To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Ogłoszenia komercyjne - RABATY www.auto-szlif.pl

Anonymous - Śro 22 Kwi, 2009

106 napisał/a:
ładnie, czemu tylko 1mm wieksze?
jakies jeszcze inne mody poszly w parze z wiekszymi zaworami?

Tylko ... hehe ... 1mm to juz bardzo duzo. W zasadzie to bylo zyczenie klienta. Wcale nie jest takie jasne czy bedzie to az na tyle korzystne. (np. u mnie w glowicy wieksze zawory ssace wcale sie nie sprawdzaja, za to troche wieksze wydechy to juz inna bajka. Oczywiscie wszystko jest zalezne od pozostalych modow. Dolot, walki, elektronika, wydech ...)

Wypowiem sie tylko odnosnie glowicy bo nie wiem czy klient bedzie cos wiecej robil z autem:

- obrobka kanalow i komor spalania - delikatnie powiekszone i wygladzone (zlikwidowane i zaspawane kanaly recyrkulacji spalin)
- skrocone prowadnice
- odchudzone zawory ssace
- obrobka zaworow (ssaki 1mm wieksze), polerka, back cut
- gniazda na 3 katy
- unmask zaworow
- na koniec jeszcze wszystko lekko dotarte

grifin010 jutro dam Ci mniej wiecej znac. Tylko wyslij mi dokladne dane silnika. Rozumiem, ze chodzi o Colta? Pomocne bedzie oznaczenie silnika! Ale to juz na PW

saxorulez - Czw 23 Kwi, 2009

stux napisał/a:
obrobka kanalow i komor spalania - delikatnie powiekszone i wygladzone (zlikwidowane i zaspawane kanaly recyrkulacji spalin)


robicie to ręką czy CNC? Macie u siebie coś do mierzenia przepływów?

I pytanie jakie zawory proponował bys do głowicy TU5J4 z wałkami o wzniosie max 10.00mm - rozwarzam przesiadkę na większe zawory tylko pytanie jest jak zrobic to dobrze.

W sumie mało miejsca jest na jaieś szaleństwa z wielkością ale zawsze coś można ugrać.

106 - Czw 23 Kwi, 2009

Z tego co widziałem jak na mojej głowicy pracuje suwmiarka to w tu5j2 bezpiecznie można i o 3 mm zwiększyc.
Anonymous - Czw 23 Kwi, 2009

saxorulez napisał/a:

robicie to ręką czy CNC? Macie u siebie coś do mierzenia przepływów?

I pytanie jakie zawory proponował bys do głowicy TU5J4 z wałkami o wzniosie max 10.00mm - rozwarzam przesiadkę na większe zawory tylko pytanie jest jak zrobic to dobrze.


Oczywiscie wszystko jest robione recznie (stety i niestety). Na razie nie mam nic do pomiarow moze w przyszlosci cos sie zanabedzie.

Staramy sie nie ingerowac bardzo w sam ksztalt kanalow, chyba ze klient ma wlasne sugestie co do obróbki.

Co do zaworow nadwymiarowych to moim zdaniem wieksze o 1mm to juz sporo dla silnika 1.6. Najlepiej rozeznac sie co ludzie zakladaja i jak to sie sprawuje w praktyce.

k-mart - Czw 23 Kwi, 2009

Czy mozna zrobic u Was normalny serwis??
Wymiana roznych dupereli w zawiasie, rozrzad, wszystkie plyny, ewentualnie opuszczenie belki??

Anonymous - Czw 23 Kwi, 2009

k-mart napisał/a:
Czy mozna zrobic u Was normalny serwis??
Wymiana roznych dupereli w zawiasie, rozrzad, wszystkie plyny, ewentualnie opuszczenie belki??

Niestety nie!

Jak sama nazwa mowi "Centrum Obróbki Silników". Nie robimy ogolnie pojetej mechaniki. Jednym slowem nie grzebiemy w zaden sposob w autach!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group