To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - GWINT- regulacja twardości poprzez ściśnięcie sprężyny ?

martin.h - Pią 22 Sty, 2010

:rotfl: :rotfl: :rotfl:
PiTT - Pią 22 Sty, 2010

martin.h napisał/a:
:rotfl: :rotfl: :rotfl:

Twoja wiedza jest imponująca
:rotfl: :rotfl: :rotfl:

martin.h - Pią 22 Sty, 2010

PiTT napisał/a:
martin.h napisał/a:
:rotfl: :rotfl: :rotfl:

Twoja wiedza jest imponująca
:rotfl: :rotfl: :rotfl:


Czytając Twoje wypowiedzi o zawiasie uświadomiłem sobie, że jeszcze dużo rzeczy nie wiem :/

PiTT - Pią 22 Sty, 2010

Maciusiowy napisał/a:
mógłby mi ktoś streścić o czym ta dyskusja, bo nie jestem w temacie, a chciałem coś mądrego napisać ;D

Maćku, jak zwykle nasz sztab forumowych speców wie najlepiej
mimo iż kilka osób potwierdza to co pisałem to najlepiej od razu zrobić z tego temat polewkowy xD
może poza czytaniem, niektórym by się przydało trochę praktyki
Martin, myślę że Tobie szczególnie by się przydało trochę wiedzy :D
czyli negujesz wszystkie odpowiedzi osób, które przyznają moją rację?
nic się nie zmienia, speców od wszystiego jest u nas pod dostatkiem :D
proponuję wyczyścić temat bo nic, ale to absolutnie nic nikt nie wniósł poza nabijaniem się i nabijaniem postów

Jacek - Pią 22 Sty, 2010

PiTT, ochłoń
Czytając Twoje wypowiedzi o zawiasie uświadomiłem sobie, że jeszcze dużo rzeczy nie wiem
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
:>

Michał - Pią 22 Sty, 2010

Może ktoś dać konkretną odpowiedź ??
Jacek - Pią 22 Sty, 2010

glebaaaaaaa :faja: tylko glebaaaa
PiTT - Pią 22 Sty, 2010

jacek czajka napisał/a:
PiTT, ochłoń

Jacku jeszcze jestem spokojny :D
ale zaczyna mnie irytować to że jak zwykle zero konkretów
jedynie Loko starał się jakoś to wyjaśnić, ale nie do końca też to przekłada się na to co jest u mnie
może inaczej, ile osób ma u siebie gwint i testowało różne ustawienia?

Jacek - Pią 22 Sty, 2010

PiTT napisał/a:
jacek czajka napisał/a:
PiTT, ochłoń

Jacku jeszcze jestem spokojny :D
ale zaczyna mnie irytować to że jak zwykle zero konkretów
jedynie Loko starał się jakoś to wyjaśnić, ale nie do końca też to przekłada się na to co jest u mnie
może inaczej, ile osób ma u siebie gwint i testowało różne ustawienia?

chyba nikt... tak jak piszesz, sami eksperci :lol2:
Loko :pom:

PiTT - Pią 22 Sty, 2010

jacek czajka napisał/a:
PiTT napisał/a:
jacek czajka napisał/a:
PiTT, ochłoń

Jacku jeszcze jestem spokojny :D
ale zaczyna mnie irytować to że jak zwykle zero konkretów
jedynie Loko starał się jakoś to wyjaśnić, ale nie do końca też to przekłada się na to co jest u mnie
może inaczej, ile osób ma u siebie gwint i testowało różne ustawienia?

chyba nikt... tak jak piszesz, sami eksperci :lol2:
Loko :pom:

Loko napisał sensownie
Ade napisał sensownie
reszta... pomińmy tą kwestię :rotfl:

Anonymous - Pią 22 Sty, 2010

masz jakiś problem? :rotfl: ;)
PiTT - Pią 22 Sty, 2010

AndreXSi napisał/a:
masz jakiś problem? :rotfl: ;)

no dobra Ty też się starałeś :D

słuchajcie, napisałem do przedstawiciela Eibacha w PL, jeśli po drugiej stronie nie siedzi taki Martin to liczę na sensowną odp. :rotfl:

Jaco - Pią 22 Sty, 2010

Trochę poczytałem i chyba wiem w czym tkwi problem..

PiTT uważa, że jak skręca gwint to sprężyna się ściska, i staje się sztywniejsza.. moim zdaniem nie do końca tak to wygląda, po przeanalizowaniu kilku tekstów doszedłem do wniosku że sprężyna się nie ściska tylko przesuwa w górę razem z amortyzatorem, który się rozciąga i zmienia się jego zakres pracy.. Czyli wszelkie różnice mogą raczej wynikać z zmian położenia wyjściowego amora i jego rpacy ( jak jest niżej to jest bardziej ściśnięty i odwrotnie...).. swoją drogą to ciężko chyba dobrać amory do gwintu bo po każdej korekcie wysokości zmienia się zakres jego pracy..

Anonymous - Pią 22 Sty, 2010

PiTT napisał/a:
no dobra Ty też się starałeś

no chociaż tyle :rotfl:

aaaa, i dzwonił do mnie Hołek. Mówił że podniósł zuto przed feralnym etapem Dakaru i było twardo. Prosił żebyś przedzwonił do niego i wyjasnil mu pare spraw




:rotfl: ;)

PiTT - Pią 22 Sty, 2010

Jaco napisał/a:
...doszedłem do wniosku że sprężyna się nie ściska tylko przesuwa w górę razem z amortyzatorem, który się rozciąga i zmienia się jego zakres pracy.. Czyli wszelkie różnice mogą raczej wynikać z zmian położenia wyjściowego amora i jego rpacy ( jak jest niżej to jest bardziej ściśnięty i odwrotnie...)..

regulacja wygląda tak
amor jest cały czas w tym samym położeniu, on się nie rusza, jedynie może zmienia się zakres jego pracy wew.
natomiast tylko dolna część sprężyny przesuwa się góra / dół
tak jak widać na obrazku
góra nic się nie przesuwa



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group