To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - EVO X jako codzienna bryka?

Alexxx - Śro 04 Sty, 2017

Zaszła sytuacja, że zupełnie przypadkiem miałem w tym samym czasie STI Lanosa 330KM i EVO X 360KM :faja: i przez dwa miesiące (akurat zimowe) miałem ogromny dylemat czym jeździć. Zimowo i jako dupowóz Lanos to przekozak auto. Może się nie podobać ale możesz to chłostać całą noc i wracasz do domu na spokojnie. W Evo nie znasz dnia ani godziny. EVO niby szybsze, niby skuteczniejsze ale mniej przyjemne. Bagażniki podobne, spalanie podobne.

Na plus EX'a wymodzisz bardziej niż STI i auto więcej wybacza (w sensie kierowca może być dupa a "czas będzie"). Ale zobacz ceny części zamiennych:

EVO: https://www.4turbo.pl/pro.../evo-10,2,25327

STI: https://www.4turbo.pl/pro...reza/07,2,25332

Do tego tu masz porównanie seryjnych: http://www.zeperfs.com/en/duel1720-2718.htm

Jak masz jakieś konkretne pytania to pisz. Postaram się wybić Ci to auto z głowy. Albo wręcz przeciwnie "przynajmniej jedno EVO w życiu trzeba mieć" :)

Bonczek - Śro 04 Sty, 2017

Może poczekasz chwilę, pomyślisz i zdecydujesz się na Arinerę?
anjas - Śro 04 Sty, 2017

Bonczek napisał/a:
Może poczekasz chwilę, pomyślisz i zdecydujesz się na Arinerę?


Polecam razem z premierem Morawieckim.

alphaOne - Śro 04 Sty, 2017

m.zd. seryjne STI jako rodzinne auto sie jak najbardziej nadaje (to juz na serio)
rabarbar - Czw 05 Sty, 2017

Audi s5,to nowsze 3.0t,ma mój dobry kumpel,na dupowoz bardzo fajny fur,dobrze sie napędza (po programie ponad 400kuca),wygodny,dobre materiały,spalanie akceptowalne(chyba cos koło 13 w mieszanym i ciężkiej nodze),tylko ze to auto jest zwyczajnie nudne,pierwszy lepszy hothatch typu saxo czy clio daje dużo więcej radochy z jazdy
Kamill - Czw 05 Sty, 2017

Info od mojego znajomego, miał evo7, GT-ka, ostatnio evo X przez ponad rok - bardzo malo uzywany bo siedzial w delegacjach caly czas.

Cytat:
podstawowa kwestia do rozpatrzenia - manual czy sst
manual ma minus taki, że ma 5 biegów i krótką skrzynię
więc w trasy średnio
sst ma już w miarę normalne przełożenia ale w zasadzie każda będzie prędzej czy później do remontu/wzmocnienia
koszt z tego co pamiętam tak od 8k w górę
w e10 z takich typowych potencjalnych problemów to pompa dyfrów (w moim wcześniej była już robiona - auto mialo 60k km), podobno pękają też kolektory wydechowe
a tak to jeżeli auto nie było katowane, raczej tylko serwis
przynajmniej u mnie nic się nie działo
rdza ich już chyba tak nie bierze jak te wcześniejsze generacje także duży plus
w przypadku jazdy na codzień istotne może być, że w wersji wyposażenia MR (ja taką miałem) w bagażniku jest subwoofer co zabiera sporo przestrzeni a na dodatek w żadnym evo 10 nie składa się tylna kanapa (za nią jest zabudowa na zbiornik na płyn do spryskiwaczy i akumulator)
typowy serwis wiadomo, że drogawy, przy dużym przeglądzie do wymiany olej w skrzyni, dyfrze, transferze i pompie dyfrów - ok 2,5k pln - nie wiem co ile, mozliwe ze co 30k km
Duzy przegląd co 15k km
Maly przeglad, olej w sinliku co 7500 km.

Marek23 - Czw 05 Sty, 2017

Piękny temat :jupi: Jak więcej jeźdzenia po bułki niż latania po lesie jak pojebany rajdowiec to bym brał golfa R, podciągnął na 400 koni i zaskakiwał jak Yaris. A z drugiej strony bierz evo, opowiesz jak to serio jest z kosztami :rotfl:
alphaOne - Czw 05 Sty, 2017

byla taka reklama o jezdzeniu po bułki ...


kosmita - Czw 05 Sty, 2017

rabarbar napisał/a:
tylko ze to auto jest zwyczajnie nudne,pierwszy lepszy hothatch typu saxo czy clio daje dużo więcej radochy z jazdy

o to to, to samo jest wg mnie z golfem r, może i szybki, ale nudny

Kamill - Czw 05 Sty, 2017

Czyli zostaje tylko saxo.
KarQ - Pią 06 Sty, 2017

Marek23 napisał/a:
to bym brał golfa R


Potwierdzam.
Wziąłem Cuprę lekko dłubnąłem i jest słabo kiedy temperatura spada poniżej 10stopni.

Znajomy zrobił stage3 w eRce - 480km i 550nm owocuje osiągami 3.3 do stówki :faja:

rabarbar - Pią 06 Sty, 2017

Kamill napisał/a:
Czyli zostaje tylko saxo.

Jak ktoś dobrze zapłaci mogę sprzedać moje ale ostrzegam tanio nie będzie!

bob.dsk - Pią 06 Sty, 2017

To jak Golf R wchodzi w grę to czemu nie A45? :faja:

Stage 3 z hybrydowym turbo 480hp :)

rabarbar - Pią 06 Sty, 2017

Bo kosztuje fchuj? ;D
Drone - Pią 06 Sty, 2017

Kamill napisał/a:
Info od mojego znajomego, miał evo7, GT-ka, ostatnio evo X przez ponad rok - bardzo malo uzywany bo siedzial w delegacjach caly czas.


Nie pomogłeś ;)

W grę wchodziłoby raczej SST, bo się przyzwyczaiłem do automatu. W obecnym Mitsu mam automat i chociaż to jest tylko CVT to nie chcę wracać do ręcznej skrzyni zbytnio.
W drugim aucie mam ręczną jeszcze i to jest jakby praca za którą mi nikt nie płaci :rotfl:
Zmienianie ręczne biegów to trochę jak zbieranie bawełny na plantacji niewolniczej. ;D

A co do Golfa R. DSG wytrzyma takie mody?
Te skrzynie mają opinię zrobionych z gównolitu :/
To auto wydaje się dobrą opcją. w razie wybrania się na tor, tam się da wyłączyć elektronikę? Bo ta od VW to o ile wiem jest dosyć rygorystyczna. Zwalnia auto jeszcze przed jakimkolwiek uślizgiem.

Odnośnie propozycji STI. Podoba mi się to auto, ale jeśli chodzi o koszty to zdaje się jest takie powiedzenie że "do Subaru nic kosztuje 200, a coś 5000".
Widziałem porównanie cen które były tu wrzucone EVO vs STI i niby dla Subaru było taniej.

Chce mieć zabawkę, ale wolalbym żeby to był wydatek jako tako jednorazowy, a nie jakaś Natalia Siwiec na czterech kołach ;D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group