To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Kulturka - [EXP] Szymlor

szymlorek - Nie 19 Paź, 2008
Temat postu: [EXP] Szymlor
Kilka moich amatorskich wypocin :)

Świadom jestem mojej totalnej amatorki w temacie więc nie obrażę się na żadną krytykę i chętnie przyjmę rady :)

Kilka fotek z wystawy modelarskiej odbywającej się w teatrze zdrojowym w szczawnie zdroju :)




qbus - Nie 19 Paź, 2008

nice... apropo ogladalem wczoraj program w tv w ktorym pokazywali jakis model ktoregos miasteczka w szwajcari, robil niesamowite wrazenie, w miasteczku akurat odbywal sie koncert z 20 tys widownia... amazing !

aaapropo fotek... jakosciowo super, ja sie nie znam na fotografi ale wydaje mi sie ze sa zle wykadrowane, rozumiem ze moze byc ciezko zrobic zdjecia takim makietom ale poucinane elementy troszke raza. zaznaczam ze sie nie znam moze tak ma byc nie wiem :)

k-mart - Nie 19 Paź, 2008

qbus napisał/a:
nice... apropo ogladalem wczoraj program w tv w ktorym pokazywali jakis model ktoregos miasteczka w szwajcari, robil niesamowite wrazenie, w miasteczku akurat odbywal sie koncert z 20 tys widownia... amazing !


sorry za ot...
ale tez to widzialem, naprawde niezly :)

kubas - Nie 19 Paź, 2008

wow zanim przeczytalem to myslalem ze to twoje modele :D


fajnie szymlor ! wrzuc pare fotek motoryzacyjnych chlopie !

szymlorek - Nie 19 Paź, 2008

Portretów nie ogarniam ani trochę więc tu liczę szczególnie na wasze podpowiedzi, c poprawić i jak żeby było lepiej :)



Kubas motoryzacja będzie później jak znajdę jakieś ciekawe fotki :)

michool_vt - Nie 19 Paź, 2008

super kolory!! naprawde fajne zdjecia , wrzucaj wiecej :)
POKA CYCKI

Anonymous - Nie 19 Paź, 2008

portrety sa kurwio-trudne
mi - Pon 20 Paź, 2008

portrety są kurcze-trudne, ale do ogarnięcia...
Troszkę inaczej kadr, bo ten jakiś dziwny jest, najlepiej mniejsza głębia ostrości i będzie gut! Kolorki bardzo ładne...