To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - Audi R8 LMS CUP - Nurburgring weekend (7-9 / 09/ 2018)

siema - Pon 10 Wrz, 2018

Pierdzielony :jupi:
Gdyby nie to, że trzymaliśmy taki poziom na pojeżdżawkach, to nie byłoby go teraz tam gdzie jest dzisiaj.

was79 - Pon 10 Wrz, 2018

Ktoś tutaj już dawno temu dobrze napisał, że na kieleckich popierdziawkach to się chłopak marnował :D
olek - Pon 10 Wrz, 2018

Jest ktos w stanie przywolac tutaj Przemka zeby sie z nami podzielil wrazeniami i tym, co sie tam dzieje od kuchni? :)
roj - Pon 10 Wrz, 2018

siema napisał/a:
Pierdzielony :jupi:
Gdyby nie to, że trzymaliśmy taki poziom na pojeżdżawkach, to nie byłoby go teraz tam gdzie jest dzisiaj.

:]


olek napisał/a:
Jest ktos w stanie przywolac tutaj Przemka zeby sie z nami podzielil wrazeniami i tym, co sie tam dzieje od kuchni? :)


Pewnie jeszcze pije z nowego pucharka :pom:

106 - Pon 10 Wrz, 2018

siema napisał/a:
Gdyby nie to, że trzymaliśmy taki poziom na pojeżdżawkach, to nie byłoby go teraz tam gdzie jest dzisiaj.

jak dziś pamiętam wylot w zielone Golfem w Biłgoraju :faja:

ale jest moc!!

roj - Pon 10 Wrz, 2018

anjas napisał/a:
I pomyśleć, że jeszcze niedawno uczyliśmy go właściwie trzymać kierownicę :>

Niemcy też to widzieli i specjalnie mu powycinali kierę żeby musiał poprawnie trzymać :>


alphaOne - Pon 10 Wrz, 2018

haha, jak my z Kamill na Motorsport Capsule w maju ;)

mogliby ci Niemcy popracowac nad ustawieniem tej kamery

PieQt - Pon 10 Wrz, 2018

Na podium wygląda jak emeryt hehehe

Nieźle poszedł. Podziwiać zapał i umiejętności.

Gaydek - Pon 10 Wrz, 2018

Widzę go w LeMans w 2019 :*
bob.dsk - Wto 11 Wrz, 2018

Sztos wyścig ! Fajnie że coraz więcej polaków jeździ. :faja:

Może one day :lol2: :lol2: :lol2:

roj - Wto 11 Wrz, 2018

PieQt napisał/a:
Na podium wygląda jak emeryt hehehe

Nieźle poszedł. Podziwiać zapał i umiejętności.

Emeryta dawno nie było na forum.. też był na podium w R8 CUP? :D

Stf - Wto 11 Wrz, 2018

yeahh.

kurcze dawno mnie tutaj nie było :)

akcja dosyć przypadkowa. wszystko zaczęło się jakieś 3mce temu gdy w czwartek dostałem propozycję startu w wyścigu na torze Hungaroring który startował następnego dnia :D

Na tę propozycję zdecydował się Jędrzej Szcześniak - ja niestety w momencie odbioru telefonu w czwartek o godzinie 19tej byłem po kilku piwkach :D i nie potraktowałem tego na poważnie. Gdy wstałem w piątek rano - już było za późno - miejsce w aucie zajął ktoś inny. Jednak zdeklarowałem się, że następnym razem z chęcią polecę jeśli dadzą znać odpowiednio wcześniej.
Dostałem tel jakieś 3 tyg później o organizowanych testach w Oschersleben. Pojechałem. Pokazałem dobre tempo i powtarzalność kółek.

