Kamill - Czw 17 Gru, 2015 Tylko Ułęż na federalu.Marek23 - Czw 17 Gru, 2015 Ode mnie "tor Tychy" z cyklu gdzie wygram z rajdową czołówką rsmp Stf - Czw 17 Gru, 2015 Chyba jakiś kompleks macie z tym że koleś z amatorek i gsmp w evo pojechał czołówkę rsmp - na imprezie na którą tak de facto największą napinkę mają właśnie chłopaki z rsmp.
spokojnie. ten chłopak najprawdopodobniej wystartuje w rsmp w 2016, moim zdaniem nie będzie się liczył tak od razu ale w 2017 raczej tak jeśli odpowiedni budżet będzie.alphaOne - Czw 17 Gru, 2015 nie nie nic z tych rzeczy - moim zdaniem cała trójka i Colin i frodo i Killer robią wrażenie, naprawde fajnie sie ich oglada w akcji i serio mam nadzieje na wiecej. ale z drugiej strony z roku na rok niestety coraz słabsze auta startuja w tej Barborce a caly RSMP zalicza jakis postępujący upadek.GeKo - Czw 17 Gru, 2015
Stf napisał/a:
Chyba jakiś kompleks macie z tym że koleś z amatorek i gsmp w evo pojechał czołówkę rsmp - na imprezie na którą tak de facto największą napinkę mają właśnie chłopaki z rsmp.
spokojnie. ten chłopak najprawdopodobniej wystartuje w rsmp w 2016, moim zdaniem nie będzie się liczył tak od razu ale w 2017 raczej tak jeśli odpowiedni budżet będzie.
Nie o to chodzi Przemek, Po prostu jedna jaskółka wiosny nie czyni, a Barbórka to nie miarodajny event, o to chodzi i o nic więcej. Dajmy im czas i tyle.
Absolutnie się zgadzam z tym co Kuba napisał. Tak jak pisałem wcześniej fajnie że pojawiają się nowe twarze im więcej szybkich aut i kierowców w RSMP tym lepiej.
Choć takie czasy jak sezony 2000/2001 nie wrócą 4-5 WRC i 20 Lancerów w niektórych rajdach. 2 markowe puchary po 12 i więcej aut.
Paradoksalnie ten sport był wtedy droższy ludzie biedniejsi, a aut i kibiców więcej na trasach.PieQt - Czw 17 Gru, 2015 Ale wtedy producenci papierosów mogli sponsorować sport i chyba alkoholu tezGeKo - Czw 17 Gru, 2015 To tłumaczy 3-5 samochodów, a pozostałe klasy? Kamill - Czw 17 Gru, 2015 Pralnie pieniędzy? Taki sport ze można do co drugiej fv zero dopisać.Janusz - Czw 17 Gru, 2015
Kamill napisał/a:
Pralnie pieniędzy? Taki sport ze można do co drugiej fv zero dopisać.
dokładnie, w latach 90 to podobno była jedna wielka pralnia pieniędzy
ja oczywiście jestem za młody żeby to pamiętać info od kogos kto jest nieco starszy i ma więcej wspólnego z rajdami qbus - Pią 18 Gru, 2015
Cytat:
na imprezie na którą tak de facto największą napinkę mają właśnie chłopaki z rsmp
Faktycznie... bo mistrz Polski nie wystartowal
Moim zdaniem upadek nie tyle rsmp co nawet samych rajdow jest spowodowany tym ze... te samochody nie budza juz takiego zainteresowania jak kiedys, co to jest 300-310 KM w topowych rajdowkach? Ludzie po ulicy jezdza mocniejszymi furami. Kiedys kierowcy byli herosami i bohaterami, dzis malo kto wie kto jest wyzej wspomnianym mistrzem....Siadly - Pią 18 Gru, 2015 Bo jak te auta jadą. Oglądanie R5 na asfalcie jest nudne jak flaki z olejem. Laik odnosi wrażenie, że "szybciej by przejechał passacikiem".GeKo - Pią 18 Gru, 2015 Kuba Nie o moc chodzi, ale o postęp w zawieszeniach. Kiedyś to była walka o utrzymanie się na drodze, a dziś przez największe dziury jadą jak transatlantyk przez ocean. Do tego ekologia. Takie 205 T16 jak walneło z wydechu to marchewa miała metr długości, a teraz to są ledwie pierdnięcia.Chloru - Pią 18 Gru, 2015 Siadly, GeKo i qbus, mają rację. Ja od siebie dodam postęp w oponach qbus - Pon 21 Gru, 2015
Siadly napisał/a:
Bo jak te auta jadą. Oglądanie R5 na asfalcie jest nudne jak flaki z olejem. Laik odnosi wrażenie, że "szybciej by przejechał passacikiem".
Akurat Fiesta R5 to straszne auto inwalida ze wzgledu na budowe, w wolnych zakretach nie skreca kompletnie i jest mocno podsterowne, musi zostać podcięte a co jest bardziej widowiskowe od auta poruszajacego sie jednoczenie w poprzek i do przodu? brakuje tylko dzwieku, takie 208 T16 miazdy na zywo!