Techniczne - 4 przepustnice vs Kolektor skrzynkowy??
pcs - Pią 16 Gru, 2005 na 4 przepustnicach w rozumieniu ITB/trabki/throttle bodies bedzie palil jak smok nie mowiac o halasie. Na tani bolt on bym tez nie liczyl and przyrosty spore ale stosunek cena/moc raczej srednio
30km za 20000zl saxorulez - Pią 16 Gru, 2005 dlatego szukamjakiejś alternatywy.. będe coś grzebał z moja przepustnicą jak odbiore saxusia z warsztatu.. chce powiększyć srednicę. Zobaczymy co z tego wyjdzie.... zastanwiam się czy trzeba go będzi stroić pod ten zabieg.. bo więcej pwietrza dostanie czy nie ma to sensu..?Prezesiak - Pią 16 Gru, 2005 Hmm a jak to jest z trwaloscia?Bo przeciez taki silnik na trabkach nie ma zadnego filtra powietrza, to musi byc niezly hardkorsaxorulez - Pią 16 Gru, 2005 dlatego robi się eleganckie air boxy do tego..
albo zakłada małe stożki n akońcu. sa metody Grzesiek VTS - Pią 16 Gru, 2005 Kolektor z C2 VTS postaram sie zalatwic ale ine obiecuje popytam w czesciach moze by mieli jakiegos vts c2 w stanie po totalnej kasacji,zaraz wysle meila ale nie obiecuej.jak cos bede mial to napisze na GG albo na forum saxorulez - Pią 16 Gru, 2005 wystarczy na GG bo tu na forum to sam eszpiegi som i chcą mi pomysły podkradać.. Anonymous - Sob 17 Gru, 2005
saxorulez napisał/a:
chyba pokombinuje coś z dolotem od C2 VTS.. tylko gdzie taki zdobyć?