wiadomo że się nie gniewam, i zgadzam się ze to sa łagodne wałki, ale pytanie czy w naszych warunkach potrzebne są wałki 290 stopni? żeby wykrzesać te kilka KM więcej.
Zobacz ile uzyskujesz na naszych z zachowaniem sensownego poziomu pracy silnika i szerokiego użytecznego zakresu obrotów. Na takich 290 stopni już tak fajnie nie będzie a mocy wiele więcej nie uzyskasz, trudniej będize się tym jeżdziło etc...
Ja wszystkim do takich aplikacji jak nasze polecam 708
anyway mam takowe do sprzedania nadal Vlodarsky - Czw 13 Paź, 2011 saxorulez, podszlifuj je jakoś, żeby weszły do XU10J4saxorulez - Czw 13 Paź, 2011 obawiam się ze bęzdie ciężko, ale mogę sprzedać krzywki na sztuki Vlodarsky - Czw 13 Paź, 2011
saxorulez napisał/a:
obawiam się ze bęzdie ciężko, ale mogę sprzedać krzywki na sztuki
ja już sobie na coś nawleke - wchodzę w to ! pw ! wstępnie rezerwuje ! nic nie stuka nic nie puka !saxorulez - Pon 17 Wrz, 2012 Panowie, mam do sprzedania set wałków do silnika TU5J4 (1321708), takie jak były w moim saxo. Cena promo 1600 PLN brutto (2200 cennikowo).
Jacyś chętni?Barejka - Pon 17 Wrz, 2012 saxorulez, podrzuce na 106club moze trafi sie chetny saxorulez - Pon 17 Wrz, 2012 ok.. dzięki
możesz dać maila odrazu: biuro@catcams.plsaxorulez - Pon 15 Paź, 2012 Od saxo poszły, znaczy się sprzedały.
Mamy jeszzce set do Clio Williams, profil lajtowy Ngrupowy nie wymagający przeprogramowania ECU. Z chęcią rozstaniemy się z nimi za nie duże pieniądze w zamian za wykres przed i po montazu.
Czy ktoś ma jakichś znajomych którzy posiadają takowe auto i chętnie przytulą takie wałki?
Cena cennikowa: 2823 PLN brutto
Cena na ten zestaw: 1700 PLN brutto