To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Ogłoszenia komercyjne - Jaskinia motorsportu Vlodarsky Racing

M - Śro 30 Gru, 2009

Ja bylem dzisiaj u Marka BMW, wyjechałem oczywiście sprawnym!
POLECAM! :jupi:

Vlodarsky - Śro 30 Gru, 2009

eM napisał/a:
Ja bylem dzisiaj u Marka BMW, wyjechałem oczywiście sprawnym!
POLECAM!


Bardzo Mało Wiarygodne :lol2:

PiTT - Śro 30 Gru, 2009

a co się zepsuło w BMW, przecież one się nie psują :]
także polecam, profi robota z zegarmistrzowską precyzją

saxorulez - Czw 28 Sty, 2010

jaskinia motorsportu mi pomogła - bardzo dziękuję :)
Vlodarsky - Pią 29 Sty, 2010

saxorulez napisał/a:
jaskinia motorsportu mi pomogła - bardzo dziękuję


mówiłem Ci, że w GTrze most od dużego fiata zda egzamin...

saxorulez - Pią 29 Sty, 2010

teraz jest lepiej i nie świszczy
Vlodarsky - Pią 29 Sty, 2010

Proszę moderatora o sprzątnięcie kupy :) :rotfl:
Vlodarsky - Sob 30 Sty, 2010

Od tego tygodnia w naszej ofercie poza olejami Total Quartz syntetyk 5W30, 5W40, Total Ineo ECS 5W30 syntetyk, półsyntetyk Total Quartz 10W40, miceralny Total 15W40 pojawił się olej dla samochodów sportowych TOTAL QUARTZ RACING 10W50

SYNTETYCZNY OLEJ DO SILNIKÓW BENZYNOWYCH I DIESLA

TOTAL QUARTZ RACING 10W-50 to olej opracowany w technologii syntetycznej, który zapewnia optymalną pracę silnika nawet w najtrudniejszych warunkach w czasie startów w rajdach.

Doskonale spełnia wymagania wszystkich silników benzynowych i diesla z bezpośrednim wtryskiem.

TOTAL QUARTZ RACING 10W-50 to:

doskonała odporność na bardzo wysokie temperatury
doskonała ochrona przed zużyciem
bardzo dobra odporność na utlenianie

Specyfikacja oleju

Zalecany jest do stosowania w bardzo wysilonych silnikach benzynowych i wysokoprężnych nowoczesnych konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy stosowanych w ekstremalnych warunkach w pojazdach sportowych.

Znacznie przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych:
• ACEA 2007 A3/B4
• API SM/CF
• PEUGEOT CITROËN silniki SPORT
• SUBARU poziom

• dzięki zastosowaniu syntetycznej bazy, olej posiada ekstremalną stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika,
• wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika,
• doskonała płynność w niskich temperaturach zapewniającą: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części,
• doskonałe właściwości przeciwzużyciowe,
• niska temperatura krzepnięcia oleju, pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach,
• wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika,
• niska lotność zmniejszająca zużycie oleju w silniku,
• całkowitą neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek.


Gestość w 15°C kg/dm3 0,856
Lepkość kinematyczna w 40°C mm2/s (cSt) 115
Lepkość kinematyczna w 100°C mm2/s (cSt) 17
Wskaźnik lepkości - 164
Temperatura zapłonu, VO OC 240
Temperatura płynięcia OC -45

Cena za bańkę 5L to 230 zł brutto. Wystawiam FVAT.

Olej zalecany do
Citroen Sport


Peugeot Sport



saxorulez - Sob 30 Sty, 2010

zalejemy do mojego zobaczymy czy da radę, u mnie Castrol o parametrach 5W coś tam siadał po chwili upalania, Motul 20W60 idealnie daje radę, ale z chęcią sprawdzę to 10W50. Prawdę powie pierwsze 10 minut upalnia
Bonczek - Sob 30 Sty, 2010

saxorulez napisał/a:
u mnie Castrol o parametrach 5W coś tam siadał po chwili upalania


Czyli co się z nim działo? Jeżeli to OT to proszę na PW.

Vlodarsky - Sob 30 Sty, 2010

Pisz tu Łukasz po czym zauważasz, że olej siada. Z ciśnieniem coś nie tak ? czy słychać popychacze wtedy ? czy co ?
saxorulez - Nie 31 Sty, 2010

Vlodarsky,

u mnie było słychać popychacze, zresztą sam na lublinie słyszałeś jak an castrolu klekotał. Jak był zimny lub w jeżdzie miejskiej było ok, ale przy upalaniu klekotało strasznie.

Na Motulu się to nie powtarzało

Vlodarsky - Nie 31 Sty, 2010

No pamiętam :) nie wiedziałem, że to było od oleju. Jestem za tym żeby spróbować Totala Racing.
saxorulez - Nie 31 Sty, 2010

Vlodarsky,

to jedyna rzecz która jest w popychaczu hydraulicznym, olej sie robił za rzadki moim zdaniem i nie trzymał ciśnienia w hydraulicznym popychaczu

Vlodarsky - Nie 31 Sty, 2010

Ale ja myślałem, że popychacze masz do bani Łukasz.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group