Techniczne - kolektor zasysajacy, trabki itd...
k-mart - Śro 26 Kwi, 2006 Temat postu: kolektor zasysajacy, trabki itd... Co dokladnie daja, kiedy warto i jakie mody trzeba przeprowadzic przy kolektorze zasysajacym i czy jest sens robienia takiego czegos w samochodach z wtryskiem czy tylko przy gaznikach??
n.p. w tej R5 jest wtrysk, bo to silnik z 2.0 16v z williego
nox - Śro 26 Kwi, 2006
warto zawsze mozna dać je zarowno do wtryskowego jak i gaźnikowe silnika kolektor ssący musisz mieć nowy pod nieg bo wtedy masz poprostu 4 przepustnice na kazdy cylinder po jednej, z racji ze to taki mały hardcor juz z trabkami warto zapodać ostrzejszy wałek polepszyć wydech itp takie standardowe modyfikacje ale dzwięk po trąbkach to jest to
saxorulez - Śro 26 Kwi, 2006
trąbki niszcza dół tzn nie masz mocy i momentu na niskich i średnich obrotach ale masz za to na góórze ")
wiąże się to z wymianą wałków na jakieś hardcory po to aby zapodawały dużo powietrza - ale przy tych hardcorach wałkach trzeba wymienić sprężynki i popychacze - czasami także zawory oraz tłoki na takie z nacieciami na zawory.
Trąbki robią mega hałas - bo najnormalniej w świecie bezposrednio słychać eksplozje w silniku także do codziennej jazdy odradzam trąbeczki.. jest za to inne rozwiazanie nazywane kolektorem skrzynkowym - czyli instalujesz trąbki (bez przepustnic) obudowujesz skrzynią o odpowiedniej objętosci i montujesz do tego jedną przepustnicę.. ciszej a efekt podobny i zachowujesz więcej dołu i średnich obrotów..
no i wydech lużny mile widziany..
nox - Śro 26 Kwi, 2006
w MG michał w swojej fieście zakłada 4 przepustnice a trąbki są odziane w kolektorze skynkowym więc można miec 4 przepustnice i zachować nieco dołu
dzik - Pią 28 Kwi, 2006
To element kompleksowego robienia NA, wtedy to juz sa konkretne moce
nox - Nie 30 Kwi, 2006
ja pod koniec wakacji pokaze jak moje trąbki chodzą
|
|
|