To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - Felgi 14x6" 4x108 Oryginalne Peugeot 106GTi

Anonymous - Wto 06 Cze, 2006

Loko napisał/a:
co do jazdy po polskich drogach z taką oponą, to będzie katorga

to nic nowego - na wyzszym profilu tez nie jest jak w bajce

Loko napisał/a:
nie wspominając już o szybkiej jezdzie po zakrętach, o której będzie można zapomnieć

rozwin prosze ta mysl

Loko napisał/a:
No i mocy do takiej opony zdało by sie wiecej.

odwrotnie. opona jest dobierana do zalozonej mocy :D

M - Wto 06 Cze, 2006

Zyczymy wszystkiego dobrego i oby nie wybuchło :)
Anonymous - Wto 06 Cze, 2006

eM napisał/a:
Zyczymy wszystkiego dobrego i oby nie wybuchło

projekt jest mocno przemyslany i nie ma w nim miejsca na polsrodki (drutowanie)
albo bedzie kasa na wszystko albo nic nie zostanie zrobione.

nie chce auta ktore czesciej stoi w warsztacie niz na ulicy

Loko - Wto 06 Cze, 2006

Jednym z głównych przeciwskazań, był brak mocy, ale jak piszesz,że opona będzie odpowiednia do mocy no to już troche lepiej. Ale i tak nie wyobrażam sobie szybkiej jazdy na szerokie, niskiej oponie, wielkiej i cięzkiej feldze po zakrętach, które mamy w naszym kraju. Po prostu jest za dużo dziur żeby się sprawnie poruszać po takich drogach lekim autem z wielkim kołem. Pomiajm myślenie przy wejsciu w co 2 zakręt "pokrzywie tym razem felge, czy nie pokrzywie :D " Nawet do rajdówek 106 maxi/saxo kit car które mają gigantyczną moc jak na tak małe auto montowali 17 i to zapewne tylko na równe asfalty.
Oczywiście rozumiem ze jeśli robisz poszerzenia a la maxi, to nie da się założyć 15 bo będzie to komicznie wyglądało, no ale jak dla mnie 18 to już deko za dużo. Jaki miał by być profil opony na tej feldze? I moze zdradzisz coś odnośnie napędu? Ten sam silnik mocno podkręcony, czy swap?

strick - Wto 06 Cze, 2006

Uchyl rąbek tajemnicy! Wszyscy ciekawi co to będzie!
Anonymous - Śro 07 Cze, 2006

bedzie turbo -> celuje w 230/250 KM
strick - Śro 07 Cze, 2006

No to plany bardzo fajne! Auto będzie masakrycznie szybkie jak już ruszy z miejsca! Powodzenia!
M - Śro 07 Cze, 2006

sebson napisał/a:
bedzie turbo -> celuje w 230/250 KM

Trzymamy w takim razie kciuki za projekt.
W miare postępow chwali sie fotkami/opisem.
Pozdr.

Niemy - Śro 07 Cze, 2006

sebson napisał/a:
bedzie turbo -> celuje w 230/250 KM


qrde to opisuj historie po kolei na forum razem z fotami,wszystko co sie da-to moze ktos z forum tez sie skusi na takie mody :one:

Anonymous - Śro 07 Cze, 2006

eM napisał/a:
W miare postępow chwali sie fotkami/opisem.
Niemy napisał/a:
to opisuj historie po kolei na forum razem z fotami,wszystko co sie da


jak juz pisalem musi byc najkpierw uzbierany pelen budget - ale oczywiscie projekt zawisnie w sieci :D

Michał - Nie 11 Cze, 2006

czemu nie kompresor ??
Loko - Pon 12 Cze, 2006

Z kompresora chyba by nie dało rady wyciągnąć tyle koników, no chyba że się myle :)
saxorulez - Pon 12 Cze, 2006

Loko napisał/a:
Z kompresora chyba by nie dało rady wyciągnąć tyle koników, no chyba że się myle :)


mylisz się :)

strick - Pon 12 Cze, 2006

Pamiętacie, było jedno w PL niebieskie Saxo VTS z kompresorem 160 KM na allegro do sprzedania! To było jakies 6 miesięcy temu! Ciekawe co z nim teraz, i czemu go niema na forum ;)
Gotti - Pon 12 Cze, 2006

Pewno bemani i się spaliło :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group