Techniczne - GWINT- regulacja twardości poprzez ściśnięcie sprężyny ?
PiTT - Czw 21 Sty, 2010 Temat postu: GWINT- regulacja twardości poprzez ściśnięcie sprężyny ?sprytne
w eibachu jest tak ze im bardziej obnizysz tym miększy jest zawias, sprężyna się rozciąga MoRToN - Czw 21 Sty, 2010 poka poka tego eibacha.martin.h - Czw 21 Sty, 2010
PiTT napisał/a:
sprytne
w eibachu jest tak ze im bardziej obnizysz tym miększy jest zawias, sprężyna się rozciąga
Kurfa PiTT co Ty masz za zawias, chyba z NASA Loko - Czw 21 Sty, 2010
PiTT napisał/a:
sprytne
w eibachu jest tak ze im bardziej obnizysz tym miększy jest zawias, sprężyna się rozciąga
Jezu co Ty tutaj za rzeczy opowiadasz Tomcat - Czw 21 Sty, 2010 Rozgryzłem to. Opuszczając auto niżej, całe kolumny przesuwając się do góry. Przy glebie większej niż - 15 cm zaczynają wychodzić przez maskę. Dlatego aby miały się gdzie schować wymyślono to:
sprytne
w eibachu jest tak ze im bardziej obnizysz tym miększy jest zawias, sprężyna się rozciąga
PiTT forumowy spec od zawieszeń PiTT - Czw 21 Sty, 2010 dobra cwaniaki, chyba nie wiecie o co chodzi, ale się mądrzycie
zakładamy się o flaszkę?
uwaga obrazek
i rozkmincie to samo, jako że sam to przetestowałem to chyba wiem co piszę
kręcicie śrubą od gwintu w górę aby podnieść zawias, tym samym zbijacie sprężyne, jest mniejszy już skok jej i tym samym jest twardsza
opuszczając nakrętkę w dół automatycznie sprężyna się rozciąga i jest najzywczajniej bardziej miękkie
nic nadzywczajnego, ale jak zwykle fachowcy którzy nigdy nie jeździli na gwincie mają pole do popisu
najważniejsza kwestia, chcąc obniżyć zawias kręcimy nakrętką tak aby była niżej, czyli automatycznie sprężyna ma większy skok
zreszta, jeździłem na podniesionym i obniżonym i wyraźnie czuć że na glebie jest bardziej miękko
Anonymous - Czw 21 Sty, 2010 PiTT - Czw 21 Sty, 2010 ok spece, jeśli się mylę to jak można wyjaśnić odczucia w czasie jazdy?
to samo koło, ta sama droga
na podniesionym wysoko auto wyraźnie twarde, ale sprężyste
na położonym zawiasie, auto dużo bardziej pływa
ps. nigdy nie twierdziłem że jestem fachowcem od zawieszeń, opisuję własne odczucia
natomiast widzę że niektórzy mają dobrą fazę na byciu "szpecem" w każdym temacie, zapytam się tak, dlaczego w takim razie nie pracujecie w fachu?? Jaco - Czw 21 Sty, 2010 kwestia doboru sprężyn
nie no masz rację, jak się przeczyta i nie przemyśli to brzmi trochę głupio i nielogicznie ale tak jest.
głupio mi idę poczytać na temat gwintów i glebyPiTT - Czw 21 Sty, 2010 chooj mnie to obchodzi, wkoorwiacie mnie wszyscy
wg. mnie eibacha gwint jest średni jeśli chcemy go położyć na glebie bo nie ma regulacji twardości amora
jak dla mnie to też mega z dupy brzmi jeśli się powiem że im bardziej się obniża tym zawias jest miększy, ale tak karwa jest, przynajmniej u mnie i nic na to nie poradzę
ps. czy przy ustawieniu nakrętki gwintu w pozycji max. góra albo max. dół sprężyna będzie miała taką samą charakterystykę pracy? wg. mnie nie i dlatego może być tak jak napisałemLoko - Czw 21 Sty, 2010
PiTT napisał/a:
kręcicie śrubą od gwintu w górę aby podnieść zawias, tym samym zbijacie sprężyne, jest mniejszy już skok jej i tym samym jest twardsza
opuszczając nakrętkę w dół automatycznie sprężyna się rozciąga i jest najzywczajniej bardziej miękkie
najważniejsza kwestia, chcąc obniżyć zawias kręcimy nakrętką tak aby była niżej, czyli automatycznie sprężyna ma większy skok
Wymyśliłeś to sam, czy ktoś Ci pomagał?
Prosze o przeniesienie tego tematu do humoru PiTT - Czw 21 Sty, 2010 ?
ale czego nie rozumiesz? tego jak się ustawia wysokość gwintu czy kwestii bardziej ściśniętej sprężyny?
odpowiedz proszę, na serio niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu
nigdzie o tym nie czytałem i nikt mi nie powiedział
zauważyłem to po opuszczeniu zawieszenia
Loko napisał/a:
Wymyśliłeś to sam, czy ktoś Ci pomagał?
Prosze o przeniesienie tego tematu do humoru
sam to wymyśliłem, ale szukając chwilę w google podobnych tematów, więcej jest takich "speców" jak ja, kurcze sami idioci, mają gwint, regulują i głupoty wypisują
z ciekawości zadzwonię jutro do kogoś kto sprzedaje eibacha i zajmuje się zawieszeniami i się zapytam czy jest taka możliwość jak napisałem
kurcze tylko co jak będzie to prawdą chyba pare osób tego nie przeżyje, łącznie z Tobą
są różne teorie, ale jak widać temat żyje
http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=7501Jaco - Czw 21 Sty, 2010 fuck no ciężki temat do rozkminki.. no bo:
- z tego co pisze PiTT to wychodzi na to że gwinty to szity bo im niżej tym spręzyna mniej ściśnięta i mamy miękki zawias... i odwrotnie im wyżej tym sprężyna bardziej ściśnięta i jest sztywniej...
jest tylko jedno wyjaśnienie : to kwestia doboru odpowiedniej sprężyny
Edit: a skąd mamy pewność czy i jak zmienia się charakterystyka sprężyny w zakresie regulacji gwintu ?