To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - [wydzielony] czujnik poziomu oleju itp..

Greg - Wto 27 Sty, 2009

Patent jest dobry i jak uwolnię się ze szponów sesji egzaminacyjnej to się chyba zabiorę za etap wdrażania handmade'a w życie. :)

Jest jeden minus - obudowa zasłania bagnet do sprawdzania poziomu oleju. ;-) Ale w C2 dzieje się to również elektronicznie przy każdym starcie silnika. :faja: Ale nie wiem na ile to wiarygodne. :devil:

Niemy - Wto 27 Sty, 2009

Greg napisał/a:
Jest jeden minus - obudowa zasłania bagnet do sprawdzania poziomu oleju. ;-) Ale w C2 dzieje się to również elektronicznie przy każdym starcie silnika. :faja: Ale nie wiem na ile to wiarygodne.


w VTS tez jest wskaźnik poziomu oleju i z praktyki mogę powiedzieć, ze się sprawdza

Vlodarsky - Wto 27 Sty, 2009

Greg napisał/a:
Jest jeden minus - obudowa zasłania bagnet do sprawdzania poziomu oleju. Ale w C2 dzieje się to również elektronicznie przy każdym starcie silnika. Ale nie wiem na ile to wiarygodne.


Któregoś dnia obudzisz się z ręką w nocniku kiedy wskaźnik elektroniczny powie zupełnie coś innego niż... prawda. Poziom tylko i wyłącznie bagnetem !

pP - Śro 28 Sty, 2009

Vlodarsky napisał/a:
Greg napisał/a:
Jest jeden minus - obudowa zasłania bagnet do sprawdzania poziomu oleju. Ale w C2 dzieje się to również elektronicznie przy każdym starcie silnika. Ale nie wiem na ile to wiarygodne.


Któregoś dnia obudzisz się z ręką w nocniku kiedy wskaźnik elektroniczny powie zupełnie coś innego niż... prawda. Poziom tylko i wyłącznie bagnetem !


dokladnie, kontrolka nigdy mi się nie zaświeciła a olej w pewnym momencie nawet do bagnetu nie dostawał..

Greg - Śro 28 Sty, 2009

Macie mnie za idiotę? :) Oczywiście sprawdzam regularnie bagnetem i gdybym załozył ten dolot, to też bym sprawdzał - musiałbym odkręcać obudowę, ale bym sprawdzał. :)
saxorulez - Czw 29 Sty, 2009

pP napisał/a:
dokladnie, kontrolka nigdy mi się nie zaświeciła a olej w pewnym momencie nawet do bagnetu nie dostawał..


ale w Saxo i C2 masz elektorniczny wskażnik pozomu oleju który pokazuje ile oleju jest w silniku - niby nie musisz do bagnetu sięgać

dzik - Czw 29 Sty, 2009

pP napisał/a:

dokladnie, kontrolka nigdy mi się nie zaświeciła a olej w pewnym momencie nawet do bagnetu nie dostawał..


Tylko ktora kontrolka, jesli cisnienia oleju to miala prawo nie swiecic.

pP - Czw 29 Sty, 2009

dzik napisał/a:
pP napisał/a:

dokladnie, kontrolka nigdy mi się nie zaświeciła a olej w pewnym momencie nawet do bagnetu nie dostawał..


Tylko ktora kontrolka, jesli cisnienia oleju to miala prawo nie swiecic.


o proszę, nie wiedziałem, a dlaczego?? jeżeli można ;D

kubas - Czw 29 Sty, 2009

hah no bo cisnienie oleju a poziom oleju to dwie rozne rzeczy :D
Greg - Czw 29 Sty, 2009

Otóż to.

Jak już o ciśnieniu oleju mowa, to niedawno wymieniłem tegoż czujnik, bo zgłupiał. ;D Jak się komuś wściekle będzie zapalała lampka oilpress na wolnych obrotach, to nie koniecznie jest powód do paniki. :] Ja spanikowałem, ale to dobrze. :rotfl:

Ale offtopic, proszę moderatora o skierowanie wątku na właściwe tory. :rotfl:

dzik - Czw 29 Sty, 2009

pP napisał/a:

o proszę, nie wiedziałem, a dlaczego?? jeżeli można ;D


Bo cisnienie mozesz miec mimo ze poziom spadnie ponizej tego co bagnet pokazuje, a z drugiej strony mozesz nie miec cisnienia przy wlasciwym poziomie jak pompka padnie :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group