To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Glowica, uszczelka i w ogole o co w tym wszystkim chodzi?!

Anonymous - Wto 30 Maj, 2006

Jakarti napisał/a:
czy nasze auta to czterosuwy??


:566: :546:

to pytanie zadane na forum motoryzacyjnym kwalifikuje się chyba na bana :675:

Anonymous - Wto 30 Maj, 2006

Jakarti ale dales :D
nawet ja wiem ze mamy 4-suwy taki ze mnie internetowy fachowiec ;)

Jakarti - Wto 30 Maj, 2006

nie nie :D zle mnie zrozumiales :D szukalem informacji w necie o silnikach i potrzebowalem znależć jakies slowo odniesienia. :D :D:D

a tam.. kurwa, kurwa, kurwa, kurwa. gdybym mial tyle modow za soba co Ty to pewnie ja bym Tobie tlumaczyl :D a tak korzystam z doswiadczenia kolegow :D

Anonymous - Wto 30 Maj, 2006

na najbliższy spot przywozisz ze sobą tablicę i kredę - będzie wykład z budowy i działania silnika spalinowego 4-suwowego :D
Jakarti - Wto 30 Maj, 2006

ja to zawsze chetnie - nie ukrywam , ze jestem laik i jesli tylko ktos ma ochote mi cos wytlumaczyc to ja poslucham :D
Anonymous - Wto 30 Maj, 2006

Dla chetnych znalazlem ciekawy artykulik o glowicy...
nie bede wklejał calego bo troche przydlugi ale ciekwie napisane.

http://scirocco.pl/articles.php?id=52

Anonymous - Wto 30 Maj, 2006

:one:

potłumaczymy ci - będzie nam potem łatwiej odpowiadać na Twoje pytania, bo będą bardziej precyzyjne niż: "Panowie, silnik mi się zepsuł, co robić ?" :D

Jakarti - Wto 30 Maj, 2006

bardzo motyla noga smieszne :D ale dzieki za all posty.
dzik - Wto 30 Maj, 2006

Moze podyskutujemy o momencie? Bo niektorzy tutaj w niego wierza :D
Vlodarsky - Wto 30 Maj, 2006

przepraszam, że wtrące ale warto też dodać, że głowica musi być dokręcona kluczem dynanometrycznym (Boże jak to się pisze ????) i w dodatku w odpowiedni sposób (tzn ma tu znaczenie kolejnosć dokręcania śrub...) zaczyna się od środka okrężnymi ruchami itd... generalnie chodzi o to żeby nie "wygiąć" głowicy przy dokręcaniu.

[ Dodano: Wto 30 Maj, 2006 ]
a tak poza tym ja jeżdże na mixolu więc sam nie wiem ile mam suwów...

Anonymous - Wto 30 Maj, 2006

Ale po co to dodawać ? Sądzisz, że Jakarti zachęcony naszymi wykładami zabierze się z ochotą za zdejmowanie głowicy własnym sumptem :D ?
Loko - Wto 30 Maj, 2006

A wiadomo to, może już uszczelka wymieniona i głowica splanowana włąsnoręcznie papierem ściernym :D
Jakarti - Wto 30 Maj, 2006

tak sie zastanawiam.. czy nie pojechac gdzies za te koszulkowe pieniadze :D
Vlodarsky - Śro 31 Maj, 2006

Jakarti rób głowice po swojemu i nie słuchaj się tych wszystkich co się tu mądrzą :)
papier ścierny w ręke, uszczelnisz silikonem :) a dokręcisz kluczem francuskim :)


P.S. Ja kiedyś sobie zdejmowałem głowice w saxo tylko po to, żeby dotrzeć zawory :) przy okazji wymieniłem sobie uszczelniacze :)

Jakarti - Śro 31 Maj, 2006

tak tak - ja moze nie ogarniam tematow technicznych ale nie musze kupowac kabrioleta zeby podrywac dziewczyny :D :D:D:D

musialem.. sory. :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group