To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - wkladka

PiTT - Czw 09 Mar, 2006

zgadza się, ale to w lecie
ale chodziło mi raczej o to czy lepiej krótki czy długi dolot
przy krótkim raczej niezbędna jest dobra obudowa/ścianka oddzielająca od silnika

saxorulez - Czw 09 Mar, 2006

to że odzyskałeś dół to zasługa dlugości dolotu im dłuższy układ tym leiej na dole a gorzej na górze.. i na odwrót.
PiTT - Czw 09 Mar, 2006

no i dobrze
częściej jednak korzysta się z dolnych zakresów niż górnych
chyba że ktoś non-stop daje po oporach :)

KonradMK - Czw 09 Mar, 2006

Michał napisał/a:
hehhe
dokładnie.
Albo konrad ma syf w silniku albo ty masz mega porządek.


co? jaki syf? na pewno to ja mam lepsze sprężanie bo pierścienie są nowe. a jeśli chodzi o osiągi to już to sprawdziliśmy chyba. jakoś ogromnej różnicy nie ma a w planie mam izolację od chłodnicy, poza tym ja mam już założony dolot z giętej rury który łapie powietrze spod zderzaka więc zastanów się o czym mówisz.

PiTT - Czw 09 Mar, 2006

chodziło pewnie o syf wizualny a Tobie już piana z pyska tryska ;)
Michał - Czw 09 Mar, 2006

KonradMK napisał/a:
Michał napisał/a:
hehhe
dokładnie.
Albo konrad ma syf w silniku albo ty masz mega porządek.


co? jaki syf? na pewno to ja mam lepsze sprężanie bo pierścienie są nowe. a jeśli chodzi o osiągi to już to sprawdziliśmy chyba. jakoś ogromnej różnicy nie ma a w planie mam izolację od chłodnicy, poza tym ja mam już założony dolot z giętej rury który łapie powietrze spod zderzaka więc zastanów się o czym mówisz.



Syf = brud - nieporządek .
Sram na twoje pierscienie, osiagi itd. Mówie ze masz brudno albo PiTT ma porządek.

kończe
ps.juz sie nie wysilaj z tekstami, jest 1:1 i koniec
Cytat:

saxorulez - Czw 09 Mar, 2006

panowie inaf...

zamykam i nie zaczynac nigdzie wiecej takich dyskusji. Konrad unosisz sie troszke za szybko.. Michał tez staraj się panować nad emocjami.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group