To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Ogłoszenia komercyjne - Jaskinia motorsportu Vlodarsky Racing

Vlodarsky - Śro 19 Gru, 2012

Pomagam znajomemu mentalnie, doradczo i organizacyjnie budować C2 :) będzie fajny projekt !
http://www.facebook.com/m...81013487&type=1

W albumie będę wrzucał kolejne foty z prac :

Jakarti - Śro 19 Gru, 2012

fajnie!!!!!!!!!!!!!! :D
ile mocy bedzie +/- ?

Vlodarsky - Śro 19 Gru, 2012

Silnik w pierwszym etapie będzie seryjny z dolotem i wydechem. W trakcie startów jeśli wszystko będzie OK powstanie drugi silnik i pewnie na koniec sezonu zostanie wymieniony.
pP - Śro 19 Gru, 2012

chyba taka c2 będzie duzo mniej awaryjna podczas startów niż takie saxo/106?
w sensie, że nowsza konstrukcja :)

GeKo - Śro 19 Gru, 2012

seria będzie bardziej awaryjna niż saxo. Skrzynia i półosie przy 15" ledwo sobie radzą czego dowodem był puchar 206, gdzie nowe skrzynie padały na 3 OS przy 16" na slicku to będzie morderstwo.
Vlodarsky - Czw 20 Gru, 2012

GeKo napisał/a:
seria będzie bardziej awaryjna niż saxo

czyli w C2 również będą się rozsypywały zwrotnice, tylne łożyska, spadały wodziki sterowania biegami, tylna belka, wyskakiwała kulka od lewarka, urywała się poduszka skrzyni, urywała się śruba poduszki prawej silnika, będzie lało się z odmy ??

Grzesiek piszesz bzdury... saxo seryjne vs. c2 seryjne to złe porównanie. C2 niszczy pod większością aspektów.

Greg - Czw 20 Gru, 2012

zatem...




[K] budę C2 VTS



































:rotfl:

GeKo - Czw 20 Gru, 2012

Vlodarsky napisał/a:
GeKo napisał/a:
seria będzie bardziej awaryjna niż saxo

czyli w C2 również będą się rozsypywały zwrotnice, tylne łożyska, spadały wodziki sterowania biegami, tylna belka, wyskakiwała kulka od lewarka, urywała się poduszka skrzyni, urywała się śruba poduszki prawej silnika, będzie lało się z odmy ??

Grzesiek piszesz bzdury... saxo seryjne vs. c2 seryjne to złe porównanie. C2 niszczy pod większością aspektów.


Zapewniam Cię, że wszystkie te zalety które wymieniłeś ( np poduszki nikt przy zdrowych zmysłach nie jeździ na seryjnych) Pogrzebie napęd.

Z drugiej strony ile znasz seryjnych C2 jeżdżących w rajdach, że możesz wyrokować że to nie będzie miało miejsca? że wodziki wytrzymają itd itd. Slick generuje takie przeciążenia o jakich się księgowym w PSA nie śniło.

Jakarti - Czw 20 Gru, 2012

no to lecim :D


Greg - Czw 20 Gru, 2012

GeKo napisał/a:
ile znasz seryjnych C2 jeżdżących w rajdach, że możesz wyrokować że to nie będzie miało miejsca? że wodziki wytrzymają itd itd. Slick generuje takie przeciążenia o jakich się księgowym w PSA nie śniło.

W C2 nie ma wodzików. :rotfl: :faja:

kamil - Czw 20 Gru, 2012

Greg - tym samym Twój kolejny przegląd w stajni stał się droższy :rotfl:
Vlodarsky - Czw 20 Gru, 2012

GeKo kilka C2 VTS i kilka saxo vts/106 s16 u siebie miałem. Rajdy to takie większe upalanie po dziurach i wiele rzeczy się zużywa szybciej. W tym wypadku mowa o samochodzie do KJS które będzie modyfikowane wg. potrzeb kierowcy i poprawiane to co zweryfikuje życie (czyli to co nie wytrzyma tego typu startów) nie zmienia to faktu, że seria saxo czy 106 jest duużo bardziej awaryjne niż C2 VTS.

TWój komentarz Grzesiu jest słaby do zrozumienia bo rozmawiamy tu o seryjnym saxo/106 vs seryjne c2, a nie jak wynika z Twojej wypowiedzi (??) seryjne C2 vs. saxo np Badiego.

I dlatego uważam, że saxo ma więcej rzeczy które mogą się zepsuć.
Vlodarsky napisał/a:
rozsypywały zwrotnice
w saxo/106 wielokrotnie wybijały się gniazda sworznia - w C2 zero przypadków
Vlodarsky napisał/a:
tylne łożyska
tu powiedzmy, że z racji wieku 106/saxo wypada gorzej
Vlodarsky napisał/a:
spadały wodziki sterowania biegami
syf jakich mało - w C2 już linki
Vlodarsky napisał/a:
tylna belka
nie muszę chyba tłumaczyć przewagi C2 i łatwości przerobienia belki na taką gdzie sprężyna jest wspólnie z amorkiem
Vlodarsky napisał/a:
wyskakiwała kulka od lewarka
w C2 też się nie zdarza...
Vlodarsky napisał/a:
urywała się poduszka skrzyni
W saxo niezależnie od rodzaju poduszki urywają się śruby bądź kawałek skrzyni - w C2 się nie spotkałem
Vlodarsky napisał/a:
urywała się śruba poduszki prawej silnika
w saxo silnik wisi na poduszce, a w C2 leże na poduszce
Vlodarsky napisał/a:
będzie lało się z odmy
kwestia połączeń ale to już bzdura

Do C2 należą inne wady ale w tym przypadku nieistotne.

Grzesiu seria vs seria C2 jest lepsze.
Przygotowane C2 vs przygotowane saxo to już kwestia egzemplarzy porównywanych...


Greg napisał/a:
zatem...




[K] budę C2 VTS


saxo/106 wychodzi zwyczajnie taniej i chyba dlatego każdy w to celuje

Vlodarsky - Czw 20 Gru, 2012

kamil napisał/a:
Greg - tym samym Twój kolejny przegląd w stajni stał się droższy


Greg miał C2 i ma 106 - nie przypominam sobie awarii w C2 Kuby Jakartiego, Greg'a, w swoich dwóch gdzie nawet saxo jeżdżone po ulicy już bym wymienił całe 3 razy.

GeKo - Czw 20 Gru, 2012

Nie miałem na myśli porównania Saxo badiego do Nkowego C2 tylko Nka vs Nka.
seria vs seria to Pewnie masz rację. w KJS nie wolno używać slicków więc tematu nie ma.
Nie napisaleś na początku do czego to auto będzie służyć, a tak wybebeszona buda sugerowała jedno. Minimum RPP.

Vlodarsky - Czw 20 Gru, 2012

GeKo napisał/a:
Nie napisaleś na początku do czego to auto będzie służyć, a tak wybebeszona buda sugerowała jedno. Minimum RPP.


Masz rację. Napisałem to tylko w albumie na facebooku. Przypuszczałem, że wiesz - przepraszam :)
Co nie zmienia faktu, że projekt będzie rozwijany w miarę potrzeb. W zależności od preferencji użytkownika rzecz jasna. Czego zabraknie będzie zmieniane.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group