To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Ogłoszenia komercyjne - Baran auto serwis - klatki bezpieczeństwa

Anonymous - Pią 23 Kwi, 2010

Janusz napisał/a:

proste!! siada taki włascicel francuza na prawy do eMa... i mysli:
- "pfff to je honda to nie może skręcac"
pierwsza prosta, zblizaja sie do zakrętu eM nie odpuszcza koleś mysli: "kuref, przecież to honda, nie skręciiiiimy..."
eM lekko zwalnia wchodzi w zakręt... i bach.... koleś na prawym już mokre gacie.... Proste


no no no , no to o tym mówie :lol2:

Janusz - Pią 23 Kwi, 2010

Gołąb napisał/a:
no no no , no to o tym mówie :lol2:


to źle się wyraziłeś chyba, przynajmniej ja inaczej odebrałem Twoją wypowiedź


podlizujesz sie bo chcesz być niebieski tak ??

Anonymous - Pią 23 Kwi, 2010

Ad. 1 : Tak
Ad. 2 : Nie , podlizuje sie :)

Bart - Sob 24 Kwi, 2010

Janusz napisał/a:
podlizujesz sie bo chcesz być niebieski tak ??



Tomcat - Sob 24 Kwi, 2010

Geko, a masz może zdjęcie jak wygląda najlżejsza możliwa klatka do Saxo zgodna z załącznikiem J, homologacją i czym tam jeszcze trzeba ?
GeKo - Sob 24 Kwi, 2010

CHRZANEK napisał/a:
Bo kilka rur w tylnej części wydaje mi się niezgodnaz załącznikiem "J" ale ważniejsza jest homologacja i stad moje pytanie.


wg załącznika, choć pewności nie mam, bo gdzieś tam homologacja się szwędała, a co wydaje Ci się niezgodne?

Tomcat, Nie wiem w którym roku było saxo homologowane, do tego trzeba odnieść minimum jakie wtedy obowiązywało. Sczegółowo jest to wyjaśnione tutaj, choć zajmuje trochę czasu ogarnięcie tego.
TUTAJ

GeKo - Wto 31 Sie, 2010

Specjalnie dla eM'a klateczka z jajka ;D






Mick - Śro 01 Wrz, 2010

Grzesiu, jeszcze cenę takiej przyjemności do jajka podaj :)
GeKo - Śro 01 Wrz, 2010

praktycznie taka sama jak do 106 jeśli dojdzie krzyż na dachu i przebicia do kielichów, czyli 2,5k z obspawaniem budy.
CHRZANEK - Śro 01 Wrz, 2010

Cena mistrz - w wawie o takiej klatce za 2,5K to mozna co najwyżej pomarzyć.

Osobiście odwrotnie bym zrobił element przekatny między tylnymi podporami - tak jak ma Przem 106:


i inaczej bym wzmocnił połączenie krzyża w drzwiach (nie po bokach tylko od góry i od dołu).

GeKo - Śro 01 Wrz, 2010

CHRZANEK, Wiem że mamy różne podejścia do tylnych wzmocnień. Natomiast element przekątny jest. Tylko na głównym pałąku dołożony jest krzyż z blachami jak w w clio S1600. Co do blach w krzyżach na drzwiach, klient sam wybiera gdzie chce, ostatnio w jakimś AXie szły właśnie góra dół :) .
GeKo - Śro 01 Wrz, 2010

Zdjęcia ze strony ZGR.org
Citroen AX GTI wykonanie Piotr Baran



CHRZANEK - Śro 01 Wrz, 2010

O własnie :)

AX jest zrobiony "po mojemu" :D :D :D

Ja nie mówie że w hondzie jest żle, bo i jedno i drugie rozwiązanie jest przepisowe.

Tyle że tak jak jest w AXie jest IMHO lepsze i mocniejsze.

GeKo - Śro 02 Mar, 2011

Kolejne jajeczko :)




CHRZANEK - Śro 02 Mar, 2011

Bardzo fajna kombinacja wzmocnień podpór tylnych oraz dachu - a'la french kit-car.

Chyba to jest lżejsze rozwiązanie niż krzyż z tyłu + krzyż w dachu ???



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group