To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - EVO X jako codzienna bryka?

Drone - Wto 03 Sty, 2017
Temat postu: EVO X jako codzienna bryka?
Chcę sobie coś fajniejszego kupić. Ferrari czy coś :rotfl:

Na EVO X zawsze byłem napalony jak szczerbaty na suchary.
Auto już nie jest najmłodsze, ale nadal mi się podoba maksymalnie.

Większe wydatki z budową mi się pokończyły i wreszcie chcę sobie kupić jakieś "normalne" auto.

Mam drugie normalne Mitsubishi Lancer, które tyłek wozi, ale w domu potrzebujemy 2 samochody.

Czy może coś innego co jest deko szybsze i dostępne dla normalnego człowieka?
Auto musi mieć maks 3 lata. 4 letnie to już chyba od jakiegoś znajomego, albo jakiś inny cud szczęścia :faja:

Ma ktoś jakiś przepis na odmłodzenie się?
Nowa dupa w sumie też brana pod uwagę :rotfl:

siema - Wto 03 Sty, 2017

Też miałem podobny pomysł, by kupić sobie Evo X na dupowóz.
Nie znalazłem jednak ani jednego sprzymierzeńca, który powiedziałby mi, że to dobry pomysł :rotfl:

Pamiętam jak jeden były właściciel Evo powiedział w pierwszych słowach: "Nie ważne ile zarabiasz i tak będzie Ci przykro" :]

Kamill - Wto 03 Sty, 2017

A F30, są teraz takie fajne motory 2.0T, juz nie pamietam jakie ma oznaczenie, chyba 328i, po programie i w xdrive powinno dawać radę.
Kenet - Wto 03 Sty, 2017

Kamill napisał/a:
328i


I zaorane, można zamykać.

qbus - Wto 03 Sty, 2017

Albo Octa RS... nie zapominaj...
Drone - Wto 03 Sty, 2017

Kamill napisał/a:
A F30, są teraz takie fajne motory 2.0T, juz nie pamietam jakie ma oznaczenie, chyba 328i, po programie i w xdrive powinno dawać radę.


BMW to jest zawsze dobry temat i odpowiedź na wszystko.

We mnie drzemie jednak gen samodestrukcji. Chcę coś nieoczywistego :rotfl:

Drone - Wto 03 Sty, 2017

siema napisał/a:
"Nie ważne ile zarabiasz i tak będzie Ci przykro" :]


No to słyszałem wiele razy. I nie wiem właśnie co mnie tam może kosztować fortunę.
Sypie się to auto jak choinka na 3 króli?

Ja mam zwykłego Lancera i raz na 2 lata wymieniam jakąś żarówkę i olej z filtrami.
Bardziej trwałego auta nigdy nie miałem i mieć na pewno nie będę.

Co mogli tak spaprać we fabryce że EVO tyle kosztuje? :/

Budowa auta jest z deka inna, niemniej jednak chyba fabryka trzyma jakieś tam standardy?

Zamiast BMW bym chyba bardziej szedł w jakieś Lexusy.
Autem jeżdżę zazwyczaj sporo ponad 5 lat, a BMW po tym okresie będzie się zbliżać do wieku ~10 lat, a więc moim modelem będą jeździły wszystkie żule w okolicy ;D

Raz miałem Alfę 159. Zacne auto to było, ale już teraz starszawe. No i zbyt wolne jednak.
A Gulia mi się średnio podoba.

Skończy się pewnie na jakimś Reno. A chciałem dobrze :wall:

Kenet - Wto 03 Sty, 2017

To jak się boisz 328 to zostaje OCTA RS i żadzisz od Ringu po Radom.
Drone - Wto 03 Sty, 2017

Kenet napisał/a:
To jak się boisz 328 to zostaje OCTA RS i żadzisz od Ringu po Radom.


Na Ringu to tak, ale na Radom to nie wiem czy wystarczy :/

Barejka - Wto 03 Sty, 2017

podobno jeszcze Yaris TS sie nadaje bo nie wyglada, a potrafi zaskoczyc nawet na silverstone
Chloru - Wto 03 Sty, 2017

Drone, tam chyba ten aktywny dyfer od S-YAC lubi się psuć i nie kupisz za czapkę gruszek.
kosmita - Wto 03 Sty, 2017

Drone, wszystko zależy jak będziesz używał. Jak do codziennej jazdy jazdy po przysłowiowe bułki i będziesz używał z głową, to pewnie koszty nie będą kosmiczne, a jedynie wysokie. Jak zaczniesz upalać to wiadomo, sky is the limit.
Evo są raczej pancerne jak na to co zazwyczaj przychodzi im znosić.
W X AYC jest chyba trochę trwalsze niż we wcześniejszych generacjach plus pojawiło się trochę wiedzy serwisowej, więc tragedii nie ma, ale jak będziesz upalał na slicku to pewnie prędzej czy później coś będzie do zrobienia. Ewentualnie możesz wymienić dyfer na zwykły pasywny i mieć święty spokój.
Silnikowo to można powiedzieć, że na dwoje babka wróżyła, bo względem 4G63 silnik jest bardziej elastyczny, mniej pali i wypluwa więcej na hamowni, ale zdarzały się sporadyczne przypadki, że robiły bum.

Minus tego samochodu jest taki, że vagi 2.0 tsi typu golf r czy audi s3, będą pewnie po programie szybsze, plus taki, że evo na pewno da więcej frajdy w zakrętach czy po mokrym/śniegu.

Jakbyś chciał wiedzieć więcej, albo zobaczyć auto, albo kupić to PW ;)

Bad-i - Śro 04 Sty, 2017

A Anjas sprzedal juz Prelude?

Tak na powaznie, to tylko kwestia jak bedziesz takie X eksploatowal.

alphaOne - Śro 04 Sty, 2017

jako auto na codzien to jak dla mnie jest ciasne i ma maly bagaznik. 328i albo Octa RS all the way, albo .... STI :)
Kamill - Śro 04 Sty, 2017

Czasy się zmieniają i w zasadzie powinienem odpuścić z tym 328 i tak też czynie, wyszło ostatnio kilka fajniejszych aut. Jednym z nich jest.

428i GT, czyli liftback - bardzo praktyczny, a przy tym nie jest to kombi, wg mnie ładniejszy od sedana, trochę bliżej mu do cupe.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group