Niestety na drodze stanął im dąb i nie ukończyli rajdu...
To ci kolesie bez quattro? Nic im się nie stało?matt - Wto 14 Cze, 2011 pare groszy ode mnie, więcej z RSMP ale RPP też jest:
Przem_106 - Wto 14 Cze, 2011 Ja dotarłem dopiero wczoraj wieczorem Bardzo fajnie spędzony weekend. Super było spotkac Micka, Jaca, Wrobla. Szkoda, ze nie udało się pogadac z Qbusem i Klaudią, ale starałem się Was zauwazalnie poganiac na oesach. Odwiedziłem 2 fajne miejscowki i skoncentrowałem sie na oglądaniu rpp. Nowocien, Grzybek, Sawicki, Janowski - bardzo szybko. Dalej Mikołajczyk w VTI, Nykiel w Astrze, Mularczyk w Sc bardzo odwaznie. Swietnie technicznie Blat w 106. Mam wątpliwosci, czy bym dotrzymal mu tempa? Kilku innych zawodnikow jak Raczkowski, Zarna, Witkowski,Ogryzek, z ktorymi bylem blisko w wynikach zeszłego roku nie mają juz problemow z wbijaniem się w top 10.Mick - Wto 14 Cze, 2011
Marek23 napisał/a:
Mick napisał/a:
Niestety na drodze stanął im dąb i nie ukończyli rajdu...
To ci kolesie bez quattro? Nic im się nie stało?
tak to oni , i nie DĄB tylko DOM - budynek mieszkalny, Bartecky tak niewyraźnie po pijaku mówi, że go nie zrozumiałem
Nic im nie jest, ale ma chodzić w kołnierzu przez kilka dniszymlorek - Wto 14 Cze, 2011
Przem_106 napisał/a:
Nykiel w Astrze
Andrzej podłamany całym tym sezonem, właśnie wróciłem z garaży i widać że ma dość powoli całego tego sportu. Szkoda mi go strasznie bo jak na moje pojęcie o rajdowaniu chłopak jest całkiem szybki drajwer a jeździ starym niedoinwestowanym klamotem i nie ma nawet na porządny trening qbus - Wto 14 Cze, 2011 Ciekawe kto ma na treningi... może 30% stawki,..qbus - Pią 17 Cze, 2011
Takie tam z naszych przejazdów... proponuję zwrócić uwagę na reakcje Marka Kisiela na sam koniec filmiku... mistrz świata
106 - Pią 17 Cze, 2011 nie widze filmu w pracy ale marek kisiel to spoko gosc... jako dyr rajdu sniezki
zmniejszyl mi regulaminowa kare z 1000 na 500! jak sie chce to sie da :] mistrzvoj2s - Nie 19 Cze, 2011
106 napisał/a:
bąk tez na mecie... z silnikiem od mojego tunera (2B) ... chyba nawet na pudle
w klasie astry
...ta i wylanymi amorami z tylu po pierwszym odcinku a silnik docierali na rajdzie GeKo - Wto 21 Cze, 2011 Gadałem dziś z Piotrkiem, od 1 OSu byl problem z hamulcami. Po pierwszej pętli już ich praktycznie nie było. Wrzucę foty tarcz śmietnik, komplet nowychg DS3000 się skończył po rajdzie,
ostatni OS od pewnego momentu juz hamowany tylko ręcznym.
Skrzynia padaka tylko raz wrzucił 4 na jednym OS. Do tego za miękko przód ustawiony i brak rozjeżdżenia. Co całościowo się przełożyło na wynik.martin.h - Wto 21 Cze, 2011
GeKo napisał/a:
Gadałem dziś z Piotrkiem, od 1 OSu byl problem z hamulcami. Po pierwszej pętli już ich praktycznie nie było. Wrzucę foty tarcz śmietnik, komplet nowychg DS3000 się skończył po rajdzie,
Bo Ferodo to się nadaje do jazdy po bułki 106 - Wto 21 Cze, 2011 moze to repliki ds3000 byly?GeKo - Wto 21 Cze, 2011
106 napisał/a:
moze to repliki ds3000 byly?
W astrze Piotrek potrafił po 2 pętlach skończyć komplet DS3000 dlatego potem jeździł na niebieskim Pagidzie. Po prostu dziwne jest to co się stało z tarczą jest dosłownie upieczona.
A jak sam powiedział nie zrobił ani jednego takiego hamowania jakie by sobie życzył.Bad-i - Wto 21 Cze, 2011 bo jeździ sie tylko na CL GeKo - Wto 21 Cze, 2011 Zamówił już RC8