Kamill - Śro 07 Sie, 2019 Co za ekipa Kenet - Pią 09 Sie, 2019 Cywil na ulicę z klatką i poszedł Kenet - Pią 13 Wrz, 2019 Moi drodzy chyba kupię e36 do okazjonalnego upalania w najbliższym czasie. Jedynym jego minusem jest konieczność wymiany dyfra, gdyż obecnie siedzi elektroszpera. Czy ktoś może ma, lub zna kogoś kto ma dyfer ze szperą do e36? Rasputin - Pią 13 Wrz, 2019 Zapytaj Kakena. Ewentualnie Bulix mówił że ma małą głowę.Loko - Czw 19 Wrz, 2019 Będzie kultowy 328? Kenet - Pią 20 Wrz, 2019 Lepiej olek - Sob 21 Wrz, 2019 Nie ma takiego trzymania w napieciu, pucuj sie Ryba - Nie 29 Wrz, 2019 Ja obecnie posiadam jakieś 5 sztuk e36, polecam - kapitalne samochody.Marek23 - Pon 30 Wrz, 2019 Pany, jakies info o fieście ST 182? Psuje się jeśli nie będzie chipowana ale jednak ciut żwawiej jeżdzona?
Zawias beton? Paroletnią bym kupił żeby mieć Forda poza Skodą
Widzę,że hamulec słaby...jeszcze coś?
Wejdzie tam felga 16stka?Kamill - Pon 30 Wrz, 2019
Marek23 napisał/a:
Pany, jakies info o fieście ST 182? Psuje się jeśli nie będzie chipowana ale jednak ciut żwawiej jeżdzona?
Zawias beton? Paroletnią bym kupił żeby mieć Forda poza Skodą
Widzę,że hamulec słaby...jeszcze coś?
Wejdzie tam felga 16stka?
Jak chcesz się przejechać i bedziesz w wawie to dawaj znac, roj ma taka to Ci może pożyczy.Marek23 - Pon 30 Wrz, 2019 Bardziej chodzi mi o info ogólne. Ponoć fajnie się prowadzi, wiec co tam w centrum Wawy więcej stwierdzę...pomijając ze to niedorzeczne upalac auto nieznajomegoKamill - Pon 30 Wrz, 2019 Ogolnie to jest fajne auto, daje dużo przyjemności z jazdy, ale megane rs na nurburgring czy tor poznan to to nie jest zeby ścigać się z grubszymi furami
Krótki magiel, precyzyjna skrzynia, zawieszenie które jest za razem jest sztywne i nie przechyla auta, ale też nie tłucze i nie powoduje chęci omijania każdej możliwej studzienki. Bardzo dużo trakcji jak na auto bez szpery. Przy tej samej mocy octa rs nie jest w stanie ruszyć z miejsca na mokrym, gdzie fiesta odjeżdża nie robiąc większych problemów. Ma dość krótki skok zawieszenia. Wiec wszystko jest OK do czasu aż się nie zacznie ostry wyryp. Podnosi przez to też kolo w zakręcie. Seryjnie program ma ograniczony moment na pierwszych dwóch biegach, wiec soft obowiązkowy. Do wymiany na 100% poduszka silnika na poliuretan zeby sie nie bujał, bo lata strasznie, podobno potrafi uderzyć w grodź.
Silniki nie mam pojęcia jaka mają żywotność. Ale nie słyszałem żeby komuś padł, a jest kilka aut z hybrydą wystrojonyxh na 260-290KM i jeżdżą, w tym jedna po poznaniu od czasu do czasu.
Elektronika się nie psuje. Jakość wykonania wnętrza na poziomie focusa. Miekka deska, te same fotele recaro. Ta sama kierownica. Jedynie na boczkach drzwi wiecej plastiku. Dobre wyciszenie. Chyba najlepsze wnętrze w tej klasie, bardzo mi robi, w przeciwieństwie do poprzedniego megane rs.
Czy kręci dobre czasy na poznaniu jeszcze się okaże, na jakiś tam treningach na ciasnym placu szedł podobnie jak wyprute e36 325. Na ulezu byłem z fiesty bardzo zadowolony, myślę że to taka idealna konfiguracja pod niego. Nie tak szeroko jak na poznaniu, a nie tak ciasno jak na slomczynie.
Hamulce to temat na który odpowiem jak przejadę kolejny Poznań, bo mam podejrzenia co do mintexa ze wymaga przeszlifowania tarczy lub wogole nowej przy każdej wymianie klocka.
W intercars mają 4szt wyprute z klatką, pozatym 100% seria z ds2500. Jezdza tym klienci na eventach i od 3 sezonów auta są bezawaryjnie. Kupione jako używane.Marek23 - Wto 01 Paź, 2019 Ok, dzięki, będę myslał.was79 - Wto 01 Paź, 2019 Kamill opisał wszystko. Dodam tylko z własnego doświadczenia: 40 tysięcy kilometrów bezawaryjnie, nie licząc wajchy od wycieraczek (35 zł na allegro używka )Kenet - Śro 16 Paź, 2019 Jak obecnie wygląda temat okresowego badania technicznego dla pojazdu, który ma wyprute wnętrze, dwa kubły, kierę z odsadzeniem i większą pojemność skokową niż w dowodzie? Ewentualnie klatkę. Jeździ się do zaprzyjaźnionego diagnosty, funkcjonują przeglądy zaoczne?