To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RSMP, RPP...] SEZON 2014

Marek23 - Nie 23 Lis, 2014

Tylko ze Twoje saxo to troche wyjatek. Na koniec na szybkiej partii fiesta R2 bedzie stabilniejsza a te fiesty nie duzo drozsze.

Ja sie ciesze na nowe tansze rsmp

Bad-i - Nie 23 Lis, 2014

Saxo nie wyjatkowe tylko zbudowane z glowa i od podstaw. Wiele osob najpierw krytykowalo a tak na prawde auto bez awaryjne.

Tutaj mozna porownac moje saxo do tego ktorym jezdzil Grzesiek Jajszczak, On skonczyl tylko jeden rajd w sezonie.

Fiesta na pewno jest lepsza, ale takze na pewno nie jest w podobnych pieniadzach.

Mi sie tansze RSMP nie podoba, bo w sumie nie bedzie o wiele tansza od obecnego cyklu, a na pewno o wiele drozsze od RPP :(

Marek23 - Nie 23 Lis, 2014

Ja tu Badi nie mam zamiaru się spierać. Wolę po prostu typowe projekty, I dla mnie istniej teraz w szybszych ośkach type r na kłowce, fiest r2 czy też inne szybsze r2. Bałbym się ładować w znak zapytania. Ty sobie pojeździłeś, zrobiłeś jakieś wyniki. Ok,ale zaryzykowałeś na początku. Mnie na takie ryzyko nie stać.

Co do rsmp. Km oesowy będzie tańszy. Scigasz się w mistrzostwach polski, masz testowy, prolog i 120 km oesowych. Co prawda o puchar trudniej,ale ja osobiście mam w dupie puchary. Chcę być najszybszy i choć nigdy nie będę, to wjeżdżając w każdy zakret ta idea mniej lub bardziej siedzi mi w głowie. A rozdanie pucharów to już tęsknota za tym co przed chwilą się działo. Chcę się mierzyc z najlepszymi w kraju, nawet jeśli dostanę po 5 sek na km. Pure speed tylko to się liczy. Poza tym jak mawia Ricky Bobby " If You're not first, You're last";)

Bad-i - Nie 23 Lis, 2014

Ale nie do konca ryzykowalem bo saxo juz bylo ;)

R2 to niestety 70% drozsze rozwiazanie.

Jezeli chodzi o RSMP to masz racje. Kilometr moze bedzie i delikatnie tanszy ale caly rajd s chu.... drozszy. I mysle ze to niestety spowoduje ze tylko czesc zawodnikow bedzie mialo okazje scigac sie w calym cyklu. A jezeli Ty masz zamiar scigac sie tak jak to opisales, czyli majac mozliwosc porownania sie do najlepszych to szykuj spory budzet. Bo sorry jak nawet pojedziesz jeden super rajd to nic Ci on nie da.

Marek23 - Nie 23 Lis, 2014

Ząden rajd nic mi nie da. Nie mam sponsorów i nigdy nie będę miał mega sponsorów. Nawet jeśli bym jeździł jak geniusz, co się nie zdarzy bo znam swoje miejsce w szeregu.
Nie ma żadnej kariery przede mną, jest po prostu czyste ściganie. Tylko to się liczy. A jak już w rpp dopuścili R2 to i tak nie ma różnicy. Może Ty masz perspektywy, ja ich nie mam. Wiem,że pare ludzi płacze o rpp bo nie zdobęą pucharów. Dla mnie to jest smutne i tyle. Nie mówie o Tobie.

Dlatego wygranie rpp(co wymaga mega skilsów,nie powiem) i tak nie daje odpowiedzi na pytanie czy jesteś najszybszy w ośce. Dlatego jedziemy wszyscy rsmp i wtedy wiadomo jak jest. RPP mogłoby mieć sens jakby nie było R2, kłówek,sekwencji,itd.

