PiTT - Czw 09 Mar, 2006 zgadza się, ale to w lecie
ale chodziło mi raczej o to czy lepiej krótki czy długi dolot
przy krótkim raczej niezbędna jest dobra obudowa/ścianka oddzielająca od silnikasaxorulez - Czw 09 Mar, 2006 to że odzyskałeś dół to zasługa dlugości dolotu im dłuższy układ tym leiej na dole a gorzej na górze.. i na odwrót.PiTT - Czw 09 Mar, 2006 no i dobrze
częściej jednak korzysta się z dolnych zakresów niż górnych
chyba że ktoś non-stop daje po oporach KonradMK - Czw 09 Mar, 2006
Michał napisał/a:
hehhe
dokładnie.
Albo konrad ma syf w silniku albo ty masz mega porządek.
co? jaki syf? na pewno to ja mam lepsze sprężanie bo pierścienie są nowe. a jeśli chodzi o osiągi to już to sprawdziliśmy chyba. jakoś ogromnej różnicy nie ma a w planie mam izolację od chłodnicy, poza tym ja mam już założony dolot z giętej rury który łapie powietrze spod zderzaka więc zastanów się o czym mówisz.PiTT - Czw 09 Mar, 2006 chodziło pewnie o syf wizualny a Tobie już piana z pyska tryska Michał - Czw 09 Mar, 2006
KonradMK napisał/a:
Michał napisał/a:
hehhe
dokładnie.
Albo konrad ma syf w silniku albo ty masz mega porządek.
co? jaki syf? na pewno to ja mam lepsze sprężanie bo pierścienie są nowe. a jeśli chodzi o osiągi to już to sprawdziliśmy chyba. jakoś ogromnej różnicy nie ma a w planie mam izolację od chłodnicy, poza tym ja mam już założony dolot z giętej rury który łapie powietrze spod zderzaka więc zastanów się o czym mówisz.
Syf = brud - nieporządek .
Sram na twoje pierscienie, osiagi itd. Mówie ze masz brudno albo PiTT ma porządek.
kończe
ps.juz sie nie wysilaj z tekstami, jest 1:1 i koniec
Cytat:
saxorulez - Czw 09 Mar, 2006 panowie inaf...
zamykam i nie zaczynac nigdzie wiecej takich dyskusji. Konrad unosisz sie troszke za szybko.. Michał tez staraj się panować nad emocjami.