Bonczek - Sob 21 Sty, 2017 Suche, wiosna/lato, asfalto - kto ma dojscie do sliczorów zatem? Kamill - Sob 21 Sty, 2017
Bonczek napisał/a:
Suche, wiosna/lato, asfalto - kto ma dojscie do sliczorów zatem?
Większośc osób z forum które się sciga lub ścigało brało od Roberta. Jakość zmienna, ale w gładkim slicku wyscigowym raczej nie ma niespodzianek. Dodatkowo polecam pogadać nt setupu crx-a z Robertem, bo może doradzi coś w spawie opon/felg i ogolnie setupu.
Uważał bym natomiast przy kupnie rajdowych lub jakiś medii lub wetów - tu dużo bardziej polecam Extrema niż opony od Roberta.
https://www.facebook.com/odsserwis/?fref=tssiema - Sob 21 Sty, 2017
Kamill napisał/a:
https://www.facebook.com/odsserwis/?fref=ts
Te z krótkim kolcem na dojazdy do pracy fajne. Ostatnio ponad połowę drogi miałem po lodzie.Bonczek - Sob 21 Sty, 2017 Kielce i Poznan, slick wiadomix. Ale np Ulez?roj - Sob 21 Sty, 2017 Na ułęż to samo tylko twardsze
Chociaż w sumie Poznań pewnie tak samo chyba że tylko hotlap chłodną wiosną. Miękkie na Kielce, średnie na ùłęż i poznań. Albo twarde na ułęż jak ciepło. Tak mówią..Kenet - Sob 21 Sty, 2017 Na ułęż to cokolwiek, o co tam się ścigać? KarQ - Sob 11 Lut, 2017 Potrzebuję kupić do Leona opony 225/40/18, seryjnie montowane Conti Sport 5 nie dawał rady nawet w serii co owocowało irytującym kangurem.
Auto używane głównie w mieście choć krótki trasy się też mogą zdarzyć, co możecie doradzić?
1) Federal RS-R - cena mistrz (poniżej 400zł/szt), ale historia przypomina o pękaniu bieżnika
2) Toyo R1R - ok. 600zł/szt
3) Michelin Pilot Cup 2- ok. 750zł/szt (na tym wyjeżdża serynie Cupra po odkwikaniu pakietu performance w rozm. 235/35/19)kosmita - Sob 11 Lut, 2017 Tylko interstate
a jak to dla ciebie za wysoka półka to zerknij na Kumho ku36 - tanie i dajo rade, jak nie to bym brał Michałysiema - Sob 11 Lut, 2017
KarQ napisał/a:
1) Federal RS-R - cena mistrz (poniżej 400zł/szt), ale historia przypomina o pękaniu bieżnika
2) Toyo R1R - ok. 600zł/szt
3) Michelin Pilot Cup 2- ok. 750zł/szt
Federale mam w Clio i na mokrym oraz w sezonie jesiennym trzeba uważać. Teraz do jazdy na co dzień wziąłbym coś innego- np. R1R.rabarbar - Sob 11 Lut, 2017 Saksiarze,saxo ma dedykowane 195/45/15 ale da sie na 195/50/15 ,tylko podobno moze obcierać,pytanie-kiedy obcierać?Przy dobiciu,załadowaniu 200kg węgla do bagażnika,czy po prostu w zwykłej jazdy w 2osoby.Fura obniżona chyba Ok 30mm.Pytam bo 195/50 tańsze i wybór wiekszymichool_vt - Sob 11 Lut, 2017 sprzedaj to francuskie padło!
to jakaś urban legend, nic nie tarło, szedł jak po maśle
ps. chętnie kupie rabarbar - Nie 12 Lut, 2017 Miałeś obniżonego?
Nie sprzedam!!NIGDY!!
Ile dajesz? KarQ - Nie 12 Lut, 2017
kosmita napisał/a:
Kumho ku36
Miałeś w evo? W jeździe codziennej na ile wystarczą? Na logistyceopon.pl są po 380zł więc pułap RS-R.
siema, dawno temu kupiłem 595RS do Passata i były mega słabe na mokrym, ale ex-PGMasterowy Golf jeździ na RS-R z setupem na 360km i ponoć dają radę.
EDIT. To 225/45/18 wychodzi 380zł, także lipton.kosmita - Nie 12 Lut, 2017
Cytat:
Miałeś w evo? W jeździe codziennej na ile wystarczą? Na logistyceopon.pl są po 380zł więc pułap RS-R.
Si, ciężko powiedzieć na ile starczą w normalnej jeździe, ale przy upalaniu (kilka ułęży w roku) + dojazdy komplet starczył na 2 lata i zeszło trochę więcej niż połowa bieżnika - pewnie jakieś 7 tys. km zrobione było. Spytaj jeszcze Pidżona, bo on w m3 używał tych opon i chyba był zadowolony.
Aha, na tych KU jest względnie komfortowo, na pederalach na pewno było gorzej pod tym względem.KarQ - Nie 12 Lut, 2017 Ok. Dzięki za info.