Bad-i - Nie 23 Lis, 2014

Moim zdaniem ludzie placza za RPP bo juz wiedza ze nie bedzie ich stac na caly sezon w RSMP.
Oczywiscie sa tez wyjatki, ja osobiscie bylem za RPP czysto ze wzgledow czasowo-finansowych.

Dlatego jak juz bede musial przejsc do RSMP to bede jezdzil glownie dla przyjemnosci i ku uciesze kibicow. Nie pojade wszystkich rajdow tylko te wybrane. I mam nadzieje ze dzieki temu pojade tez cos za granica.

Marek23 - Nie 23 Lis, 2014

Sorry, to jest drogi sport. Ja plakalem jak mnie nie bylo stac na rpp przez fotele, pasy, hansy i wyscig zbrojen gdzie bez szpery, zawiasu i profi opon nie ma juz teraz czego szukac. Zawsze ktos bedzie plakal.
Najbardziej mnie smiesza Ci placzacy co w rpp jezdza R2. Masakra, lowcy pucharow sie znalezli. Nie mowie o Tobie.

Teraz bedzie rsmp i sciganie o wszystko. A jak ktos mna mniej to 3 liga z dluzszymi oesami. Najbardziej sprawiedliwie.

Bad-i - Nie 23 Lis, 2014

No tak ale teraz zabili jedna z najfajniejszych alternatyw.

Dla mnie 3 liga to bezsens, jechalem dwie i wiem co to znaczy. Koszt bez opon prawie taki sam jak RPP (hotel, dojazd, serwis itd)

Marek23 - Nie 23 Lis, 2014

No to dla mniej bedzie teraz lepiej, dla Ciebie gorzej. Ale i tak spotkamy sie w rsmp na jakiejs rundzie i tyle :*
Bad-i - Nie 23 Lis, 2014

Marek23 napisał/a:
No to dla mniej bedzie teraz lepiej, dla Ciebie gorzej. Ale i tak spotkamy sie w rsmp na jakiejs rundzie i tyle :*


Co prawda to prawda.

106 - Nie 23 Lis, 2014

hmmm w sumie to nie ma jeszcze zadnych oficjalnych i konkretnych ustalen, ale wstepne
perspektywy sa ok. mowi sie o markowych klasach w ktorych zapowiada sie calkiem fajne,
wyrownane sciganie (klasa dla cifa, klasa dla typerów)... chyba w zaleznosci od homo bedzie
mozna punktowac w generalce. jak wszystko fajnie podziela na klasy to bedzie super :)
czasowo tez zawsze bylem za rpp, ale jesli bedzie mniej rund niz rpp to jakos to zniose......
o ile bede startowal ;)

Bad-i - Nie 23 Lis, 2014

Ale ze jak, zrobiaklasy tylko dla Astr, Typerow i jajek?

Bo jak zaczna tak rozbijac klasy to zaraz bedzie ich 30. Ciekawe czy zrobia klase 106/saxo ;)

106 - Nie 23 Lis, 2014

cos na zasadzie jak bylo do tej pory... 5ciu sie skrzynie to bedzie klasa.
wiem ze cify 4, 5, 6 nad tym pracuja.... maja byc tez chetni do typerow.
jajkiem raczej sie nie powalczy w osce w rsmp.. a imho przy takiej ilosci
tego typu samochodow w rpp taka klasa moze dawac fajne sciganie
w rsmp z np. mistrzem polski na koniec sezonu :)

Bad-i - Nie 23 Lis, 2014

Pozostaje czekac na regulamin
qbus - Pon 24 Lis, 2014

8 rund RSMP. Sezon zacznie sie w kwietniu (asfaltowy lotos) lub w maju (swidnica)... zakonczy w listopadzie w arlamowie, idea na ta chwile jest taka zeby klasy aut byly poniekad zwiazane z rokiem produkcji, tzn, saxo z zalozenia nie mialo by sie scigac z r2... o klasach markowych tak jak pisze 106.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group