To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - Torowe przypadki Miniaca (czyli STF wypytuje :) )

Barejka - Czw 17 Cze, 2010

w xsi tak samo przod jest szerszy o okolo 2cm na strone, a idzie jak zly :faja:
GeKo - Czw 17 Cze, 2010

chyba w większości FWD jest przód szerszy od tyłu, kwestia jak duże są to różnice.
rasta - Pią 18 Cze, 2010

Ja ma przód szerszy o 4 cm po 2 cm na stronę i prowadzi się kosa. Były obawy, że dystanse pogorszą prowadzeniem ale bic takiego nie odczułem. Wyniki na torze też są obiecujące :D
Loko - Pią 18 Cze, 2010

Tak na prawdę to ta 205 jest tak poskładana z różnych aut, ze teraz to chyba tylko Ty wiesz, ile to ma szerokości przód tył :rotfl: i jak się prowadzi.
Na szybko rzuciłem okiem w dane i 205 GTi to jest 1382 mm/1339 mm, pozostałe modele 1360 mm/1310 mm.
Przód u Ciebie to jest 205 GTi + wahacze z 309 wiec obecnie masz ok 1410 mm z przodu no i pytanie pozostaje co z tyłem, te różnice w danych są przez inną belką w GTi? Jeśli z tyłu masz 1310 mm no to 10 centymetrów to jednak spora różnica przód tył i wypadało by coś podrównać.

k-mart - Pią 18 Cze, 2010

205 gti to kupa.
nigdy wiecej.
nawet sprinter lepiej sie prowadzi.

kubas - Pią 18 Cze, 2010

wezmę miarę i dziś zmierzę hehehe :)
kubas - Pią 18 Cze, 2010

Dobra mam 1410/1340 Czyli 7cm różnicy.
Stf - Pią 18 Cze, 2010

polataj najpierw i wyczuj jak się zachowuje przy większej szybkości. jeśli nie ma denerwujących bokasów a zaciska się fajnie to ja bym z tym nic nie robił... albo wsadził na chwilę dystansa na tył i sprawdził czy jest sens coś w tym kierunku grzebać z belką.
kubas - Pon 21 Cze, 2010

Dobra kolejne pytanie, czy słyszał ktoś o regulowanej długości łącznikach stabilizatora ? Podobno dzięki temu da się ustawić jego wstępne naprężenie czyli generalnie można go utwardzić albo zmiękczyć. Da się ?
Bart - Wto 22 Cze, 2010

kup sobie kilka kluczy płaskich w praktikerze albo obi i naucz się wymieniać olej to pogadamy
Yarko - Wto 22 Cze, 2010

Miniac wcześniej wspomniał o ET, czy zmiana felg z ET45(OEM) na felgi z ET38,5, a tym samym zwiększenie rozstawu kół o 7,5mm na stronę przy tych wartościach będzie na +, na -, czy nie będzie odczuwalnej różnicy ? auto clio sport czyli z tyłu belka.
rasta - Wto 22 Cze, 2010

Na minus - ale to moje zdanie.
Janusz - Wto 22 Cze, 2010

rasta napisał/a:
Na minus - ale to moje zdanie.


ciekawe..... to po co zakładałeś u siebie dystanse?? i jeszcze twierdzisz ze się na nich lepiej jeździ ??


Yarko napisał/a:
Miniac wcześniej wspomniał o ET, czy zmiana felg z ET45(OEM) na felgi z ET38,5, a tym samym zwiększenie rozstawu kół o 7,5mm na stronę przy tych wartościach będzie na +, na -, czy nie będzie odczuwalnej różnicy ? auto clio sport czyli z tyłu belka.



jeżeli o mnie chodzi to ja nie wiem... efekt taki sam jak przy założeniu dystansów.... a podobno pomijając fakt ze łożyska szybciej siadają jest to na plus oczywiście w granicach rozsądku, bo wiekszy rozstaw wpływa korzystnie na stabilność. ale akurat tutaj jestem typowym pseudoekspertem..

GeKo - Wto 22 Cze, 2010

Yarko, to wymyślili panowe z RST i to do wersji ktora z założenia była do napierdalania po zakrętach więc chyba IN +
Stf - Wto 22 Cze, 2010

kubas napisał/a:
Dobra kolejne pytanie, czy słyszał ktoś o regulowanej długości łącznikach stabilizatora ? Podobno dzięki temu da się ustawić jego wstępne naprężenie czyli generalnie można go utwardzić albo zmiękczyć. Da się ?


Trochę tego nie rozumiem... tzn nie kumam jakie jest mocowanie stabi do budy auta. Wydaje mi się że zadaniem jest niwelacja kół wobec siebie a nie wobec budy, buda tylko podtrzymuje stabi w 1 miejscu, no chyba że we francach jest inaczej...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group