ten profil ma wałek ssący i wydechowy taki sam jak ssący w Twoich wcześniejszych wałkach czyli 1321734 czyli 246 stopni przy wzniosie 1mmBad-i - Śro 27 Lip, 2011
saxorulez napisał/a:
Bad-i,
ten profil ma wałek ssący i wydechowy taki sam jak ssący w Twoich wcześniejszych wałkach czyli 1321734 czyli 246 stopni przy wzniosie 1mm
no przeca mowie, ja skrzynie zniszczylem chyba 3 lub 4 razy
p.s. ssacy i wydechowy sa identyczne?saxorulez - Czw 28 Lip, 2011 tak w modelu 1322715 tak są identyczneGreg - Czw 28 Lip, 2011
saxorulez napisał/a:
Kolejny fajny projekt z UK, kolejna franca, tym razem TU5JP4 siedzace w 106
Srogo. Jakie tam są 4P? Wkleiłbyś jakiegoś linka?
Czemu moment jest taki niski? Fajny przebieg i przy wysokich obrotach jest max, ale nie powinno być jakoś więcej?Bad-i - Czw 28 Lip, 2011 Lukasz ty lepiej sprawdz te kolka do clio (tzn specyfikacje) oraz dowiedz sie o cene walkow pod ITB do clio 106 - Czw 28 Lip, 2011
Greg napisał/a:
saxorulez napisał/a:
Kolejny fajny projekt z UK, kolejna franca, tym razem TU5JP4 siedzace w 106
196KM piechotą nie chodzi, zrobione na walkach 1322715 jeszcze na hydraulice wiec dość odważnie zakręcili motorem.
Srogo. Jakie tam są 4P? Wkleiłbyś jakiegoś linka?
Czemu moment jest taki niski? Fajny przebieg i przy wysokich obrotach jest max, ale nie powinno być jakoś więcej?
moment tak nisko bo takie chyba bylo zalozenie przy budowie tego silnika
auto na trackdaye ale tez na ulice.
4p w tym projekcie to - AT Power Throttle Bodies
glowica z jp4 i co istotne to zlozona na duzych zaworach wydechowych
(Catcams 92004 26mm)saxorulez - Śro 10 Sie, 2011 Mamy do sprzedania nowy nie używany komplet wałków do TU5J4 (saxo/106 16V)
Cena detaliczna 2061 PLN brutto
z chęcią sprzedamy za 1650 PLN brutto
196KM piechotą nie chodzi, zrobione na walkach 1322715 jeszcze na hydraulice wiec dość odważnie zakręcili motorem.
Srogo. Jakie tam są 4P? Wkleiłbyś jakiegoś linka?
Czemu moment jest taki niski? Fajny przebieg i przy wysokich obrotach jest max, ale nie powinno być jakoś więcej?
moment tak nisko bo takie chyba bylo zalozenie przy budowie tego silnika
auto na trackdaye ale tez na ulice.
4p w tym projekcie to - AT Power Throttle Bodies
glowica z jp4 i co istotne to zlozona na duzych zaworach wydechowych
(Catcams 92004 26mm)
Łukasz, nie wiedziałem że Catcams sprzedaje też zawory. Czym się rożnią od zwykłych?
W serii TU5JP4 wydechowy ma 26,5mm AFAIR, dolotowy 30,75mm. Oba są po 2mm większe niż w TU5J4.
Wątek znalazłem, ość pisze że ma TU5JP4.saxorulez - Pon 03 Paź, 2011 Hej,
jak to zwykle u nas mamy co jakiś czas fajne wałki do sprzedania:
1321708 - takie jak w moim saxo - cena aktualna detal: 2250 PLN brutto
z chęcią sprzedamy za: 1575 PLN brutto
Jacyś chętni??Jakarti - Pon 03 Paź, 2011 znam jednego chetnego ale jest za miekki w uszatkach PiTT - Pon 03 Paź, 2011 Takie walki wymagaja strojenia / dlubania w silniku?
Czy tylko p&p bez dodatkowej roboty?rasta - Pon 03 Paź, 2011 Wymagają strojenia.Greg - Wto 04 Paź, 2011
PiTT napisał/a:
Takie walki wymagaja strojenia / dlubania w silniku?
Czy tylko p&p bez dodatkowej roboty?
Jak się bawić już w strojenie to moim zdaniem lepiej pójść już grubiej z wałkami i założyć mniej lajtowe.