saxorulez - Śro 24 Lut, 2010 Temat postu: VW wraca do BTCChttp://www.hothatch.org/i...d=130&Itemid=42PGmaster - Śro 24 Lut, 2010 A czemu mk5 a nie 6?KarQ - Śro 24 Lut, 2010 Słyszałem (nie wiem na ile w tym prawda), że zespół Milltek miał wprowadzić mk6, ale przypadkiem zobaczyli na jutpie filmik, jak niejaki pgmasta atakuje winkiel i postanowi wziąć mk5.
CHRZANEK - Śro 24 Lut, 2010
PGmaster napisał/a:
A czemu mk5 a nie 6?
Bo mk6 nie skreca.M - Śro 24 Lut, 2010 w mk6 jeszcze nie rozpracowali programusaxorulez - Śro 24 Lut, 2010 ale to 2.0 NA wiec chyba jakaś konstrukcja customCHRZANEK - Śro 24 Lut, 2010
saxorulez napisał/a:
ale to 2.0 NA wiec chyba jakaś konstrukcja custom
Być może silnik z GTI Mk III ...saxorulez - Śro 24 Lut, 2010 albo z USandA bo tam chyba jest silnik 2.0 NAszymlorek - Śro 24 Lut, 2010 To jest zespół przy współpracy lokalnych dealerów w UK czy zespól wspierany przez Volkswagen Motorsport?Anonymous - Śro 24 Lut, 2010 Francuska skrzynia - będzie skręcać Janusz - Śro 24 Lut, 2010 tak czy siak ponad 140 kuni z litra N/A jak dla mnie szokCHRZANEK - Śro 24 Lut, 2010
saxorulez napisał/a:
albo z USandA bo tam chyba jest silnik 2.0 NA
Ten silnik był też w Golfie Mk4 ale to jest 8V i ma 115KM
Dół ten sam co w GTI Mk3Anonymous - Śro 24 Lut, 2010
Janusz napisał/a:
tak czy siak ponad 140 kuni z litra N/A jak dla mnie szok
Golf Kuchara 10 czy 11 lat temu też miał 280 - 290KM.qbus - Śro 24 Lut, 2010 Megane Maxi w top spec wg Janusza miala 360 KMAnonymous - Śro 24 Lut, 2010
qbus napisał/a:
Megane Maxi w top spec wg Janusza miala 360 KM
Nie chciałem tego pisać,bo znowu jakiś hondziarz ,by wyleciał ze swoimi biednymi 120 końmi z litra