nox - Pią 17 Lut, 2006 z wkładkami roznie bywa widziałem przypadki gdzie stozek obnizyl osiąga a wkładka dodałą nawet pare KM to zalezy od auta i modów juz w nim popełnionych wydaje mi się że wkładka jest OK bo dobrze zrobic stozek to tez kosztuje swoje ...Anonymous - Pią 17 Lut, 2006 Może tak: wkładka na pewno nie obniży mocy w żadnym aucie, bo moc nie spadnie od tego, że jest więcej powietrza w układzie bez zmiany kształtu czy długości dolotu. Jeśli chodzi o stożek to już różnie bywa: generalnie w autach doładowanych można pakować stożki bez zastanawiania się większego, podczas gdy wolnossące potrafią na tym stracić, bo tam przepływ powietrza nie jest wymuszany poprzez turbinę/kompresor i kształt oraz długość dolotu potrafią dość sporo namieszać. W każdym aucie jest inaczej i albo należy polegać na sprawdzonych rozwiązaniach (ktoś już to założył i wie, że dobrze jest), albo zmieniać i próbować na hamowni co to dało. Generalnie jestem zwolennikiem pierwszej opcji, bo jazda na hamownie i męczenie auta po każdej takiej pierdółce trochę mija się z celem.PiTT - Pon 20 Lut, 2006 miałem wkładkę K&N u siebie i nie odczułem zmiany
dzwięk zrobił się może leciutko, ale to minimalnie bardziej basowy
potem wsadziłem stożek i dopiero zaczął warczeć
fakt że na stożku dół jest bardziej przytkany, ale ładnie się wkręca do odcięcia Vlodarsky - Wto 21 Lut, 2006 dobra.... pomijając temat.... gdzie moge dostać wkładke do mojego kochanego PugiAnonymous - Wto 21 Lut, 2006 i do mojego yts PiTT - Śro 22 Lut, 2006 ja kiedyś kupowałem w Fosabie
kupiłem K&N w bardzo dobrej cenie bo była jakaś promocja
po jakimś czasie sprzedałem bo się zajarałem stożkiem Anonymous - Śro 08 Mar, 2006 aktualnie sprowadzam sobie caly deykowany shortam KN typhoon. zobaczymy co da.poniekad do 15kucy tak twierdzą inzynierowie z danii zktorymi rozmawiałem.
co do wkaldek zapewne w intercarsie mają.saxorulez - Śro 08 Mar, 2006 A w polsce nikt KN Typhoona nie ma??
Poza tym słyszałem że typhoon słabo działa..Anonymous - Śro 08 Mar, 2006 Szczególnie ten z VTG Anonymous - Śro 08 Mar, 2006 majom w intercarsie ale drogo wiec zalatwiam swoimi kanałami:-) ten typhon ktory biere jet dedykowany..mam nadzieje ze bedzie dobrze..zresztą wykresy pod koniec marca.. Anonymous - Czw 09 Mar, 2006 Wszystkie kity K&Na są dedykowane, czy to tajpun, czy srajpun itd. Co nie zmienia faktu, że działa to wszystko w większości do bani jeśli chodzi o przyrosty. Dobrze jest już wtedy, gdy przynajmniej trzyma parametry seryjne. To już cud. Chyba najlepszy jak dotąd kit to ma Grzesiek w vts'ie i tam to ma prawo działać. K&N najczęsciej nie.saxorulez - Czw 09 Mar, 2006
krisso chodzi Ci o takie coś??
tutaj każde saxo już to ma i musze przyznac ze robi to swoja robote. Zapewne zasluga tkwi w tym iż układ jest krotszy co poprawia moc na górze zabierając na dole oraz to że jest obudowana puszka (niby mniej ciepła) no i wielkość sttozka chyba tez ma znaczenie..PiTT - Czw 09 Mar, 2006 ciekawe które rozwiązanie jest lepsze w 19 16v
tak jak ma KonradMK
czy tak jak u mnie
na początku miałem tak jak Konrad, ale w lecie mocno się dusił bo łapał bardzo dużo ciepła z silnika i jeszcze chłodnica na nigo dmuchała w korku
jak założyłem na dłuższym dolocie i doprowadziłem od spodu powietrze to wyeliminowałem efekt przymulenia w zakresie niskich obrotówAnonymous - Czw 09 Mar, 2006
PiTT napisał/a:
ciekawe które rozwiązanie jest lepsze w 19 16v
tak jak ma KonradMK
czy tak jak u mnie
na początku miałem tak jak Konrad, ale w lecie mocno się dusił bo łapał bardzo dużo ciepła z silnika i jeszcze chłodnica na nigo dmuchała w korku
jak założyłem na dłuższym dolocie i doprowadziłem od spodu powietrze to wyeliminowałem efekt przymulenia w zakresie niskich obrotów
Sam sobie odpowiedziałeś na własne pytanie.Michał - Czw 09 Mar, 2006 hehhe
dokładnie.
Albo konrad ma syf w silniku albo ty masz mega porządek.