W następstwie tydzień temu w poniedziałek siedząc z kumplem Bunim na lunchu dostałem kolejny telefon - o możliwości startu w nadchodzący weekend. Miałem 3h na decyzję :)

Weekend:

piątek:
dwa treningi - na pierwszy ubrali nas w slicki - gdy staliśmy na wyjeździe do treningu rozpadał się deszcz. Twardy slick@ mokra nawierzchnia = zero chęci na odpisanie auta przed zawodami - dlatego też nawet nie próbowałem zrobić czasu. Na drugi trening wypuścili nas na deszczach - lajtowe kółka dały 4 czas :) - to był moment w którym uwierzyłem że możemy coś pojechać w ten weekend. Jednak nadal największą niewiadomą dla mnie było odnalezienie się w tłumi - gdyż nigdy wcześniej w moim życiu nie startowałem w oficjalnym wyścigu :D (poza fwd cup w Poznaniu organizowanym prywatnie).

sobota:
q1 - ostatnie kółko pomiarowe - trzeci czas dnia z lekką dekoncentracją spowodowaną maruderem (szkoda bo była szansa na p2)

wyścig:
od początku przyjąłem założenie że odpuszczamy sobotę w celu nauki jazdy w tłumie. zero agresji i przepuszczanie w trudnych sytuacjach. mówiłem o tym głośno przed startem dlatego też chyba zbyt wiele osób wzięło to do serca i dostałem 2 strzały w miejscach w których nie powinno się wyprzedzać. drugi strzał był na tyle mocny że nieco straciłem geo i auto generowało wibracje. nie byłem w stanie się rozpędzać. tempo ponad 2s gorsze od reszty stawki. zjechałem do boksu po przejechaniu 75% wyścigu - bo miałem wrażenie że dalsza jazda mogła jeszcze mocniej uszkodzić auto.

niedziela:
q1 - dwa kółka rozgrzewające. pierwsze na czas z błędami, kolejne już zaczęło żreć. rekord w pierwszym sektorze - czułem że wszystko "skleiło". niestety w drugim sektorze maruder - w momencie gdy go wyprzedzałem znajdował się w optymalnej linii toru z której musiałem mocno zrezygnować - przewaga na wyświetlaczu zaczęła topnieć w oczach (live timing). straciłem tam jakieś 0,4-0,45s. wleciałem na metę z 8 czasem dnia. mimo 8mej pozycji wiedziałem że jest dobrze - bo tempo przy czystym kółku dawało czas na p2.

wyścig:
otwarta głowa. cel to być w top5 ale będziemy walczyć ! pomysł na atak po zewnętrznej w pierwszym winklu miałem od soboty. udało się przeskoczyć na chwilę na p3 jednak Vivien - która słynie z dzwonów w każdej imprezie wbiła się w mój lewy bok w sytuacji gdy już praktycznie dotykałem lewą oponą tarki. gdy po pierwszym okrążeniu sytuacja się nieco ustabilizowała i jechałem na p3 zacząłem wierzyć że podium jest w zasięgu. nie chciałem atakować Vivien - drażniłem ją tylko mimo że byłem szybszy. Gdy w lusterku pojawił się Rogalski - to było jak gwiazdka z nieba :D W pewien sposób dostał moje wsparcie aby pożreć Vivien - co też się stało - gdy przepuściłem go bez walki pół okrążenia później wyeliminował ją z walki o podium a sam dostał karę przejazdu przez pit. Lecimy więc na p2 z lekkim oddechem za mną dlatego też zacząłem generować prędkość. Nadrabiałem nad Paziewskim ok. 0,8s na kółku, jednak w tej euforii zbyt ambitnie/agresywnie podszedłem do 2 zakrętu wchodząc w mocny uślizg przez co oddałem bez walki wypracowaną pozycję. Meta z P3 mega cieszy mimo wszystko tym bardziej, że w swojej kategorii B (liga gentleman - osoby starsze) byłem pierwszy :)

Podsumowując:

Pierwszy oficjalny weekend wyścigowy po torze zaliczony z grubej rury. Bez milionów euro na rozwój. Czułem się tam jak bezdomny chłopak z ulicy z szansą na pokazanie się w najlepszym miejscu wyścigowym MOTORSPORTU w EU. Teraz czas na pozyskanie wsparcia na sezon 2019 - argumenty w ręce są :)

Bardzo dziękuję za kibicowanie !!!!

zefir - Wto 11 Wrz, 2018

Mistrz Wyścik!!!! Gratki STF!
Kenet - Wto 11 Wrz, 2018

:jupi: :jupi: :jupi: Elegancko!
Kamill - Wto 11 Wrz, 2018

Fajny opis. Świetnie wykorzystana szansa!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group