Loko - Nie 26 Lut, 2006 Temat postu: 106 S16 vs RallyeInteresują mnie różnice pomiędzy Peugeotem 106 w wersji S16 i Rallye.
Jak to było z silnikami w którym był jaki montowany.
Oraz jak z wyglądem zewnętrznym i wewnętrznym, co je różniło.
Jeśli to coś zmienia to interesuje mnie dokładnie rocznik 1996.Anonymous - Pon 27 Lut, 2006 Z tego co mi wiadmo to w s16 było 1,6 16V 118km
a rallye było 1,6 8V około 100KM.
Co do wyglądu to chyba to samo, ale zupełny brak pewności mam co do tegosaxorulez - Pon 27 Lut, 2006 W 96 nie było S16 to pierwsza róznica... a Rallye z 96 to chyba ma jeszcze silnik 1.3/1.4 jakiś taki dziwny bo miał więcej niż 75KM, Rallye często bez wspomagania bo takie homologowane było do rajdów, bez elektryki tak na ubogo.
Dopiero póżniej pojawiło się S16 i Rallye:
S16 ma 16V silnik TU5J4 - plus dużo gadżetów (lektryka, wspomaganie, ABS, klima, szyber)
Rallye - 8V silnik TU5J - kolory - niebieski, biały, czarny - stalowa felga brak dodatkówMaciek - Pon 27 Lut, 2006 Rallye w starej budzie miał silniczek 1.3 o mocy ok 100-103KM
W nowej budzie dopiero w 97 zaczeły wychodzić Rallye z 1.6 o mocy 103KM i masie ok 870kg (totalny golas z blachą w środku) W S16 było tych koni troszke więcej bo 118 ale też więcej kg bo podają coś ok 950. Z zewnątrz nie różniły sie niczym oprucz oznaczen i tym że rallye nie miało seryjnie halogenow w zderzaku oraz lotki.Loko - Pon 27 Lut, 2006 Generalnie to moze sprecyzuje.
Znalazłem takie ogłoszenie
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=88947965
i chciałem sie zorientować co i jak, czy to auto jest cos warte.
Wygląda to na wersje s16 ale mówicie ze nie było w 96 roku.
Bardzo niespójne to ogłoszenie i pełno w nim błędów.
Dowiedziałem się ze powinno miec czarne listwy na zdeżakach, czy to prawda??saxorulez - Pon 27 Lut, 2006 to jest zwykłe GTi/S16 widocznie juz były w 96, Rallye nigdy nie wystepowało wz takim wyposazeniem...
Pierwsza rzecz dlaczego sprowadzany ze szwajcarii ma niemieckie blachy,
druga kwestia dlaczego nie ma żadnych znaczków na klapie i drzwiach
no i brak wycieraczki az tyłu...
dlaczego 125KM??
Jeżeli na wszystie powyższe pytania dostaniesz satysfakconująca Cię odpowiedz to warto brać.Loko - Pon 27 Lut, 2006 Na jedno z powyższych pytań moge sam odpowiedzieć i to już:D 125 km bo koleś nie ma pojecia co sprzedaje w opisie napisane rally w jakimś dziwnym języku:p
A co do reszty to wychodzi z tego ze chyba był malowany i to przód tył, wie ktoś jak to z tymi listwami były zawsze czarne czy mogły być w kolorze??
Chyba zobacze to auto niestety dopiero w weekend, ale coraz mniej mi się podoba.saxorulez - Pon 27 Lut, 2006 z listwami nie iwme jak było.. nie pamiętam.
Ale w przód chyba był trykniety bo kawałka puszki od filtra powietrza/doltu mu brakuje...Loko - Pon 27 Lut, 2006 Heh i dlatego wstawianie ogłoszeń na forum to piękna sprawa gdzie ja bym zauważył sam to wszystko.
Nawet teraz jak powiedziałęś i patrze na tą puszke to nie widze ze jej brakuje
Dzieki za info.Grzesiek VTS - Pon 27 Lut, 2006 a czemu ma zegary czarne ?????nie powinny byc niebieskie albo biale????saxorulez - Pon 27 Lut, 2006
tutaj masz poglądowo cały silnik TU5J4 bo takie ma oznaczenie ten motor. Jak widzisz jest puszka wzdłuż silnika i jedna przy pasi eprzednim w poprzek i tej własnie na fotce brakuje.
zegary czarne bo białe byłu w modelach po liftinguGrzesiek VTS - Pon 27 Lut, 2006 ale niebieskie byly!!!!
A jak ma klime to 2 wentylatory powinny byc!!a nie jeden!!saxorulez - Pon 27 Lut, 2006 to fakt.. przy klime dwa. I jeden przewód od klimy żle idzie.. bo powinny iść dwa wierzchem silnika Grzesiek VTS - Pon 27 Lut, 2006 Wiec jest po przejsciach, ktos nie zrobil tak jak ma byc w orginale!!!!Loko - Pon 27 Lut, 2006 Już mi się wogóle nie podoba to auto
Jeśli jest po przejściach i dodatkowo niestarannie zrobione to raczej nie ma sie co pchać.
Jak znajde czas to oczywiście pojade obejrzeć.
Dziekuje wszystkim za komentarze bo nie zauważył bym większości z tych wad które wymieniliscie.
Jesli ktoś ma jakieś kolejne uwagi to są one oczywiscie mile widziane.