Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [K] BMW 325 e46 Compact
Kamill - Pią 05 Sty, 2018
rabarbar napisał/a:
Dlaczego sedan,kupa nie moze byc?
Taniej można odchudzić sedana 4 drzwi 70kg, a i na starcie jest lżejszy. Nadwozie cupe chyba nigdzie nie startowało, sedan btcc wtcc itprabarbar - Pią 05 Sty, 2018 Nie startowało z tego samego powodu co coupé innych marek-przepisy na to nie pozwalały.
Podobno to mit z wagą seryjnych sedanów vs coupé,choć odchudzić napewno łatwiej sedana.Kamill - Pią 05 Sty, 2018
rabarbar napisał/a:
Nie startowało z tego samego powodu co coupé innych marek-przepisy na to nie pozwalały.
Podobno to mit z wagą seryjnych sedanów vs coupé,choć odchudzić napewno łatwiej sedana.
Body skeleton
BMW 328i E36 Coupe Europe 329kg
2x Drzwi 34kg
Suma 363
Body skeleton
BMW 328i E36 Sedan Europe 215kg
2x drzwi przód 28kg
2x drzwi tył 23kg
Suma 266
To sa wyliczenia gołych blach, wiadomo w sedanie dojdą 2 podnośniki szyb, może ciut wiecej tapicerki, ale to jakieś max 10kg. Może są jeszcze jakieś różnice, np maska w sedanie jest lżejsza 2kg, ale to już nie ma znaczenia.rabarbar - Pią 05 Sty, 2018 A wiec racja!B-Rey - Nie 07 Sty, 2018 Seryjne E36 328i ważą tyle samo zarówno w sedanie jak i w coupe. Różnica jest w M3 3.2, gdzie sedan jest o 20kg cięższy.Kamill - Nie 07 Sty, 2018
B-Rey napisał/a:
Seryjne E36 328i ważą tyle samo zarówno w sedanie jak i w coupe. Różnica jest w M3 3.2, gdzie sedan jest o 20kg cięższy.
Nie wiem skąd to info.
A co do m3 sam blok jest cięższy o 25kg. A gdzie xbrace chłodnica oleju, duża chłodnica wody. Same hamulce ok 8-10kg różnicy.PGmaster - Nie 07 Sty, 2018 No podobno sama buda sedana waży mniej od coupe więc pewnie się to wszystko wyrównuje...Rasputin - Nie 07 Sty, 2018 A który silnik z tych R6 jest najlżejszy? Bo pakowanie cięzkiego kloca do compacta trochę mija sie z celem. Ten 2.8 chyba jest najcięższy?Kamill - Nie 07 Sty, 2018
Rasputin napisał/a:
A który silnik z tych R6 jest najlżejszy? Bo pakowanie cięzkiego kloca do compacta trochę mija sie z celem. Ten 2.8 chyba jest najcięższy?
Najlżejszy, bo jest Alu blok i ma 1 vanos 118kg goły silnik
Ten 3.0 z e46 będzie porównywalny, ma 2 vanosy i Alu blok 120, w e46 wszystkie 6cyl ważą tyle samo oprócz m3.
W e36 2.5 jest żeliwny i waży 136, 2.0 będzie to samo.
S50 3.2 m3 156kg też żeliwo.
W tych silnikach 6cylindrowych pojemność nie ma znaczenia przy sprawdzaniu wagi, bo to tylko inne wykorbienie wału. Liczy się generacja z której pochodzi. M50 żeliwo, m52 Alu, m54 też Alu.Kamill - Wto 09 Sty, 2018 https://www.facebook.com/...?type=3&theaterRasputin - Śro 10 Sty, 2018 Hehe Zibi robił mi program w C5
Mam nadzieje,że dorobił sie trochę lepszego zaplecza bo w taką pogodę bez gumiaków nie ma co do niego podjeżdżać
Btw jak mi sie IS znudzi idę w tę stronę....tylko szkoda nadwozia, w coupe lub sedanie była by lepsza zabawa Kamill - Śro 10 Sty, 2018
Rasputin napisał/a:
Hehe Zibi robił mi program w C5
Mam nadzieje,że dorobił sie trochę lepszego zaplecza bo w taką pogodę bez gumiaków nie ma co do niego podjeżdżać
Btw jak mi sie IS znudzi idę w tę stronę....tylko szkoda nadwozia, w coupe lub sedanie była by lepsza zabawa
Tam się nie zmieniło nic zapewne od 40 lat oprócz tego że wjechał stolik z laptopem, hamownia i ktoś z trzymania krów zrezygnował.Kenet - Pią 12 Sty, 2018 Przepraszam - ale compact z 2.5 ze zduszonym wydechem silnikiem na 170 koni i krótkim dyfrem ze szperą smażył kapora tak wzorowo, że nic lepszego do zabawy nie potrzeba Nic nie trzeba swapować, seria silnik 2.5, krótki dyfer, szpera, trochę odwagi i jesteś królem driftu.
Jak komuś potrzeba więcej to znaczy, że ma złe priorytety życiowe.Rasputin - Pią 12 Sty, 2018 Hehehe...ja teraz mam IS'a na dyfrze 4,44, 100% szpera i pali kapiora na pierwszych 3 biegach jak zły a prędkość maksymalną ma w okolicach 140-150km/h
Nie da sie tym normalnie jeździć (za krótkie te biegi) dlatego myśłę o zmianie dyfra i ewentualnie motoru na cos męskiego.
Kenet ty miałeś szpere czy spaw?PiTT - Pią 12 Sty, 2018
Kenet napisał/a:
Przepraszam - ale compact z 2.5 ze zduszonym wydechem silnikiem na 170 koni i krótkim dyfrem ze szperą smażył kapora tak wzorowo, że nic lepszego do zabawy nie potrzeba Nic nie trzeba swapować, seria silnik 2.5, krótki dyfer, szpera, trochę odwagi i jesteś królem driftu.
Jak komuś potrzeba więcej to znaczy, że ma złe priorytety życiowe.