To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - EVO IX vs SL 500 :)

Bad-i - Wto 27 Cze, 2006

chayenne napisał/a:
Bad-i, rozmawialem z Adamem Tuszynskim, ze GT340 mozna zrobic za okolo 12-13 tysiecy... ale nie wiem jak z gwarancja :)

jestem ciekaw jaka cene moglbys dostac :) a raczej mi zalatwic :)


jezeli robisz GT u Tuszynskiego to nie tracisz gwarancji na tym polega caly bajer.
Zapytam dobrego znajomego Adama Tuszynskiego i dam ci znac na PW.

Anonymous - Wto 27 Cze, 2006

dzieki Bad-i.

ale mozna robic u Tuszynskiego GT i miec bez gwarancji :)

anjas - Wto 27 Cze, 2006

chayenne napisał/a:
ale mozna robic u Tuszynskiego GT i miec bez gwarancji :)


można, ale to kosztuje extra pięć stówek ;)

Anonymous - Wto 27 Cze, 2006

a nawet zeby bylo fajniej, to slyszalem ze moga zrobic i 375 :)
k-mart - Wto 27 Cze, 2006

Bad-i napisał/a:

Jakos nigdy nie sadzilem ze te tylne napedy moga sie tak zbierac a przeciez sa i o wiele szybsze

ja sadze ze niektorymi RWD da sie pojechac lepiej niz 4x4, oczywiscie ogarniajac te fury. mam na mysli n.p. m3 e46 w porownaniu do n.p. rs4, sti, evo

dzik - Wto 27 Cze, 2006

po starcie rwd i fwd ma istotna przewage nad 4x4, z kazdym biegiem wieksza
Anonymous - Wto 27 Cze, 2006

dzik napisał/a:
po starcie rwd i fwd ma istotna przewage nad 4x4, z kazdym biegiem wieksza

dlatego ze w układzie 4x4 są większe opory układu przeniesienia napędu( straty mocy na kołach). He he ale troszję wilgoci na drodze i Lancer odchodzi jak chce. :570:

Anonymous - Wto 27 Cze, 2006

szymon napisał/a:
dzik napisał/a:
po starcie rwd i fwd ma istotna przewage nad 4x4, z kazdym biegiem wieksza

dlatego ze w układzie 4x4 są większe opory układu przeniesienia napędu( straty mocy na kołach). He he ale troszję wilgoci na drodze i Lancer odchodzi jak chce. :570:


a ze w polsce ladna pogode mamy rzadko.. :) heheeh

Anonymous - Wto 27 Cze, 2006

chayenne napisał/a:
a ze w polsce ladna pogode mamy rzadko.. heheeh

wiesz co chayenne biorąc pod uwage mozliwości Lancera jego trakcję, elastycznosć silnika, przyspieszenie, i możliwości doskonałego napędu 4x4 , to na Polskich-Warszawskich dziurawych drogach raczej nie bedziesz miał konkurencji( no chyba ze STI).pod warunkiem ze opanujesz tego potwora- co pewnie nie jest takie proste :572:

Anonymous - Wto 27 Cze, 2006

prosto nie jest... troszke szarpie przy zmianach biegow...
kierownica sie malo kreci.. dziwne uczucie...
gaz bardzo czuly...
sprzeglo szybko lapie...

inaczej zupelnie sie jezdzi .... ale duzo fajniej :)

dzik - Wto 27 Cze, 2006

hehe, jak jest mokro to sie nie scigam, nie ma to sensu.
na sniegu, z oskami bardzo chetnie, zapinam asr gaz do dechy i jest fajnie :D

a na suchym 4x4 trzeba umiec jezdzic, to nie takie proste latwo ruszyc, latwo zrobic zabe wiec trzeba bedzie pocwiczyc

Loko - Śro 28 Cze, 2006

Ale ile radosci to daje jak już sie dobrze ogarnie :) samo patrzenie na 4x4 jezdżace po mokrych zakrętach to przyjemność :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group