Techniczne - 4 przepustnice vs Kolektor skrzynkowy??
saxorulez - Pią 16 Gru, 2005 Temat postu: 4 przepustnice vs Kolektor skrzynkowy??Pytanie moje dotyczy mojego Saxofona.. jak wiadomo w zasadzie zrobiłem juz wszystko co sie dało z góra silnika. Wałki - najostrzejsze jakie możan zalozyć na seryjnych gratach, węższe zawory i lżejsze, poszerzone kanały dolotwe, gniazda zaworowe w 3 kąty, splanowana glowica. W zasadzie zostały tylko seryjne sprężynki zaworowe i popychacze (walki nie wymagaja innych) i teraz jest pytanie.. zaloże na wiosne wydech i co.. niech wyjdzie jakieś 150KM a TheMc ma 170KM i w zanadrzu kompresor.. Prezesiak mnie goni inni też maja plany.
W związku z faktem że jestem NA whore zastanwiam sie nad głębszymi zmianami w dolocie.. i są dwie alternatywy albo robie auto na 4 przepustnicach? albo buduje kolektor skrzynkowy?
Już teraz jeżdząc po mieści eodczuwam brak dołu czasami. Więc 4 przepustnice jeszcze bardziej pogorszą sprawę.. ale za to na wysokich rpm będę kilował wszystkich...
Kolektor skrzynkowy poprawia co nieco dół w stosunku do 4 pzrepustnic ale nie ma się tej wściekłekj mocy na górze.. do miasta lepszy wydaje się zatem skrzynkowy. Czy ktoś zna koszt wyprodukowania takiego cudeńka albo kiedyś o tym słyszał??
Jest jeszcze 3 alternatywa.. kolektor dolotowy z C2 VTS. Jest cały metalowy i ma zuelnie inną budowe niż badziew z plastiku jaki ja ma... można go lepiej wyportowac pod kanaly dolotowe i wypolerować w środku plus większa przepustnica to dodało bo mi troche koni..
Jakies komentaże wskazane..Anonymous - Pią 16 Gru, 2005 A o gaźnikach myślałeś ? saxorulez - Pią 16 Gru, 2005 nie.. bez sensu.. wieczny problemz regulacją...Anonymous - Pią 16 Gru, 2005 Czy ja wiem... Trzeba znaleźć kogoś kto umi Ja widziałem golfa 2 16v na gaźnikach webera i jeździło to świetnie.saxorulez - Pią 16 Gru, 2005 wiem że sa takie rozwiązania aczkolwiek zastanawiam się nad tym trzema opcjami...
A moze ktoś chce mi porzyczyc kolektor z C2 VTS do badania na hamowni??Grzesiek VTS - Pią 16 Gru, 2005 Slyszale ze kolektor od c2 vts jest dobrym rozwiazanie czytale ostatnio na francuskim forum poszukam jeszcze raz to przesle linka.
[ Dodano: Pią 16 Gru, 2005 ]
a kolektro do c2 vts kosztuje wpizzdu kasy ;]czyb ze kupic z rozwalonego silniki w belgi albo francji???c2 ma 125 konie w serji???chyba???saxorulez - Pią 16 Gru, 2005 najbardziej interesuja mnie jakieś wyniki z hamowni... chce zobaczyć przebieg momentu i mocy...
A czy Twoi znajomi nie mogą czegoś tam nzależc...??Michał - Pią 16 Gru, 2005 Łukasz, PO CO CI TO ?? Poważnie sie pytam. Oczekuje poważnej odpowiedzi.dzik - Pią 16 Gru, 2005 4 przepustnice ok, ale wszystko zalezy od tego jak latwo to u Ciebie zrobic.
Ja w clio mam elektroniczna przepustnice, wiec zamiana to wymiana edu i innych spraw.
Jesli sa jakies tanie zestawy bolt-on i ecu mozna latwo stroic to czemu nie.
chcesz moc? musisz ja robic na gorze, gdzies trzeba oddac.saxorulez - Pią 16 Gru, 2005
Michał napisał/a:
Łukasz, PO CO CI TO ?? Poważnie sie pytam. Oczekuje poważnej odpowiedzi.
dlatego że jak wiesz grzeje się saxo od 7 lat.. zanim ty miałeś prawko to ja juz w myślach popieprzałem tą furą... Dlatego że zawsze chciałem miec go zajebiście zrobionego.. to nie jest samochód na dalekie wycieczki - sam dobrze o tym wiesz. Więc jak bede chciał sobie gdzies pojechac to wsiąde w samolot/autobus/pociąg albo ty mnie zabierzesz swoim Saxo
A odpowiadając na Twoje pytanie bardzo prosto - PASJA ZIOM
Nie musze byc najszybszy, najładniejszy.. robie to wyłącznie dla siebie, sprawia mi ogromna frajde grzebanie w samochodach.. myślenie o tym co można poprawić i jak to rozwiązać.. lubię o tym rozmawiać i myśleć.
Do tego dąże.. chyba bo niejestem przekonany czy jazda na 4 przepustkach jest do zniesinia na codzień... dlatego poszukuje tutaj jakiejś podpowiedzi...
saxorulez - Pią 16 Gru, 2005
dzik napisał/a:
4 przepustnice ok, ale wszystko zalezy od tego jak latwo to u Ciebie zrobic.
Ja w clio mam elektroniczna przepustnice, wiec zamiana to wymiana edu i innych spraw.
Jesli sa jakies tanie zestawy bolt-on i ecu mozna latwo stroic to czemu nie.
chcesz moc? musisz ja robic na gorze, gdzies trzeba oddac.
dziku wiadomo.. albo dół albo gora..
Ale poprostu zastanawiam sie co może być lepsze nie widziałem nigdy fury z kolektorem skrzynkowym... stąd moje pytanieM - Pią 16 Gru, 2005 Na homemadeturbo zalozyli bodajze diy itb od gsx-r.
Wolne obroty "znosne" to 1200+
Ale to w sumie strach stanac na kresce z autem ktore "cos zle chodzi na niskich" saxorulez - Pią 16 Gru, 2005 chyba pokombinuje coś z dolotem od C2 VTS.. tylko gdzie taki zdobyć?Michał - Pią 16 Gru, 2005 Dobra odpowiedz !! w takim razie pozwalam dalej ci grzebać w samochodzie kochanie !!
MUADariano - Pią 16 Gru, 2005
eM napisał/a:
Ale to w sumie strach stanac na kresce z autem ktore "cos zle chodzi na niskich"
To jest zajebiste i jak jeszcze do tego wolny wydech to wyjeba totalna. Dzwiek rajdowki na wolnych obrotach to jest to az ciarki chodza po plecach.