To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [WRC] 2011 WRC, IRC, ME itp..

Jaco - Pią 24 Gru, 2010
Temat postu: [WRC] 2011 WRC, IRC, ME itp..
rallyonline.pl napisał/a:
2059.77 km będzie liczyć całkowita długość trasy Rajdu Szwecji 2011. Jeśli pominiemy Rajd Safari, który był traktowany na specjalnych zasadach, tak długiej imprezy nie było od 1997 roku, gdy FIA ostro ograniczyła format imprez.

Teraz jednak federacja idzie w drugą stronę i Jean Todt na pewno z przyjemnością zapoznał się z harmonogramem imprezy. Wydłużenie całej trasy nie przełożyło się jednak proporcjonalnie na przyrost ilości kilometrów oesowych. Odcinki specjalne (350 km) stanowią tylko 17% trasy. W piątek, gdy w programie jest odcinek specjalny na terytorium Norwegii, załogi pokonają aż 661 km dojazdówek.

Serwis znajduje się Hagfors a park zamknięty w Karlstad - i każdego poranka oraz wieczora załogi będą musiały zaliczyć z tego powodu po 85 km. W piątek pierwsza załoga wyjeżdża z parku zamkniętego o 6:00, a powraca do niego o 21:10.


o_O

Widać, że Jean Todt wdraża swoją wizję w życie... Moim zdaniem bez sensu, od jakiegoś czasu FIA wprowadza różne przepisy, żeby jakoś ograniczyć koszty itp.. a tu nagle pojawia się 1700 km dojazdówek podczas jednego rajdu...

Janusz - Sob 25 Gru, 2010

Jaco napisał/a:
Widać, że Jean Todt wdraża swoją wizję w życie... Moim zdaniem bez sensu, od jakiegoś czasu FIA wprowadza różne przepisy, żeby jakoś ograniczyć koszty itp.. a tu nagle pojawia się 1700 km dojazdówek podczas jednego rajdu...


masakra...... nieziemska męczarnia...

CHRZANEK - Pon 27 Gru, 2010

Ile litrów "Rocket Fuel" pójdzie niepotrzebnie w atmosferę...
Nie myślą o ekologii, wogóle nic a nic...

Gaydek - Śro 05 Sty, 2011

Cytat:

MINI WRC Team announce new driver Dani Sordo.


* 05.01.2011
* Press Release
* UPDATE

Banbury/Munich, 05.01.2011. Spanish driver Daniel “Dani” Sordo will strengthen the new MINI WRC Team in the 2011 FIA World Rally Championship. He will team up with Kris Meeke (GB) when MINI makes its return to rallying with the MINI WRC this coming season.



“There has been a great deal of excitement surrounding MINI’s return to the WRC, so to be part of this new team is a fantastic opportunity for me,” says the 27-year-old Sordo. “I’m sure MINI has a big future in the sport. I’m looking forward to working with Kris Meeke, having completed a very successful test with him in Sardinia last November.”



Dr Wolfgang Armbrecht, Senior Vice President Brand Management MINI, says: “Both Dani and Kris fit well with the MINI brand, and can offer the MINI WRC programme not only experience and speed but also the right chemistry we need to build the team.”



“Dani may only be 27, but he is already one of the most experienced drivers in the WRC and has been competing at the very highest level for the last five years,” says David Richards, Chairman of Prodrive. “I believe with the new MINI WRC and in the right environment, he can now take the next step and add to his 29 podiums with victories on WRC events and become
a challenger for a WRC title.”



Dani Sordo is an experienced and successful WRC contender, having participated in the championship since 2003 and driving in the same team as Sébastien Loeb for several seasons. He is a former Junior World Rally Champion, and to date in the WRC has secured an impressive 29 podium finishes and 102 stage wins.



Sordo began his career in motocross when he was 12 years old, achieving success also in hillclimbing, karting and touring cars. He first drove in a WRC event at the Rally Catalunya, the Spanish round of the series, in 2003 in a Mitsubishi Lancer Evo VII, finishing 18th overall. He won the Spanish Junior Rally Championship that year, and retained the title in 2004, while gaining further international experience at WRC rounds in Argentina, France and Spain.



After clinching the Junior World Rally Championship title in 2005, Sordo then joined the Kronos Total Citroën World Rally Team in 2006 when he was first paired with Loeb. Sordo finished the 2006 season with four podium places, 49 points and fifth overall in the Drivers’ Championship. He has driven for the Citroën Total World Rally Team since 2007, and while in the WRC has achieved a total of 17 second place finishes, taking the third step of the podium 12 times.



