To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - EVO X jako codzienna bryka?

KarQ - Nie 08 Sty, 2017

Type-r dopóki nie zrobi się softa i IC to nie jedzie wtedy kiedy jest trakcja czyli od kwietnia do września :]
PiTT - Nie 08 Sty, 2017

a Ty kupiles cupre 265?
niezly bonus od fabryki :pom:
kurde to jest magia vagow, bierzesz sobie taka fure i trzaskasz ponad 350KM softem :faja:

kaziu1985pn - Nie 08 Sty, 2017

Tak te nowe type-r wiem o 2 ktore miały już naprawiane skrzynie. I słyszałem o jednej którą trafiła na testy do jakiejs gazety i nie mogli sprawdzić 0-100 bo 2 bieg nie wchodził.
Bonczek - Nie 08 Sty, 2017

kaziu1985pn napisał/a:
Tak te nowe type-r wiem o 2 ktore miały już naprawiane skrzynie. I słyszałem o jednej którą trafiła na testy do jakiejs gazety i nie mogli sprawdzić 0-100 bo 2 bieg nie wchodził.


No to słabiutko :]

kaziu1985pn - Nie 08 Sty, 2017

Pomijając to ze maja mega maly ic i restrykcyjny program względem temp w dolocie,najczęściej jest w okolicach 250km zamiast 310 km :D
KarQ - Nie 08 Sty, 2017

PiTT, tak trafiła się 265 w dobrym pieniądzu. Względem 280/290 nie mam 19tek, czarnych lusterek i większej lotki poza tym to wszystko to samo, a po dłubnięciu te same przyrosty.
Seat, a raczej VAG, zmienił politykę CUPRY, moja wersja wychodziła bardzo dobrze cenowo bo startowała od 110tyś, zaś 290ka już od 123tyś (której nie można było już zamówić od połowy roku, bo wiedzieli że wprowadzają 300kę i 4x4 droższe o kolejne kilka tyś. Generalnie jak robiłem sobie konfig to rozsądnie odklikana 290ka ST wyszła mi 150tyś a po rabacie 139tyś, przy nowym cenniku 300ka wyszłaby min. 145tyś a 4x4 jakieś 155tyś.
Cupra po prostu się za dobrze sprzedawała dlatego 4x była podbitka cennika.

A tak wygląda cichociemny szczur:


Kamill - Nie 08 Sty, 2017

A która miała szpere, nie przypadkiem 290 i dlatego była droższa od Twojej?
KarQ - Nie 08 Sty, 2017

Wszystkie mają VDQ (mechaniczna blokada) oraz X DS (elektroniczna blokada).
W 290ce jest jakaś różnica w wydechu, ja do siebie zamówiłem kpl poza downpipem z fox-sportauspuff.

bob.dsk - Pon 09 Sty, 2017

Dużo bardziej widzi mi się Leon niż Type-R.

Ostatnio łapałem się z takim Leonem na A1 i jakoś super mu nie uciekałem ;D

Drone - Pon 09 Sty, 2017

bob.dsk napisał/a:
Dużo bardziej widzi mi się Leon niż Type-R.

Ostatnio łapałem się z takim Leonem na A1 i jakoś super mu nie uciekałem ;D


Też widzę to jako dobrą opcję na ośkę.

Co do 4x4 to wynalazłem auto które chyba lepiej spełnia założenia niż EVO, tylko kurna olek chyba na Europę przestali to sprzedawać w 2011, a więc auto jest starsze niż moje założenia.

Mitsu Lancer w wersji Ralliart.
Podobno nie ma AYC, tylko zwykłe dyfry, silnik z EVO, ale słabszy soft i zawias ze zwykłego Lancera, a więc komfortowy.
Niestety podobno hamulce są też ze zwykłego Lancera, a to na 240KM jest chyba słabą opcją.

Są wersje z fotelami Recaro i generalnie auto wygląda jak EVO, ale powinno być znacznie tańsze w użyciu

qbus - Pon 09 Sty, 2017

A my mamy takiego nowego CTR'a "pod domem" od miesiaca, na razie ma 3k km. Piekielnie szybki wóz! Wrazenie z prawego fotela jest jak w R5 na oesie, auto chce jechac mln razy szybciej niz nam sie wydaje ze sie da i przy tym mega mało pali.

Moj FN2 stoi przy tym w miejscu... i dziwne co piszecie o mocy bo znam conajmniej dwa egzemplarze ktore wypluly 310+ na hamownii.

Znam goscia ktory ma R5, Citroena C2 R2, Fieste Proto, Audi Quattro B grupe, mial kilka Evo i STi i ma tez nowego CTR'a i powiedzial... ze nigdy nie mial tak fajnego auta... ;)

bob.dsk - Pon 09 Sty, 2017

Ja raczej wypowiadam się w kwestii stylistyk która w Type-R nie do końca mi siada a szczególnie nie podoba mi się środek.

Z chęcią bym się przejechał każdym z nich "jednoo lajtowe o życie" na Poznaniu ;D

Bonczek - Pon 09 Sty, 2017

Qbus co do mocy słyszałem tak jak Ty ze raczej więcej jak mniej. A wrażenia z jazdy jak na hatcha FWD kosmos pomoc. Cupra dobra zeby sie wyciszyć :jupi:
kosmita - Pon 09 Sty, 2017

Drone napisał/a:
bob.dsk napisał/a:
Dużo bardziej widzi mi się Leon niż Type-R.

Ostatnio łapałem się z takim Leonem na A1 i jakoś super mu nie uciekałem ;D


Też widzę to jako dobrą opcję na ośkę.

Co do 4x4 to wynalazłem auto które chyba lepiej spełnia założenia niż EVO, tylko kurna olek chyba na Europę przestali to sprzedawać w 2011, a więc auto jest starsze niż moje założenia.

Mitsu Lancer w wersji Ralliart.
Podobno nie ma AYC, tylko zwykłe dyfry, silnik z EVO, ale słabszy soft i zawias ze zwykłego Lancera, a więc komfortowy.
Niestety podobno hamulce są też ze zwykłego Lancera, a to na 240KM jest chyba słabą opcją.

Są wersje z fotelami Recaro i generalnie auto wygląda jak EVO, ale powinno być znacznie tańsze w użyciu

To chyba fałszywy trop. Kupisz i będziesz kombinował jak z RA zrobić evo ;) Jak się boisz ayc to wystarczy kupić aftermarketową szperę albo wymienić na dyfer od RS'a i po kłopocie. Z centralnym dyfrem nie ma raczej kłopotów ( w RA też jest ACD tak btw). No i Ralliart nie wygląda jak evo ;)

MoRToN - Pon 09 Sty, 2017

KarQ napisał/a:
4x4 jakieś 155tyś.
Cupra po prostu się



Te ceny to chociaż z DSG?

To już poziom cenowy R-ki. Niezrozumiały jak dla mnie nadal z resztą ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group