To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - 4 przepustnice vs Kolektor skrzynkowy??

saxorulez - Pią 16 Gru, 2005
Temat postu: 4 przepustnice vs Kolektor skrzynkowy??
Pytanie moje dotyczy mojego Saxofona.. jak wiadomo w zasadzie zrobiłem juz wszystko co sie dało z góra silnika. Wałki - najostrzejsze jakie możan zalozyć na seryjnych gratach, węższe zawory i lżejsze, poszerzone kanały dolotwe, gniazda zaworowe w 3 kąty, splanowana glowica. W zasadzie zostały tylko seryjne sprężynki zaworowe i popychacze (walki nie wymagaja innych) i teraz jest pytanie.. zaloże na wiosne wydech i co.. niech wyjdzie jakieś 150KM a TheMc ma 170KM i w zanadrzu kompresor.. Prezesiak mnie goni inni też maja plany.

W związku z faktem że jestem NA whore zastanwiam sie nad głębszymi zmianami w dolocie.. i są dwie alternatywy albo robie auto na 4 przepustnicach? albo buduje kolektor skrzynkowy?

Już teraz jeżdząc po mieści eodczuwam brak dołu czasami. Więc 4 przepustnice jeszcze bardziej pogorszą sprawę.. ale za to na wysokich rpm będę kilował wszystkich...

Kolektor skrzynkowy poprawia co nieco dół w stosunku do 4 pzrepustnic ale nie ma się tej wściekłekj mocy na górze.. do miasta lepszy wydaje się zatem skrzynkowy. Czy ktoś zna koszt wyprodukowania takiego cudeńka albo kiedyś o tym słyszał??

Jest jeszcze 3 alternatywa.. kolektor dolotowy z C2 VTS. Jest cały metalowy i ma zuelnie inną budowe niż badziew z plastiku jaki ja ma... można go lepiej wyportowac pod kanaly dolotowe i wypolerować w środku plus większa przepustnica to dodało bo mi troche koni..

Jakies komentaże wskazane..

Anonymous - Pią 16 Gru, 2005

A o gaźnikach myślałeś ? 8)
saxorulez - Pią 16 Gru, 2005

nie.. bez sensu.. wieczny problemz regulacją...
Anonymous - Pią 16 Gru, 2005

Czy ja wiem... Trzeba znaleźć kogoś kto umi :mrgreen: Ja widziałem golfa 2 16v na gaźnikach webera i jeździło to świetnie.
saxorulez - Pią 16 Gru, 2005

wiem że sa takie rozwiązania aczkolwiek zastanawiam się nad tym trzema opcjami...

1. 4 przeprustki
2. Skrzynkowy kolektr
3. Kolektor z C2 VTS

A moze ktoś chce mi porzyczyc kolektor z C2 VTS do badania na hamowni??

Grzesiek VTS - Pią 16 Gru, 2005

Slyszale ze kolektor od c2 vts jest dobrym rozwiazanie czytale ostatnio na francuskim forum poszukam jeszcze raz to przesle linka.

[ Dodano: Pią 16 Gru, 2005 ]
a kolektro do c2 vts kosztuje wpizzdu kasy ;]czyb ze kupic z rozwalonego silniki w belgi albo francji???c2 ma 125 konie w serji???chyba???

saxorulez - Pią 16 Gru, 2005

najbardziej interesuja mnie jakieś wyniki z hamowni... chce zobaczyć przebieg momentu i mocy...

A czy Twoi znajomi nie mogą czegoś tam nzależc...??

Michał - Pią 16 Gru, 2005

Łukasz, PO CO CI TO ?? Poważnie sie pytam. Oczekuje poważnej odpowiedzi.
dzik - Pią 16 Gru, 2005

4 przepustnice ok, ale wszystko zalezy od tego jak latwo to u Ciebie zrobic.
Ja w clio mam elektroniczna przepustnice, wiec zamiana to wymiana edu i innych spraw.
Jesli sa jakies tanie zestawy bolt-on i ecu mozna latwo stroic to czemu nie.
chcesz moc? musisz ja robic na gorze, gdzies trzeba oddac.

saxorulez - Pią 16 Gru, 2005

Michał napisał/a:
Łukasz, PO CO CI TO ?? Poważnie sie pytam. Oczekuje poważnej odpowiedzi.


dlatego że jak wiesz grzeje się saxo od 7 lat.. zanim ty miałeś prawko to ja juz w myślach popieprzałem tą furą... Dlatego że zawsze chciałem miec go zajebiście zrobionego.. to nie jest samochód na dalekie wycieczki - sam dobrze o tym wiesz. Więc jak bede chciał sobie gdzies pojechac to wsiąde w samolot/autobus/pociąg albo ty mnie zabierzesz swoim Saxo

A odpowiadając na Twoje pytanie bardzo prosto - PASJA ZIOM
Nie musze byc najszybszy, najładniejszy.. robie to wyłącznie dla siebie, sprawia mi ogromna frajde grzebanie w samochodach.. myślenie o tym co można poprawić i jak to rozwiązać.. lubię o tym rozmawiać i myśleć.

Do tego dąże.. chyba bo niejestem przekonany czy jazda na 4 przepustkach jest do zniesinia na codzień... dlatego poszukuje tutaj jakiejś podpowiedzi...

saxorulez - Pią 16 Gru, 2005

dzik napisał/a:
4 przepustnice ok, ale wszystko zalezy od tego jak latwo to u Ciebie zrobic.
Ja w clio mam elektroniczna przepustnice, wiec zamiana to wymiana edu i innych spraw.
Jesli sa jakies tanie zestawy bolt-on i ecu mozna latwo stroic to czemu nie.
chcesz moc? musisz ja robic na gorze, gdzies trzeba oddac.


dziku wiadomo.. albo dół albo gora.. :)

Ale poprostu zastanawiam sie co może być lepsze nie widziałem nigdy fury z kolektorem skrzynkowym... stąd moje pytanie

M - Pią 16 Gru, 2005

Na homemadeturbo zalozyli bodajze diy itb od gsx-r.
Wolne obroty "znosne" to 1200+

Ale to w sumie strach stanac na kresce z autem ktore "cos zle chodzi na niskich" :)

saxorulez - Pią 16 Gru, 2005

chyba pokombinuje coś z dolotem od C2 VTS.. tylko gdzie taki zdobyć?
Michał - Pią 16 Gru, 2005

Dobra odpowiedz !! w takim razie pozwalam dalej ci grzebać w samochodzie kochanie !!
MUA

Dariano - Pią 16 Gru, 2005

eM napisał/a:

Ale to w sumie strach stanac na kresce z autem ktore "cos zle chodzi na niskich" :)


To jest zajebiste i jak jeszcze do tego wolny wydech to wyjeba totalna. Dzwiek rajdowki na wolnych obrotach to jest to az ciarki chodza po plecach.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group