym nie wierze ze naprawia to za 1000 rundi - Wto 30 Kwi, 2013 Kompletny remont kłówki Sadeva czyli części + robocizna Radka Pogana miesiąc temu kosztował 16 tys. zł ( a nawet obudowa poszła nowa ) - i pewnie znów będzie na 2 sezony Bad-i - Wto 30 Kwi, 2013
rundi napisał/a:
Kompletny remont kłówki Sadeva czyli części + robocizna Radka Pogana miesiąc temu kosztował 16 tys. zł ( a nawet obudowa poszła nowa ) - i pewnie znów będzie na 2 sezony
Z czystej ciekawości , tam jest klowka sadeva czy sam wkład sadeva?rundi - Wto 30 Kwi, 2013 Całość Sadev.Bad-i - Wto 30 Kwi, 2013
rundi napisał/a:
Całość Sadev.
To cena jeszcze do przyjeciaMarek23 - Wto 30 Kwi, 2013
Cytat:
Myślałem ze idziesz w wynajem jakiegoś kocura
Min r3 albo c2
Nie ten budżet. Chyba,że poczuje sie gotowy to type r na kłówce na jakieś rpp i jade wiadomo o co. Ale to raczej nie prędko.Bad-i - Wto 30 Kwi, 2013
Marek23 napisał/a:
Cytat:
Myślałem ze idziesz w wynajem jakiegoś kocura
Min r3 albo c2
Nie ten budżet. Chyba,że poczuje sie gotowy to type r na kłówce na jakieś rpp i jade wiadomo o co. Ale to raczej nie prędko.
Trzeba było brać od RudegoMick - Wto 30 Kwi, 2013 JJ dembski sprzedaje CTRa w dobrej kasie, samochód po jednym rajdzie