Jaco - Pon 06 Gru, 2010 Temat postu: budowarajdowek.plO FIRMIE
Firma powstała z pasji do motorsportu, a w szczególności do rajdów samochodowych. Zajmujemy się przygotowaniem samochodów do sportu oraz ich serwisowaniem i obsługą podczas zawodów.
Budujemy profesjonalne klatki bezpieczeństwa, na które wystawiamy certyfikat zgodności z aktualnymi przepisami FIA. Nasz spawacz posiada wszystkie wymagane uprawnienia do spawania klatek bezpieczeństwa metodą MAG lub TIG. Gięcie rur wykonujemy na beztrzpieniowej giętarce, która zapewnia najwyższą jakość obróbki i powtarzalność, co skutkuje bardzo dobrym dopasowaniem konstrukcji klatki do wewnętrznego obrysu nadwozia.
Jesteśmy także producentem rozpórek zawieszenia do różnych modeli samochodów. Posiadamy gotowe wzory rozpórek lub wykonujemy je na zamówienie według pomysłu klienta.
OFERTA:
* budowa klatek bezpieczeństwa
* kompleksowe przygotowanie nadwozia do sportu
* przeróbki zawieszeń, układów hamulcowych i paliwowych
* płyty ochronne pod silnik i podwozie wykonane z duraluminium lub kompozytu
(kewlar, carbon, laminat)
* montaż akcesoriów sportowych (fotele kubełkowe, system gaśniczy, wyłącznik prądu itp.)
* sportowe układy wydechowe ze stali nierdzewnej
* flokowanie desek rozdzielczych i innych elementów
* rozpórki zawieszenia dolne i górne
* projekty oklejenia i ich realizacja
* serwisowanie samochodów podczas zawodów
* transport samochodów
w najbliższym czasie wrzucę orientacyjne ceny na klatki i płyty pod silnik.Jaco - Pon 06 Gru, 2010 Danke. qbica - Pon 06 Gru, 2010 Polecam chłopaków jak najbardziej, robią kawał dobrej roboty Meehow - Pon 06 Gru, 2010 Jest mój złotek w galerii i jego decha Jaco - Wto 07 Gru, 2010
qbica napisał/a:
Polecam chłopaków jak najbardziej, robią kawał dobrej roboty
No właśnie napisze jeszcze takie moim zdaniem ważne info, większość pracy wykonuje Janusz Cieślar, który ukończył ATH w Bielsku-Białej na Wydziale Budowa Maszyn i Silników czyli dokładnie wie co się dzieje z danym kawałkiem metalu podczas gięcia czy spawania co w dużym stopniu wpływa na jakość jego pracy.
Co do gięcia, to już wiele razy zbierałem szczękę z ziemi, pałąki główne i boczne (jeśli pozwana na to konstrukcja nadwozia) są tak spasowane, że do połączenia np z bocznym słupkiem wystarczy spaw..
Aktualnie na warsztacie stoi Evo 8 was79 - Wto 07 Gru, 2010 porno motoryzacyjne - czerwona delta
lata to gdzieś w Polsce?Jaco - Wto 07 Gru, 2010
was79 napisał/a:
porno motoryzacyjne - czerwona delta
lata to gdzieś w Polsce?
Jeździ jeździ, ale jako autko do zabawyJaco - Sob 11 Gru, 2010 Dzisiaj garaż opuściło Evo VIII, max rozbudowana klata, obspawanie nadwozia, mocowanie na kobyłki + same kobyłki, mocowania foteli i pasów, docinanie deski..
Fotki środka powinny być wieczorem w galerii na stronce..
Uploaded with ImageShack.usJanusz - Nie 12 Gru, 2010 na jakich rejestracjach to jest?? bo "maszynydodrewna" są całkiem niedaleko mnie martin.h - Nie 12 Gru, 2010 Firma Damiana Gielaty więc wiadomo kogo to auto qbus - Nie 12 Gru, 2010 "Car-folie.pl" odradzam i ostrzegam, gosc do dzisiaj wisi nam kase za rajd Krakowski, kretacz i oszukista.
Janusz Maszyny do drewna to chyba blizej mnie niz Ciebie Jaco - Nie 12 Gru, 2010
martin.h napisał/a:
Firma Damiana Gielaty więc wiadomo kogo to auto
Firma tak, ale autko chyba kogoś innego...
qbus napisał/a:
"Car-folie.pl" odradzam i ostrzegam, gosc do dzisiaj wisi nam kase za rajd Krakowski, kretacz i oszukista.
Nie wiem, nie znam ale Evo było bardzo ładnie oklejone, lakier ma czarny qbus - Nie 12 Gru, 2010 No Honde tez ladnie okleil ale potem juz nie zachowal sie tak jak bylo umawiane.
Ten Lancer chyba jechal ostatnia impreze WRT i napewno nie startowal nim wtedy Gielata.martin.h - Nie 12 Gru, 2010 W takim razie szkoda bo już myślałem, że szykuje się jakiś powrót.rasta - Wto 14 Gru, 2010 Chętnie nawiążę współprace odnośnie flokowania deseczek