qbus - Wto 02 Lut, 2010 u mnie sie nie da przeczytac... menu zlewa sie z tekstem... shit happenskubas - Wto 02 Lut, 2010 u mnie tez skopiowalem sobie do worda saxorulez - Wto 02 Lut, 2010 a na czym przeglądacie?? ja nie mam takich problemówsaxorulez - Wto 02 Lut, 2010 dzięki za miłe komentarze
ostatnio się wczułem w pisanie i sprawia mi to dużo frajdykubas - Wto 02 Lut, 2010 google chromePiTT - Wto 02 Lut, 2010 firefoxstrick - Wto 02 Lut, 2010 operaPiTT - Wto 02 Lut, 2010 może inaczej, pod czym działa? anjas - Wto 02 Lut, 2010 dobra karwa, zdiagnozowałem problem.
To nie kwestia zlej strony tylko za dużych zdjęć wrzuconych do artykułu, które rozjebują artykuł na szerokość, przez co tekst też się rozjeżdża za szeroko i wchodzi pod menu.
Poprawię zdjęcia i powinno być gites.PiTT - Wto 02 Lut, 2010 ino chyżo
saxorulez - Wto 02 Lut, 2010 no właśnie Anjas - ja tu tylko piszę Passenger - Wto 02 Lut, 2010 Dobrze napisane Masz talent, prawie taki jak Gaydek anjas - Wto 02 Lut, 2010 ogarniętekubas - Wto 02 Lut, 2010 anjas to jak możesz to ogarnij pare literówek, podsyłałem je już łukaszowi:
"Znając inżynierów z Renault wiedziałem że nie usiądą na laurach" - spoczną na laurach chyba się mówi
Dodatkowo w połączeniu sworznia z jego uchwytem zastosowan przeguby kulowe w celu zmniejszenia przeciążenia działającego w osi sworznia.
brakuje o przy zastosowano
Jak to wszystko jeżdzi? tu jest ż zamiast źps - Wto 02 Lut, 2010 w ostatni weekend w tym siedzialem. Nie jechalem, wiec wrazenia czysto statyczne:
- wypas kubly w opcji, czy tam w serii w wersji Cup
- naprawde rewelacyjna jakosc materialow
- masakrycznie zla widocznosc do tylu po skosie - martwy punkt wielkosci Ikarusa
- waski otwor zaladunkowy bagaznika
- mi srednio pasuja mocno pochylone wskazniki - cos jak kiera w clio
Wyglad zewnetrzny dla mnie za bardzo bulwarowy. Takie bardziej TT niz hothatch.