To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [INFO] Co, gdzie,kiedy?

Marek23 - Wto 26 Cze, 2007

DeeS napisał/a:
iezko ale sa na to sposoby ;]

Jakie? Bo jesli chcesz płynnie jechać to nie wsadzasz 1, chyba, że na chama, ale tak skrzynia długo nie pożyje. Możesz w apexie na międzygazie wsadzić 1, ale potem moga być problemy z trakcją. Generalnie bez krótszego przełozenia ciężko na wąskich próbach.

grzech - Wto 26 Cze, 2007

Marek23 napisał/a:
grzech napisał/a:
ja bede jechal, ale na mnie za bardzo nie liczcie... na razie dostaje ostre baty.

A masz krótkie przełożenie? Bo bez tego na wąskich próbach ani rusz. Silnik idzie górą, a Ty masz dwójkę do 100. I jak tu chcesz szybko z takiego choćy zwykłego szerszego 90 stopni zakretu wyjść?


przelozenie seria, no ale to co mam siedziec w domu i M jak milosc ogladac ?? poza tym to raczej mozna nazwac treningami niz startami wiec zadnej presji nie mam, aby dojechac, zeby sprzet byl w miare caly i czegos sie nauczyc.

Marek23 - Wto 26 Cze, 2007

Cytat:
przelozenie seria, no ale to co mam siedziec w domu i M jak milosc ogladac ?? poza tym to raczej mozna nazwac treningami niz startami wiec zadnej presji nie mam, aby dojechac, zeby sprzet byl w miare caly i czegos sie nauczyc.


Tu poza Lagadulą każdy jesli startuje to dla zabawy... Luz, analizuj technikę jazdy, próbuj różnych technik. Trening czyni mistrzem. Nie słuchaj wieśniaków na tego typu imprezch, tylko rób swoje. I nie zapomnij o kobietach, one są bardzo ważne.

CHRZANEK - Wto 26 Cze, 2007

Ach ten Mareczek :D :D :D
Niepoprawny ruchacz optymista ;)

Marek23 - Wto 26 Cze, 2007

Bo to tylko zycie Chrzanek, dzis jestes, jutro Cie nie ma. Czy bedziemy optymistami czy nie i tak umrzemy... To juz wole miec pozytywne spojrzenie na swiat.
Anonymous - Śro 27 Cze, 2007

NIgdy nie zastanawiaem nad tym czy dam radę przejechać ostry zakręt z długim przełozeniem czy krótkim.... Sprzet jest jaki jest i takim sie jedzie.
Oczywiscie zgadzam sie - sam miałem dwa rodzaje skrzyń w Astrze i na tej krótszej było lepiej, ale ja i tak , dopóki nie ma naworotu , słupka, albo jakiegos dramaty ponizej 50 km/h to jade 2-jką zawsze. Szkoda tracic czas na motanie wajcha. Lepiej pokombinować z linią aby speeda nie tracic, albo wjebać sie w zakret na QHR'a :D

Marek23 - Śro 27 Cze, 2007

lagadula napisał/a:
albo jakiegos dramaty ponizej 50 km/h

Właśnie o takie sekwencje mi chodzi, na amatorkach jest tego dużo. Też jestem zwolennikiem 2 biegu, ale jak w 106 zmieniłem przełożenie to czasy były o wiele lepsze...

CHRZANEK - Śro 27 Cze, 2007

A jakie mialeś ??? 13/59 czy 13/64 ??? To drugie to hardcore v max jakies 155kmh ;)
Anonymous - Śro 27 Cze, 2007

Kurde. nie pamietam... miałem skrzynie F16 z Kadzia GSI ale nie liczyłem przełożeń. Vmax był ok 190.
Anonymous - Czw 28 Cze, 2007

CHRZANEK napisał/a:
A jakie mialeś ??? 13/59 czy 13/64 ??? To drugie to hardcore v max jakies 155kmh ;)
ja u siebie mialem 13x59 i ylo duzo lepjej niz na seryjnym a i predkosc maxymalna nie duzo spadla.
saxorulez - Czw 28 Cze, 2007

13x59 to jest ok 10%-15% krótsze
CHRZANEK - Czw 28 Cze, 2007

Mój parch w "tunelu" aerodynamicznym dokręca 5tke, więc dla 0,5sek do 100 nie bede nic skracal :D
Anonymous - Nie 01 Lip, 2007

ciekawie sie zapowiada -> www.rajdswkrzysztofa.pl
CHRZANEK - Pon 02 Lip, 2007

Św Krzysztof - to klasyk jezeli chodzi o kjs w Wawce.

Jedź i wygraj ;)

Anonymous - Pon 02 Lip, 2007

CHRZANEK napisał/a:


Jedź i wygraj ;)


mooooze kiedys - narazie zdobywam doswiadczenie i nastepny plan to nie zaliczyc taryfy na zadym z odcinków :D i za kazdym razem stać miedzy słupkami na mecie :D (bo ostatnio po 1 razem zaliczylem ZONK )


a jak juz pisalem jak uda sie wziac wolne to bede startował :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group