To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Mycie silnika

Peter - Pią 10 Mar, 2006

44FG napisał/a:
Peter napisał/a:
ja jak kiedys mylem to troche zaszalalem bo woda dostala sie do swiec i na poczatku chodzil tylko na 3 cylindrach (albo nawet dwoch).slyszalem ze dobrze odpalic silnik podczas splukiwania.


Jakby się dostała do świec to już byś tego silnika nie miał :562:

Aparat zapłonowy trochę zalało, albo kable miałeś słabe i przebicie było.


bardzo mozliwe :) na szczescie wsyztko wrocilo do normy

Anonymous - Pią 10 Mar, 2006

:one:

Jeśli odłączysz akumulator i dasz mu wyschnąć po myciu ze 3 godzinki na słońcu z otwartą maską to nie powinno się absolutnie nic stać.

Vlodarsky - Pią 10 Mar, 2006

WD-40



[ Dodano: Pią 10 Mar, 2006 ]
teraz jest troche lepiej bo już kilka takich czyszczeń przeszedł.

Dariano - Pią 10 Mar, 2006

Ziom ty chyba ze 2 dni doginałes ze szczoteczka przy tym motorze :)
Michał - Pią 10 Mar, 2006

O JEBANY hehehehehehehhe :D
tak jak dariano , 2 tygi ?? 3 moze ??

Niemy - Pią 10 Mar, 2006

noo stary-ale masz tam blysk pod maska

teraz to powinienes sobie zrobic lusterko na wew stronie maski :D :D

k-mart - Sob 11 Mar, 2006

ja sie tam nie boje: najpierw pryskam caly silnik specjlanym plynem, potem caly program mycia pod wyskokim cisnieniem. I zawsze po myciu musze dzownic po zioma by mnie sciagnal na linie bo mi samochody nie chca palic.
Nastepnym ruchem jest podjechanie na stacje benzynowa, tam wezem do pompowania kol pod wyskokim cisnieniem slusze rozne elementy (wiazke, swiece, kable...).
Czasem nawet jakies iskry leca z wiazki, ale za to jest czysto :D

Vlodarsky - Sob 11 Mar, 2006

jeśli chodzi o sprężone powietrze to ja używam do wydmuchiwania zanieczyszczeń z wszelkiego rodzaju szczelin we wnętrzu. A zdjęcie jeszcze nie ukazuje tego co jest teraz bo teraz jest czyściej... na lato chce wyprać mate która jest na masce.
nox - Pon 13 Mar, 2006

a jak powinno byc z tempraturą silnika lepiej robic na troche ciepłym ? czy całkowicie zimnym ?
Niemy - Wto 14 Mar, 2006

z tego co ja slyszalem to silnik powinien byc rozgrzany, aby srodek chemiczny ktorym go traktujesz lepiej wszedl w reakcje z brudem, smarami itp
nox - Wto 14 Mar, 2006

hmmm bo ja czytałem rozne opinie ze dla pewności zimny ewentualnie ciepły (to drugie rozwiązanie ponoć lepsze) bo jak się zleje czymś zimnym rozgrzany blok istnieje małe prawdopodobieństwo że może nam nawet pęknąć.
M - Wto 14 Mar, 2006

Niemy napisał/a:
z tego co ja slyszalem to silnik powinien byc rozgrzany, aby srodek chemiczny ktorym go traktujesz lepiej wszedl w reakcje z brudem, smarami itp

I z blokiem :)
Nie polewajcie rozgrzanego silnika niczym zimnym.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group