Www.hothatch.org - Testy układów dolotowych w Clio 172/182
saxorulez - Czw 06 Maj, 2010 no właśnie się nie da..
walczę z tym..
zapewne się da ale mi nie wychodzibizon - Czw 06 Maj, 2010
martin.h napisał/a:
Można coś zrobić aby menu nie wjeżdżało na tekst?
o to tokaziu1985pn - Czw 06 Maj, 2010 saxorulez, coś nie wyszło menu zasłania artykuł saxorulez - Czw 06 Maj, 2010 serio.. czego nie powiecie
musicie poczekać na anjasa - on to ogarnie jutro bo mnie to przerasta technicznie
miłęj lektury dolnej połowy artykułu kaziu1985pn - Pią 07 Maj, 2010 tak teraz patrze a nie miał być jeszcze testowany seryjny z ITG ??leon - Pią 07 Maj, 2010 nie nie miał być .. o wynikach samej wkładki ITG dużo wiemy z UK (co prawda tam byl testowany Pippercross ale to raczej podobnej maści sprawa) przyrost 1,5 Km i 4 Nm
mam pytanie czy zdjęcie mojego wozu specjalnie jest dwukrotnie na początku - tzn to jest to samo zdjęcie i to mnie dziwi no i tekst na końcu wyświetla mi się w czerni - tak ma być ?
no i najważniejsze dobrze w końcu móc się podzielić zdobytymi informacjami i wynikami GeKo - Pią 07 Maj, 2010 Brakuje, jeszcze 2 fotek z pomiarów z poprawkami i tekst na dole zczerniał , ale to już ścignę Anjasa jutro.
Leon z tego co pamiętam, to była wkładka K&N i przyrost 0,4KM.kaziu1985pn - Pią 07 Maj, 2010 leon, tylko że wiadomo ile testy z UK są warte no dobrze część testów.anjas - Pią 07 Maj, 2010 Zaraz to ogarne, bo widzę, że coś się popierdzieliło.
Widzę, że ktoś dobrze namieszał anjas - Pią 07 Maj, 2010 Łokej, ogarnąłem. Artykuł jest pod linkiem:
Niestety jak się wejdzie po prostu na hothatch.org to są widoczne 2 artykuły (nowy i stary). Prośba do Łukasza o usunięcie tego wrzuconego wcześniej, bo jest zablokowany i ja nie mogę go usunąć.
Artykuł musiałem wrzucić od nowa, ale starałem się skopiować wszystko tak jak było w pierwszej wersji. Jak będą uwagi to dajcie znać, będziemy poprawiać Nath - Pią 07 Maj, 2010 Ladny test, mam u siebie jeden z ukladow i w sumie ten dolek jest malo odczuwalny ale kopniecie po 4.5k-5k rpm juz sie czuje przynajmniej dzwiekowo, no i tak jak napisane w artykule zalezy kto co potrzebuje (mi by sie przydalo krotsze przelozenie by trzymac ciagle gorny zakres) a tak z innej beczki, bezpieczne jest krecenie seryjnego dolu do 7700rpm ? czy cos w tym aucie bylo "lizniete" ?TOXIC - Pią 07 Maj, 2010 Bardzo ładny artykół ładne foteczki i wykresiki. Ale kto to w ogóle jest ten ITG ??
Nath, 8200 to taka teoretyczna granica seryjnych gratów, Ja od roku jeżdżę do 7800 i wszystko gra.pit - Pią 07 Maj, 2010 Jak dla mnie wypas. Zabrakło mi jednak simoty w teście. A liczyłem na to.
http://filtry.simota.home...uemart&Itemid=1Yarko - Pią 07 Maj, 2010 bardzo fajny test, myślę że spokojnie dałoby się wygładzić ten dołek, bo jednak taki spadek w środkowym zakresie w dupowozie to niezbyt ekskluzywna opcja...GeKo - Pią 07 Maj, 2010 Silnik jest seryjny więc 7800 to górna granica na której może pracować hydraulika. W praktyce przeważnie kręci się motor do 7500, powyżej i tak skrzynia nie chce obsługiwać tych obrotów, chyba że trafi się idealnie w odcinkę ze zmianą biegu.
Dołka w trakcie jazdy się nie wyczuwa, dopóki 2 auta w takim podobnym setupie nie staną na kresce, z rolki.
pit, Ta simota była badana podczas jednego z brytyjskich testów, wypadła gorzej od serii w całym zakresie jeśli dobrze pamiętam. Dlatego zrezygnowaliśmy, podobnie ze wszelkich układów mających otwarty stożek pomiędzy aku a blokiem silnika. Tak głównie wyglądał brytyjski test i wszystkie rozwiązania oprócz K&N57i (w peaku chyba 1KM) z osłoną termiczną, poniosły sromotną porażkę.
Yarko Dołek nam się udało wygładzić. Jest już dodany ostatni wykres dodany po wygładzeniu.