ŁukaszS3 - Sob 10 Lis, 2018 Temat postu: EVO 6 VS GTRSERWUS!!!
Dawno mnie nie było... Pany mam dylemat! 30 na karku już stuknęła więc są pierwsze oznaki.
Zachciało mi sie GTR'a. I trochę biję się z myślami czy zmieniać moją VI na GTR. Był marzeniem zaraz jak wyszedł i powiedziałem sobie że będzie to moje następne auto po EVO. Zanim spieniężę EVO pomyślałem o wynajmie auta na weekend, już dogadałem nawet z firmą że w tym czasie mogę sobie strzelić kilka kółek na SILESI byle bym go nie rozbił
Ale może macie jakieś doświadczenie z tym autem? Wszystkie za i przeciw chętnie wysłucham...
PZDR!!!rabarbar - Sob 10 Lis, 2018 Skontaktuj się ze Stf.Ja bym chciał,o boziu jak bym chciał ...Kamill - Sob 10 Lis, 2018 Ja kiedyś widziałem na ulicy. Nie podobał mi się.PieQt - Sob 10 Lis, 2018 Siedziałem w środku, fur jak fur
Mocno dłubane sprawia problemy, jak każde w takiej sytuacji ... Jedynie koszty wyższe. Seria nie psula się. Starty z wyłączonym ESP coś tam nawyrabialy w zawieszeniu. Kumpel ma chyba z początku produkcji. Tyle że słyszenia. Nie mam takiego samochodu.
Nie ukrywam że bardzo mocno o nim myślałem, ale okazało się że jest to wersja przed liftem, i rozmawiałem z Dominikiem z ECU Performance i powiedział żeby szukać zdecydowanie wersji po lifcie... Choć tego nie skreślam zupełnie.ŁukaszS3 - Nie 11 Lis, 2018 A jak znajdę stf na fejsuniu? Kiedyś go chyba nawet miałem w znajomych a teraz nie mogę go nigdzie znaleźć?roj - Nie 11 Lis, 2018 Nie ma go na FB. wal na pw tutaj albo na kom.
Dostaniesz od niego sporo info a może i GTRa w komplecie KarQ - Pon 12 Lis, 2018 Wydaje mi się że STF wystawił swojego GTR-a na sprzedaż.
To ten - https://www.olx.pl/oferta...D5-IDvwD1W.htmlŁukaszS3 - Wto 13 Lis, 2018 Tak jestem już z nim w kontakcie... Pewien forumowicz też chce moje EVO jeśli będzie na sprzedaż. Więc kto wie Kenet - Wto 13 Lis, 2018
ŁukaszS3 napisał/a:
Pewien forumowicz też chce moje EVO jeśli będzie na sprzedaż.
Ciekawe skąd Gość weźmie na to pieniążki alphaOne - Wto 13 Lis, 2018 ja chce od VII do IX
pieniążki najchętniej ze sprzedaży M3PGmaster - Wto 13 Lis, 2018 I sie wydalo ktory forumowicz sajfer - Wto 13 Lis, 2018 ŁukaszS3, przejedź się.. zależy czego oczekujesz od samochodu.
Dla mnie GTR był szybki, ale zbyt komputerowy. Celujesz plus minus kieratem gdzie ma jechać i komputery Ci na to pozwalają.
Jak włączysz wszystkie mody GTR i jeszcze do tego jest trochę mokro to jazda nie przypomina niczego. W jednej sekundzie zaczyna iść bokiem, żeby po chwili napędy coś pomieszały i go prostuje i to jest jakaś masakra. Walka z gównem, a nie jazda. Może na suchym w większej przyczepności jest fajnie.
Ogólna zasada jest taka że nie wyłączasz systemów i możesz mieć 15 lat, bylebyś dużo grał na playstation, to będziesz szybki.
Ja wolę analogowe samochody gdzie jak dociśniesz gaz to wiesz jakim slajdem pójdziesz i gdzie wylądujesz. A przede wszystkim wymagające od Ciebie umiejętności. GTR był dla mnie porażką. Mega szybki ale zero frajdy.ŁukaszS3 - Wto 13 Lis, 2018
sajfer napisał/a:
ŁukaszS3, przejedź się.. zależy czego oczekujesz od samochodu.
Dla mnie GTR był szybki, ale zbyt komputerowy. Celujesz plus minus kieratem gdzie ma jechać i komputery Ci na to pozwalają.
Jak włączysz wszystkie mody GTR i jeszcze do tego jest trochę mokro to jazda nie przypomina niczego. W jednej sekundzie zaczyna iść bokiem, żeby po chwili napędy coś pomieszały i go prostuje i to jest jakaś masakra. Walka z gównem, a nie jazda. Może na suchym w większej przyczepności jest fajnie.
Ogólna zasada jest taka że nie wyłączasz systemów i możesz mieć 15 lat, bylebyś dużo grał na playstation, to będziesz szybki.
Ja wolę analogowe samochody gdzie jak dociśniesz gaz to wiesz jakim slajdem pójdziesz i gdzie wylądujesz. A przede wszystkim wymagające od Ciebie umiejętności. GTR był dla mnie porażką. Mega szybki ale zero frajdy.
Właśnie takie obawy też nieco mam. Ale, teraz już szukam poprostu fajnego wózka na codzień... EVO było budowane pod amatorskie ściganie ALE w między czasie zmieniły się dwie kwestie, PO 1 zepsuła się mocno atmosfera w klasie, zaczęło się kupowanie opon za 7k-a ja nie jestem jebnięty żeby do amatorki tyle na gumy kłaść i wiele innych poszło w złą strone. A PO 2 wjechało to:
I ten sprzęt w 110% zapewnia mi chęć sportowej jazdy i adrenalinę za cenę wręcz śmieszną...
GTR'a chciałem dlatego, że najnormalniej w świece zawsze go chciałem, a po drugie chęć jakiejś zmiany... Po prostu...