In 2007, Sordo finished fourth in the WRC Drivers’ Championship, was placed third in the standings in 2008 and 2009 and finished the 2010 season fifth overall. In 2011, the MINI WRC Team will enter at least six WRC events which will give Sordo and his co-driver Diego Vallejo the chance to work closely with the Banbury, UK-based, Prodrive outfit responsible for preparing the MINI WRC.





Daniel Sordo fast facts.

Born: 2nd May 1983/Torrelavega, Cantabria (ES)

Nationality: Spanish

Residence: Puente San Miguel, Cantabria (ES)

Website: www.danielsordo.com

Marital Status: Single

Co-driver: Diego Vallejo (ES)


FIA WRC career highlights.

2003 Spanish Junior Rally Champion

2004 P-WRC outings (Group N Mitsubishi Lancer)
Spanish Junior Rally Champion

2005 J-WRC Champion (Citroën C2) and Spanish Champion

2006 World Rally Car debut (Kronos Citroën)
5th place WRC Drivers' Championship, four podiums

2007 4th place WRC Drivers' Championship (Citroën), seven podiums

2008 3rd place, WRC Drivers' Championship (Citroën), six podiums

2009 3rd place WRC Drivers' Championship (Citroën), seven podiums

2010 5th place WRC Drivers’ Championship (Citroën), five podiums


FIA WRC statistics.

First WRC rally: 2003, Rally Catalunya

WRC starts: 84

Podium places: 29

Stage wins: 102

Total points: 393





For further information please contact:

Heike Bartsch, BMW Corporate Affairs, Sports Communications, MINI WRC,
Office: +49 (0) 89 382 33115, Mobile: +49 (0) 176 601 33115, heike.bartsch@mini.com

Ben Sayer, Prodrive Ltd.,
Office: +44 (0) 1295 754320, Mobile: +44 (0) 7785 575053, bsayer@prodrive.com

106 - Śro 19 Sty, 2011

na eurosport 2 wlasnie startuje relacja z monte POOOLEECAM

edit mikelsen wlasnie strzelil - zmiana kola i jedzie dalej

i jeszcze wyniki online - http://www.ewrc-results.com/final.php?event=2217

qbus - Śro 19 Sty, 2011

Sarrazin z Haninenem pozamiatali, wlaczam nagrywanie na dekoderze ide zalatwic co mam zaaltwic jak wroce wieczorem to nic nie czytam o rajdzie tylko najpierw ogladam :)
106 - Śro 19 Sty, 2011

masakra przyjechac w 0.5 sek na prawie 40 km...

peter ladne baty zebral :D

jarek-malopolska - Śro 19 Sty, 2011

Niech Bryan utwardza set-up i wjezdza do TOP3 :faja:
qbus - Śro 19 Sty, 2011

Cytat:

A ja jak bedzie snieg to stawiam na Haninena :)


Mój post z 7 grudnia... może śnegu nie ma a Fińczyk i tak zamiata :D

106 - Śro 19 Sty, 2011

przy takiej pogodzie i biorac pod uwage ze pierwsza oska jest na 15tym w generalce
mozna GDYBAC ze kubica w s1600 mialby realna szanse byc w 10tce generalki

solberg sie rozkreca... juho chyba nie bedzie mial sobie rownych w swrc (dobrze
ze kosciuszko przechodzi do pcwrc). po buffierze spodziewalem sie wiecej.....
bardzo podoba mi sie jazda delecoura... z onboardow widac ze jest nie wjezdzony,
za bardzo pare razy redukowal....ale za to fajnie sklada sie w zakrety. mistrz.

162km/h to troche za mala vmax w pugach... zastanawiam sie czemu pezot
nie zmienil skrzyni na odrobine dluzsza. w 20 minut to w polsce zmieniaja
wiec co dopiero fabryka.

zobaczymy co bedzie jutro :]

k-mart - Śro 19 Sty, 2011

Jak tam Holek sobie radzi w JWRC?
Anonymous - Śro 19 Sty, 2011

w necie da się gdzies obejrzec??
106 - Śro 19 Sty, 2011


qbus - Śro 19 Sty, 2011

Stawka by byla nawet wyrownana gdyby nie Haninen :) nieco ponad minuta roznicy miedzy 2 a 8 po 120 km oesowych pokazuje ze rywalizacja mogla by byc calkiem wyrownana :D Rajd dopiero sie zaczal jeszcze sporo sie pewnie wydarzy.
k-mart - Śro 19 Sty, 2011

106 napisał/a:


genialne, chyba naucze sie na pamiec!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group