To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - GŁOWICA - modyfikacje

Anonymous - Nie 09 Lis, 2008

Vlodarsky napisał/a:
Fajne zdjęcia ale chyba na dwóch albo trzech innych stronach już to widziałem w tym roku.

To znaczy co widziales? Moze jakies linki. Zdjecia sa wylacznie moja wlasnoscia, wykonane i podpisane przeze mnie.

ade napisał/a:
tak po fotkach patrzac wydaje mi sie, ze szlif gniazd wyszedl troszke krzywo...

Faktycznie w niektorych miejscach sa "niedokladnosci". Czasami moglem gdzies wybrac troche wiecej, wygladzajac przejscie gniazdo-kanal, m.in. dlatego, ze fabryczne pasowanie tych elementow nie jest dokladnie. Najwazniejsze jednak jest aby sama przylgnia byla rowna i tak wlasnie jest w tym przypadku. Gdzieniegdzie wydaje sie, ze jest niedokladnie, ale to wina nie prostopadle zrobionego zdjecia.

saxorulez napisał/a:
czy polerujesz obie strony tak samo?
mówie o kanałach
i dlaczego nie na lustro?


Tak, obie strony "wygladzam" tak samo! Gdyz poprzednio wydech zrobilem na lustro a i tak momentalnie pokryla to sadza. Wiec doszedlem do wniosku, ze nie bede sobie zawracal tym glowy.

Co do polerowania na lustro:

Po pierwsze nie ma to wplywu na moc. W niektorych przypadkach polerka na "lustro" moze prowadzic (tak jak pisali poprzednicy) do skraplania sie paliwa na sciankach kanalu ssacego, a co za tym idzie mieszanka paliwo-powietrzna nie spala sie odpowiednio. To nie tylko powoduje wzrost spalania ale takze spadek mocy. W komorach i na zaworach powstaje wiecej nagaru. Nie jest to wtrysk bezposredni, a ta tzw. mgielka nie jest wcale taka piekna. Wtryskiwacz leje rowniez wtedy gdy zawor jest zamkniety i wtedy przeplyw powietrza nie porywa wytryskiwanego paliwa ktore bedzie sie skraplalo na wypolerowanej na lustro powierzchni.
Podsumowujac zysku nie bedzie a ewentualne straty moga byc zauwazalne i nieporzadane.

saxorulez - Śro 12 Lis, 2008

stux napisał/a:
Wtryskiwacz leje rowniez wtedy gdy zawor jest zamkniety i wtedy przeplyw powietrza nie porywa wytryskiwanego paliwa ktore bedzie sie skraplalo na wypolerowanej na lustro powierzchni.
Podsumowujac zysku nie bedzie a ewentualne straty moga byc zauwazalne i nieporzadane


to chyba zalezy od samochodu - bo z tego co wiem w serii TU leje tylko wtedy gdy zawory są otwarte

Anonymous - Pią 14 Lis, 2008

saxorulez napisał/a:

... bo z tego co wiem w serii TU leje tylko wtedy gdy zawory są otwarte


na pewno nie

saxorulez - Pią 14 Lis, 2008

stux napisał/a:
na pewno nie


to sprawdzone info?

106 - Pią 14 Lis, 2008

saxorulez napisał/a:
stux napisał/a:
na pewno nie


to sprawdzone info?

podobno tak

ale nie zaczynaj przez to calego swojego projektu na nowo ;D

Niemy - Wto 02 Gru, 2008

o ile planować głowicę w saxo?
KonradMK - Wto 02 Gru, 2008

ze 2 dni naprzód!

czuwaj!

Niemy - Wto 02 Gru, 2008

Kondziu serio pytam :crazy:

i czy muszę wymieniać szpilki od głowicy?

anyone?

saxorulez - Wto 02 Gru, 2008

Cytat:
o ile planować głowicę w saxo?


spokojnie można splanować do znacznika.
Każda głowica jest inna wiec nie ma reguły.
Oczywiście można więcej ale to warto poprostu zmierzyć.

Kiedyś możesz chcieć wkładać wałki i może być klops przy zbyt ostrym splanowaniu

Niemy - Czw 04 Gru, 2008

dzięki Lukasz, ze jako jedyny w ogóle podejmujesz temat i odpowiadasz, bo pozostali to porostu olewają...pomagacz 4 U się należy
a nie wiesz ile to będzie do znacznika?

106 - Czw 04 Gru, 2008

w poprzednim pugu 8v mialem chyba ponad 2.5 mm zdjete. kompresja byla 13.5
Niemy - Czw 04 Gru, 2008

a nie ma różnicy 8v i 16v ?

nie chciałbym aby graty mi się spotkały, no i jak Lukasz pisze, żeby jeszcze kiedys można było ewentualnie walki włożyć

a jak w końcu z kanałami dolotowymi-na lustro czy nie?

saxorulez - Czw 04 Gru, 2008

106 napisał/a:
kompresja byla 13.5


kompresja czy stopień sprężania?

Niemy,

każda głowica jest inna - dlatego ejst znacznik. Nie da się powiedzieć ile mozna nie widzac głowicy. Jak oddasz do warsztatu to poprostu powiedz żeby zdjeli do znacznika i już. Tak będzie bezpiecznie.

Ja bym walił na lustro obie strony.

106 - Czw 04 Gru, 2008

Niemy napisał/a:
a nie ma różnicy 8v i 16v ?

nie wiem dlatego na wszelki wypadek zaznaczylem ze to 8mka byla,
ale zebarane bylo grubo.

saxorulez napisał/a:
kompresja czy stopień sprężania?

hmm chyba kompresja, kto by tam liczyl stopien sprezania...

saxorulez - Czw 04 Gru, 2008

8v a 16v to dwie inne glowice tak inne ze wogóle jakie kolwiek porównanie nie ma sensu


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group