To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Koni Sport Apex czy 1130

The Mc - Pią 16 Cze, 2006
Temat postu: Koni Sport Apex czy 1130
Hi, hello how r u all- fine thx
Musze sie zajac zawieszeniem w moim civiciu. Obecenie Smigam na sprezynach OMP (-40) i armortyzatorach b8 - zeby sie nierozpisywac powiem ze jest poprostu za twardo. Dlatego przymierzam sie do zestawu Koni z mozliwoscia regulacji.

I teraz pytanie takie.. co polecacie? Mam 3 mozliwosci -
1) Sprzedaje swoje zawieszenie i kupuje Koni sport 1130 (sprezyny+amorki z regulacja)
2) Zostawiam stare sprezyny OMP i dokupuje same amorki Koni z regulacja
3) Kupuje zestaw sprezyn Apex z amorkami Koni (JapanCars tuning maja taka oferte)

PiTT - Pią 16 Cze, 2006

to i ja się dołącze z pytaniem:
mam obecnie coś takiego:
przód - eibach + bilstein b6
tył - bilstein b6
chciałbym opuścić lekko tył żeby był na równi z przodem, ale nie chce ruszać belki
są podobno amorki z regulowaną wysokością, czy dzięki nim da się skutecznie obniżyć tył?

Prezesiak - Pią 16 Cze, 2006

Ja mam zestaw KONI ten 1130, wiec na najblizszym spocie mozesz pojezdzic i sprawdzic czy Ci sie podoba :)
Loko - Pią 16 Cze, 2006

The Mc, a moze po prostu zostawaisz spręzyny które masz i zmienisz charakterystyke amora na miększą. Podobno z bilsteinami da sie to zrobić. Zerkopol w warszawie robi cos takiego.
The Mc - Pią 16 Cze, 2006

Loko wlasnie myslalem tez o tym - to wszystko zalezy niestety od $
Rzecz w tym ze ja u siebie z przodu mam juz zurzyte amorki - b8 mam z tylu - Wiec jezeli mialbym przerabiac te Bilsteina to i tak musze kupic zestaw na przod (cena 550zl) no i je przeobic (koszt?) - i niewiem czy nielepiej kupic same amorki Koni z ta regulacja..

Prezesiak ty mi sie niechwal zawieszeniem tylko powiedz mi co robic :p :P

k-mart - Sob 17 Cze, 2006

PiTT napisał/a:
to i ja się dołącze z pytaniem:
mam obecnie coś takiego:
przód - eibach + bilstein b6
tył - bilstein b6
chciałbym opuścić lekko tył żeby był na równi z przodem, ale nie chce ruszać belki
są podobno amorki z regulowaną wysokością, czy dzięki nim da się skutecznie obniżyć tył?


nie bedzie dobrze jesli nie opuscisz belki. Mimo krotkich amorkow z tylu (koni, ustawiane w sztywnosci) w moim clio opuscilem belke za pomoca takich "pretow" wkrecanych w belke (nie wiem jak to po polsku :D ), tak wygladaja
Majac te prety w belce, bardzo latwo ustawiasz sobie poziom tylu. Niestety trzeba tez dolozyc specjalne sprezyny do tych pretow, przez co cala ta sprawa ustawiania tylu byla b kosztowna :571:
Kiedys gdzies w necie widzialem opis opuszczania tylu w R19, jesli znajde to wstawie :)

Anonymous - Sob 17 Cze, 2006

Ja ze swojej strony moge powiedziec jak to wyglada w pugu 306. Nieda sie obnizyuc auta bez zmian w belce. Pozniewaz tam role sprezyn odgrywaja drazki skretne i trzeba je poprostu przelozyc na wielowypuscie o 1 zabek. Amortyzatory jak maja regolacje to tylko twardosci a nie wysokosci.
k-mart - Sob 17 Cze, 2006

kubag napisał/a:
drazki skretne

thx ziom, tego slowa mi brakowalo :P Wymieniajac na A- lub N-grupowe drazki, ustawiasz sobie tyl kiedy chcesz :)

Niemy - Sob 17 Cze, 2006

czyli z tymi drazkami mozna latwo i szykbko zmieniac wysokosc tylnego zawieszenia tak?

a sa takie drazki do VTS'a? i jaki jest mniej wiecej ich koszt?

106 - Sob 17 Cze, 2006

w vts zeby obnizyc tyl nie trzeba zmieniac od razu drazkow..
wystarczy obnizyc na belce. 1 zabek to okolo 3 cm.

chyba tylko w rajdach zaklada sie inne drazki na asfalt,
a inne na luzne nawierzchnie - maja inna sztywnosc
i charakterystyke, a na ulice to nie spotkalem sie zeby
ktos zmienial - o chyba ze masz belke z np. 1.0 to
wtedy pasuje zmienic : )

Anonymous - Sob 17 Cze, 2006

Tak zgadzam się z chłopakami.
Wystarczy na wieloklinie przestawić i autko mozna albo obnizyć albo sobie podnieść.
Trzeba tylko uważać żyby zrobić to tak samo na obudrążkach bo inaczej autko będzie krzywo stało. :570: VTS według mnie ma odpowiednią sztywność drązków. mozna kombinować z amorkami( siłę dobicia i odbicia)

Anonymous - Nie 18 Cze, 2006

cala operacja obnizania i podwyzszania na belce we francuzach trwa ok 30-40 minut.przerabialem ten temat juz wiele razy :D mozna dac tak jak pisai poprzednicy inne drazki.a co do amorkw to patrzyles np na Spaxy??
Anonymous - Nie 18 Cze, 2006

30-40 min jak masz warunki i wprawę.
106 - Nie 18 Cze, 2006

i nie zapieczone gwinty....
Loko - Nie 18 Cze, 2006

... i 2 razy tyskie :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group