Bonczek - Pią 29 Gru, 2017 Ale czytaliście artykuł co podejrzewają?Alexxx - Pią 29 Gru, 2017
Bonczek napisał/a:
Ale czytaliście artykuł co podejrzewają?
Sądząc po wpisach... Nie czytali
TL:DR producent uszczelek dla Forda wysłał do fabryki RS'ów ileś tam szczelek głowicy od 2.3 z Mustanga (pewnie myślał, że to dokładnie ten sam silnik). A okazało sie, że silniki maja inaczej kanały wodne i skoro jest nie ta uszczelka co potrzeba to silniki kucają. Badum tsssPieQt - Sob 30 Gru, 2017 W sumie drobny błąd, a wizerunkowa mega wpadka i to jaka kosztowna (biorąc pod uwagę koszty napraw gwarancyjnych)Kenet - Sob 30 Gru, 2017 Dobre jaja Rasputin - Nie 31 Gru, 2017 Siema ja to samo Dochodzę do 40kkm a skubany nie chce sie popsuć a cały czas mam nadzieje na nowy motor.
Ogólnie to dobre jaja z ta całą uszczelką aczkolwiek nie przeszkadza to w sprzedaży bo Ford już wyprodukował ponad 36tys RS mk3 i z początkiem roku kończy produkcje pomimo,że jest spore zainteresowanie. W pl salonach podobno też nie maja problemu ze sprzedażą, dlatego nie chcą dawać żadnych rabatów nawet na 1% . Ale zgadzam się ze ktoś powinien po dupie dostać za to
Tym czasem korzystam w 100% z frajdy którą RS daje
rabarbar - Pon 01 Sty, 2018 Taka ciekawostka,ogólnodostępny rejestr przestępców seksualnych
https://rps.ms.gov.pl/pl-PL/Public#/homeDrone - Pon 01 Sty, 2018
Widzę że są też i panie. Pytanie dlaczego żadna na mnie nigdy nie trafiła?
Co jest ze mną nie tak? Franek - Wto 02 Sty, 2018
Rasputin napisał/a:
W pl salonach podobno też nie maja problemu ze sprzedażą, dlatego nie chcą dawać żadnych rabatów nawet na 1%
Wydaje mi się że powód jest troszkę inny.
Żeby można było sprzedawać modele RS, EDGE, Vignale i chyba Mustang trzeba mieć specjalną autoryzację forda - FORD STORE.
Generalnie salon/serwis musiał spełnić odpowiednie kryteria - a jednym z ciekawszych było wpłacenie dość okrągłej sumki do firmy matki pod postacią ojro.
W Polsce jest chyba tylko 8 salonów typu ford store, a w całej Polsce zwykłych salonów jest nie pamiętem ale chyba z 5 x wiecej.
Stąd całkowity brak rabatów dla powyższych modeli.roj - Wto 02 Sty, 2018
Rasputin napisał/a:
Siema ja to samo Dochodzę do 40kkm a skubany nie chce sie popsuć a cały czas mam nadzieje na nowy motor.
Ogólnie to dobre jaja z ta całą uszczelką aczkolwiek nie przeszkadza to w sprzedaży bo Ford już wyprodukował ponad 36tys RS mk3 i z początkiem roku kończy produkcje pomimo,że jest spore zainteresowanie. W pl salonach podobno też nie maja problemu ze sprzedażą, dlatego nie chcą dawać żadnych rabatów nawet na 1% . Ale zgadzam się ze ktoś powinien po dupie dostać za to
Tym czasem korzystam w 100% z frajdy którą RS daje
Obrazek
Jak wrażenia, jak wyniki, gdzie onboardy, pisz co jak gdzie Rasputin - Czw 04 Sty, 2018 Nie ma o czym pisac. Zwykła pojeżdzawka w celu poznania fury.
RS jest stworzony na tor. Ma duży potencjał i dobry szofer powinien wbijac sie na pudło w generalce w amatorskich pojeżdzawkach systematycznie. Mówie o seryjnej furze.
Dac dobra oponę + hebel + troche mocy i o EVO, STI można zapomnieć
A nawet jak to nie wystarczy to skubany daje tyle frajdy co AWD + RWD razem Kamill - Czw 04 Sty, 2018 Mam wrażenie że ma dłuższe biegi niż w Evo i bardzo wcześnie wchodzi moment, który przy okazji jest płaski a moc bardzo liniowa. Myślę że na wąskim torze gdzie w focusie będzie się jechać na jednym biegu, a w Evo wahlować non stop 2-3, focus go zje. Tym bardziej jak Evo wpadnie w turbodziure.siema - Czw 04 Sty, 2018 Rasputin, 13tego jedziesz?Rasputin - Czw 04 Sty, 2018 Nie mam opon a szkoda mi zimówek. No chyba,że bedzie snieg wtedy na bank lece.was79 - Pią 05 Sty, 2018 Widzę, że podejście podobne do mojego Kamill - Pią 05 Sty, 2018 To jest 6 przejazdów pomiarowych i 1 zapoznawczy. Nie sądzę żeby Ci opona tam zeszła.