To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Www.hothatch.org - Testy układów dolotowych w Clio 172/182

pit - Pią 07 Maj, 2010

Aha to nie wiedziałem.
bizon - Pią 07 Maj, 2010

przeczytalem, zacna robota, mam jedynie sugestie, zeby np na koncu artykulu zalaczyc np linki do wykresow w wiekszych rozdzialkach.
GeKo - Pią 07 Maj, 2010

bizon, Mój błąd bo wszystkie pliki które tworzyłem, zapisałem od razu do rozmiaru strony :/ , ale po powiększeniu da się odczytać wszystko, tyle że jakościowo to nieładnie wygląda.
kubas - Sob 08 Maj, 2010

Super test ! To jest ciekawa sprawa że firmy produkujące doloty trzepią na tym grubą kasę nawet powyżej 1000zł za zestaw a w rzeczywistości chuja daja :rotfl:
M - Sob 08 Maj, 2010

No tylko ITG dał jakikolwiek zysk w uzytecznym zakresie.

Ja zawsze mówie że inżynierowie którzy projektują doloty mają wiekszą wiedze niż tuningowi producenci.

GeKo - Sob 08 Maj, 2010

ITG dał, ale też nie w gotowej wersji tylko trzeba było trochę nad nim popracować, żeby nie było dołka. Pewnie gdyby pracować nad każdym dolotem dałoby się w ten czy inny sposób coś osiągnąć. Cieszę się że się podoba.
Tak w ogóle to chciałbym podziękować leonowi za udostępnienie fury i pomoc na hamowni oraz Toxicowi za obróbkę danych w excelu, bo to kawał roboty był.

strick - Sob 08 Maj, 2010

A gdzie podziekowania dla tych, co wspierali Was na miejscu duchowo? :D
TOXIC - Sob 08 Maj, 2010

w przypadku dolotów ITG i puszki V6 jest jeszcze pole manewru. Można regulować długość dolotu przed i za puszką. Wtedy można powiedzmy "mechanicznie dostroić" układ do tego co siedzi w ECU auta. Reszta tego nie umożliwia wiec póki nie dłubniemy elektroniki, w czesci przypadkow dostaniemy jedynie ładny dzwiek :) Co nie znaczy ze trzeba je od razu spisac na straty.
Sam eksperymentowałem z tymi długościami i jakie było moje zdziwienie kiedy wyszło że zeszłoroczny setup a la "odkurzacz" z woltem w halogenie jeździ gorzej niż setup zimowy (stąd pewnie ostatni pomiar tylko na 175KM)

kubas - Sob 08 Maj, 2010

Fajnie że napisaliście o warunkach atmosferycznych że wpływają na moc itd, dlatego pewnie samochody w UK są mocniejsze na wykresach.
wasq - Pon 10 Maj, 2010

TOXIC napisał/a:

Sam eksperymentowałem z tymi długościami i jakie było moje zdziwienie kiedy wyszło że zeszłoroczny setup a la "odkurzacz" z woltem w halogenie jeździ gorzej niż setup zimowy (stąd pewnie ostatni pomiar tylko na 175KM)


jak wreszczie sie zbiore na hamownie to zrobie dwa pomiary z krotka rurka i dluga rurka :P

i zobaczymy :)



PS>

BARDZO FAJNY TEST

Super ze sie komus chialo tyle napracowac !!

GeKo - Pon 10 Maj, 2010

wasq,
Pamiętaj tylko że po zmianie dolotu musisz mieć ze 2-3 pomiary minimum.

wasq - Pon 10 Maj, 2010

a jakbym po pomiarze przejechal sie kawalek i wrocil to nie bedzie to sami ?????
GeKo - Pon 10 Maj, 2010

to tak OK :) tylko znajdź hamownie gdzie nie będą marudzić na rozpinanie auta w te i we wte.
Janusz - Wto 11 Maj, 2010

GeKo napisał/a:
to tak OK :) tylko znajdź hamownie gdzie nie będą marudzić na rozpinanie auta w te i we wte.

a nie mogą mu dać 5 minut na to żeby sobie "pojeździł" po rolkach bez pomiaru ??

GeKo - Wto 11 Maj, 2010

przez 5minut to wiesz jaka sauna się tam zrobi :D jak mu po tym wypluje 100KM to będzie dobrze ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group