Fajne zdjęcia ale chyba na dwóch albo trzech innych stronach już to widziałem w tym roku.
To znaczy co widziales? Moze jakies linki. Zdjecia sa wylacznie moja wlasnoscia, wykonane i podpisane przeze mnie.
ade napisał/a:
tak po fotkach patrzac wydaje mi sie, ze szlif gniazd wyszedl troszke krzywo...
Faktycznie w niektorych miejscach sa "niedokladnosci". Czasami moglem gdzies wybrac troche wiecej, wygladzajac przejscie gniazdo-kanal, m.in. dlatego, ze fabryczne pasowanie tych elementow nie jest dokladnie. Najwazniejsze jednak jest aby sama przylgnia byla rowna i tak wlasnie jest w tym przypadku. Gdzieniegdzie wydaje sie, ze jest niedokladnie, ale to wina nie prostopadle zrobionego zdjecia.
saxorulez napisał/a:
czy polerujesz obie strony tak samo?
mówie o kanałach
i dlaczego nie na lustro?
Tak, obie strony "wygladzam" tak samo! Gdyz poprzednio wydech zrobilem na lustro a i tak momentalnie pokryla to sadza. Wiec doszedlem do wniosku, ze nie bede sobie zawracal tym glowy.
Co do polerowania na lustro:
Po pierwsze nie ma to wplywu na moc. W niektorych przypadkach polerka na "lustro" moze prowadzic (tak jak pisali poprzednicy) do skraplania sie paliwa na sciankach kanalu ssacego, a co za tym idzie mieszanka paliwo-powietrzna nie spala sie odpowiednio. To nie tylko powoduje wzrost spalania ale takze spadek mocy. W komorach i na zaworach powstaje wiecej nagaru. Nie jest to wtrysk bezposredni, a ta tzw. mgielka nie jest wcale taka piekna. Wtryskiwacz leje rowniez wtedy gdy zawor jest zamkniety i wtedy przeplyw powietrza nie porywa wytryskiwanego paliwa ktore bedzie sie skraplalo na wypolerowanej na lustro powierzchni.
Podsumowujac zysku nie bedzie a ewentualne straty moga byc zauwazalne i nieporzadane.saxorulez - Śro 12 Lis, 2008
stux napisał/a:
Wtryskiwacz leje rowniez wtedy gdy zawor jest zamkniety i wtedy przeplyw powietrza nie porywa wytryskiwanego paliwa ktore bedzie sie skraplalo na wypolerowanej na lustro powierzchni.
Podsumowujac zysku nie bedzie a ewentualne straty moga byc zauwazalne i nieporzadane
to chyba zalezy od samochodu - bo z tego co wiem w serii TU leje tylko wtedy gdy zawory są otwarteAnonymous - Pią 14 Lis, 2008
saxorulez napisał/a:
... bo z tego co wiem w serii TU leje tylko wtedy gdy zawory są otwarte
na pewno niesaxorulez - Pią 14 Lis, 2008
stux napisał/a:
na pewno nie
to sprawdzone info?106 - Pią 14 Lis, 2008
saxorulez napisał/a:
stux napisał/a:
na pewno nie
to sprawdzone info?
podobno tak
ale nie zaczynaj przez to calego swojego projektu na nowo Niemy - Wto 02 Gru, 2008 o ile planować głowicę w saxo?KonradMK - Wto 02 Gru, 2008 ze 2 dni naprzód!
spokojnie można splanować do znacznika.
Każda głowica jest inna wiec nie ma reguły.
Oczywiście można więcej ale to warto poprostu zmierzyć.
Kiedyś możesz chcieć wkładać wałki i może być klops przy zbyt ostrym splanowaniuNiemy - Czw 04 Gru, 2008 dzięki Lukasz, ze jako jedyny w ogóle podejmujesz temat i odpowiadasz, bo pozostali to porostu olewają...pomagacz 4 U się należy
a nie wiesz ile to będzie do znacznika?106 - Czw 04 Gru, 2008 w poprzednim pugu 8v mialem chyba ponad 2.5 mm zdjete. kompresja byla 13.5Niemy - Czw 04 Gru, 2008 a nie ma różnicy 8v i 16v ?
nie chciałbym aby graty mi się spotkały, no i jak Lukasz pisze, żeby jeszcze kiedys można było ewentualnie walki włożyć
a jak w końcu z kanałami dolotowymi-na lustro czy nie?saxorulez - Czw 04 Gru, 2008
106 napisał/a:
kompresja byla 13.5
kompresja czy stopień sprężania?
Niemy,
każda głowica jest inna - dlatego ejst znacznik. Nie da się powiedzieć ile mozna nie widzac głowicy. Jak oddasz do warsztatu to poprostu powiedz żeby zdjeli do znacznika i już. Tak będzie bezpiecznie.
Ja bym walił na lustro obie strony.106 - Czw 04 Gru, 2008
Niemy napisał/a:
a nie ma różnicy 8v i 16v ?
nie wiem dlatego na wszelki wypadek zaznaczylem ze to 8mka byla,
ale zebarane bylo grubo.
saxorulez napisał/a:
kompresja czy stopień sprężania?
hmm chyba kompresja, kto by tam liczyl stopien sprezania...saxorulez - Czw 04 Gru, 2008 8v a 16v to dwie inne glowice tak inne ze wogóle jakie kolwiek porównanie nie ma sensu