Marek23 - Wto 30 Kwi, 2013 Jak juz mowilem, chce sprobowac z wypozyczaniem auta...Janusz - Wto 30 Kwi, 2013 odpisz mi an PW ciurmoku !!martin.h - Wto 30 Kwi, 2013 Marek, pech ogromny, swoją drogą wypożyczenie fury to chyba w Twoim przypadku najlepsze wyjście, aczkolwiek stojąc na odcinku z Szymkiem Zmarlakiem stwierdziliśmy, że te Clio od Boruty to chyba już lekko zmęczone są. Do niektórych Type-R'ów i 206 RC'eków podejścia nie miały. Ale mimo wszystko fura Twardzika to w porównaniu z Twoją niebo i ziemia, krótkie i kłówka robią robotę Jaco - Wto 30 Kwi, 2013
Marek23 napisał/a:
Poza tym klowke naprawde ciezko zabic.
teoretycznie tak, w praktyce różnie bywa, zależy od tego na ile kierowca umie się posługiwać taką skrzynią..
Bad-i napisał/a:
Marek nie ma problemu. Ale to 2brally obciazylo Domrzale za Clio. Zadzwoń do niego i podpytaj. Jeżeli wierzysz ze naprawa klowki to mała kasa to jesteś w błędzie.
Akurat opinia tej osoby bym się nie sugerował...
Co do kosztów rewizji skrzyni, to w przypadku Cup`owych Clio na Sadevie rewizja po sezonie wychodzi taniej, niż rewizja seryjnej skrzyni sporta Jaco - Wto 30 Kwi, 2013
Bad-i napisał/a:
No o tym właśnie pisze. Dlatego proszę Marka żeby się zabezpieczyl umowa.
Chociaż nie wierze ze jakakolwiek wypożyczalnia zgodzi się na zapis typu
"W przypadku uszkodzenia skrzyni biegów z winy kierowcy, koszt naprawy pokrywa wypożyczalnia"
Tym samym nie wierze ze naprawia to za 1000
Dziwne rzeczy wypisujecie przecież oczywiste jest, że jak kierowca zabije skrzynie czy przekręci motor to płaci za rewizje i naprawy.. Przecież wypożyczalnie to nie instytucje charytatywne...faldzip - Czw 02 Maj, 2013 Czy te 31 punktow lub 3 krotne wygranie klasy w KJSach (wymagane do licencji R2) to jest w znaczeniu, ze kiedykolwiek, czy od wejscia tego regulaminu? W sensie czy jak wygralem 3 razy w 2011r to juz moge sie ubiegac o licencje?GeKo - Czw 02 Maj, 2013
Jaco napisał/a:
teoretycznie tak, w praktyce różnie bywa, zależy od tego na ile kierowca umie się posługiwać taką skrzynią..
+1
Baran jak odbierał kłówkę od czechów, to powiedzieli. Pierwszą pewnie zabijesz .
Jaco napisał/a:
Przecież wypożyczalnie to nie instytucje charytatywne...
Dokładnie, wszelkie części zamienne są liczone jak z cennika detalicznego, a nie po maksymalnych rabatach jakie można zdobyć.Marek23 - Czw 02 Maj, 2013 Spoko, tylko ile kosztuje nowa kłówka i proflex do clio? A każdy rajd rpp nadal 7 tys musi kosztowac,nawet jak sie te 2 rzeczy kupi. Wedlug mnie jak wypozyczenie bedzie za 9-10 to jest ok. Jezdzilem z klowka i na pewno latwiej zabic seyjna skrzynie, duzo latwiej.
Bad-i jak przejedzesz sezon swoim saxo, caly, to wtedy zrob podliczenie. Ile Cie w sumie wyszlo auto, starty i utrzymanie auta. Na razie to wrozenie z fusow.Bad-i - Czw 02 Maj, 2013
Marek23 napisał/a:
Bad-i jak przejedzesz sezon swoim saxo, caly, to wtedy zrob podliczenie. Ile Cie w sumie wyszlo auto, starty i utrzymanie auta. Na razie to wrozenie z fusow.
Nie ma problemu, mam do tego specjalny plik. Jak skoncze sezon to wszystko sie doda
Problem w tym ze nie wiem ile by mnie wyszedl sezon w wypozyczanym C2 GeKo - Czw 02 Maj, 2013 Bad-i, To chyba najłatwiej wyliczyć. Mając ofertę z poszególnych wypożyczalni, do tego trzeba założyć jakiś margines na dzwony.Bad-i - Pią 03 Maj, 2013
GeKo napisał/a:
Bad-i, To chyba najłatwiej wyliczyć. Mając ofertę z poszególnych wypożyczalni, do tego trzeba założyć jakiś margines na dzwony.
No wlasnie o ta druga czesc chodzi. Tego w przypadku auta z wypozyczalni ciezko wyliczyc
Wstepnie mozna tylko wyliczyc:
6 rund x 15.000 = 90.000 (jadac czysto i nic nie psujac z naszej winy)
6 rund x 1.300 = 7.800 (to samo w przypadku wlasnego auta)
6 rund x 1.100 = 6.600 (j.w. tu policzylem hotel, jedzenie i dojazd)
Czyli jadąc na czysto ~ 104.400 za 6 rund (podkreslajac ze tyle wydajemy bezpowrotnie)Marek23 - Pią 03 Maj, 2013 Ok, ale jedziesz c2r2 max. Nie masz stresu z autem, nie interesujesz sie, nie masz nic na glowie. No i samochod pewniejszy niz Twoje saxo, a przy tym byc moze szybszy.
Pamietaj,ze to wszystko co wlozyles do saxo, tego juz nigdy nie odzyskasz.Bad-i - Pią 03 Maj, 2013
Marek23 napisał/a:
Pamietaj,ze to wszystko co wlozyles do saxo, tego juz nigdy nie odzyskasz.
Edytuje bo nie ma to sensu. Mysle ze teraz stracilbym gora 20% a nie ponad 100.000Marek23 - Pią 03 Maj, 2013 Wystaw saxo po sezonie i wtedy zobaczymy.
Spoko, Bad-i, jestes przekonany,ze idziesz wlasciwia droga, to jest wazne.
Bez sensu sie klocic o wypozyczania,rpp,itd. Niech kazdy robi co uwaza za sensowne.Bad-i - Pią 03 Maj, 2013
Marek23 napisał/a:
Wystaw saxo po sezonie i wtedy zobaczymy.
Spoko, Bad-i, jestes przekonany,ze idziesz wlasciwia droga, to jest wazne.
Bez sensu sie klocic o wypozyczania,rpp,itd. Niech kazdy robi co uwaza za sensowne.
Ale ja go nie mam zamiaru sprzedawac, jezeli bym to robil to na bank na czesci.
Ja nie mowie ze ide wlasciwa droga, ide taka na ktora mnie stac. Moglem kupic C2ke ale tylko po to by stala. Oczywiscie moge jeszcze cos sprzedac i kupic Ds3 ale po co.
Ja chce tylko pokazac ze nie ma bata zeby wynajem byl tanszy (bardziej oplacalny finansowo) od posiadania wlasnej rajdowki. A od tego zaczela sie cala dyskusja. I chocby misla trwac kolejne 100 stron to i tak inaczej nie wyjdzie (co innego jezeli chodzi o wygode, wtedy to tak)