To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - GWINT- regulacja twardości poprzez ściśnięcie sprężyny ?

PiTT - Czw 21 Sty, 2010
Temat postu: GWINT- regulacja twardości poprzez ściśnięcie sprężyny ?
sprytne
w eibachu jest tak ze im bardziej obnizysz tym miększy jest zawias, sprężyna się rozciąga :>

MoRToN - Czw 21 Sty, 2010

xD xD xD poka poka tego eibacha.
martin.h - Czw 21 Sty, 2010

PiTT napisał/a:
sprytne
w eibachu jest tak ze im bardziej obnizysz tym miększy jest zawias, sprężyna się rozciąga :>


Kurfa PiTT co Ty masz za zawias, chyba z NASA :rotfl:

Loko - Czw 21 Sty, 2010

PiTT napisał/a:
sprytne
w eibachu jest tak ze im bardziej obnizysz tym miększy jest zawias, sprężyna się rozciąga :>


Jezu co Ty tutaj za rzeczy opowiadasz :D

Tomcat - Czw 21 Sty, 2010

Rozgryzłem to. Opuszczając auto niżej, całe kolumny przesuwając się do góry. Przy glebie większej niż - 15 cm zaczynają wychodzić przez maskę. Dlatego aby miały się gdzie schować wymyślono to:

http://allegro.pl/item879...ke_na_dach.html

kubas - Czw 21 Sty, 2010

hhahahahhaha dobre pitt dobre ! :D
Jaco - Czw 21 Sty, 2010

PiTT napisał/a:
sprytne
w eibachu jest tak ze im bardziej obnizysz tym miększy jest zawias, sprężyna się rozciąga :>


PiTT forumowy spec od zawieszeń :rotfl:

PiTT - Czw 21 Sty, 2010

dobra cwaniaki, chyba nie wiecie o co chodzi, ale się mądrzycie
zakładamy się o flaszkę?
:>
uwaga obrazek
i rozkmincie to samo, jako że sam to przetestowałem to chyba wiem co piszę
kręcicie śrubą od gwintu w górę aby podnieść zawias, tym samym zbijacie sprężyne, jest mniejszy już skok jej i tym samym jest twardsza
opuszczając nakrętkę w dół automatycznie sprężyna się rozciąga i jest najzywczajniej bardziej miękkie
nic nadzywczajnego, ale jak zwykle fachowcy którzy nigdy nie jeździli na gwincie mają pole do popisu :crazy: ;D

najważniejsza kwestia, chcąc obniżyć zawias kręcimy nakrętką tak aby była niżej, czyli automatycznie sprężyna ma większy skok
zreszta, jeździłem na podniesionym i obniżonym i wyraźnie czuć że na glebie jest bardziej miękko


Anonymous - Czw 21 Sty, 2010

:rotfl:
PiTT - Czw 21 Sty, 2010

ok spece, jeśli się mylę to jak można wyjaśnić odczucia w czasie jazdy?
to samo koło, ta sama droga
na podniesionym wysoko auto wyraźnie twarde, ale sprężyste
na położonym zawiasie, auto dużo bardziej pływa

ps. nigdy nie twierdziłem że jestem fachowcem od zawieszeń, opisuję własne odczucia
natomiast widzę że niektórzy mają dobrą fazę na byciu "szpecem" w każdym temacie, zapytam się tak, dlaczego w takim razie nie pracujecie w fachu?? :rotfl:

Jaco - Czw 21 Sty, 2010

kwestia doboru sprężyn :rotfl:

nie no masz rację, jak się przeczyta i nie przemyśli to brzmi trochę głupio i nielogicznie ale tak jest.

głupio mi :wall: idę poczytać na temat gwintów i gleby

PiTT - Czw 21 Sty, 2010

chooj mnie to obchodzi, wkoorwiacie mnie wszyscy :rotfl:
wg. mnie eibacha gwint jest średni jeśli chcemy go położyć na glebie bo nie ma regulacji twardości amora
jak dla mnie to też mega z dupy brzmi jeśli się powiem że im bardziej się obniża tym zawias jest miększy, ale tak karwa jest, przynajmniej u mnie i nic na to nie poradzę

ps. czy przy ustawieniu nakrętki gwintu w pozycji max. góra albo max. dół sprężyna będzie miała taką samą charakterystykę pracy? wg. mnie nie i dlatego może być tak jak napisałem

Loko - Czw 21 Sty, 2010

PiTT napisał/a:

kręcicie śrubą od gwintu w górę aby podnieść zawias, tym samym zbijacie sprężyne, jest mniejszy już skok jej i tym samym jest twardsza
opuszczając nakrętkę w dół automatycznie sprężyna się rozciąga i jest najzywczajniej bardziej miękkie

najważniejsza kwestia, chcąc obniżyć zawias kręcimy nakrętką tak aby była niżej, czyli automatycznie sprężyna ma większy skok




Wymyśliłeś to sam, czy ktoś Ci pomagał? :rotfl: :rotfl:
Prosze o przeniesienie tego tematu do humoru ;D

PiTT - Czw 21 Sty, 2010

?
ale czego nie rozumiesz? tego jak się ustawia wysokość gwintu czy kwestii bardziej ściśniętej sprężyny?
odpowiedz proszę, na serio niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu
nigdzie o tym nie czytałem i nikt mi nie powiedział
zauważyłem to po opuszczeniu zawieszenia

Loko napisał/a:

Wymyśliłeś to sam, czy ktoś Ci pomagał? :rotfl: :rotfl:
Prosze o przeniesienie tego tematu do humoru ;D

sam to wymyśliłem, ale szukając chwilę w google podobnych tematów, więcej jest takich "speców" jak ja, kurcze sami idioci, mają gwint, regulują i głupoty wypisują :d
z ciekawości zadzwonię jutro do kogoś kto sprzedaje eibacha i zajmuje się zawieszeniami i się zapytam czy jest taka możliwość jak napisałem
kurcze tylko co jak będzie to prawdą o_O chyba pare osób tego nie przeżyje, łącznie z Tobą :lol2:
są różne teorie, ale jak widać temat żyje
http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=7501

Jaco - Czw 21 Sty, 2010

fuck no ciężki temat do rozkminki.. no bo:

- z tego co pisze PiTT to wychodzi na to że gwinty to szity bo im niżej tym spręzyna mniej ściśnięta i mamy miękki zawias... i odwrotnie im wyżej tym sprężyna bardziej ściśnięta i jest sztywniej...

jest tylko jedno wyjaśnienie : to kwestia doboru odpowiedniej sprężyny

Edit: a skąd mamy pewność czy i jak zmienia się charakterystyka sprężyny w zakresie regulacji gwintu ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group